Spijkerbroekenleed

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

daantjuhhh

Re: Spijkerbroekenleed

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 16:12

Ik koop mijn broeken bijna allemaal bij de Sting.
Zijn vaak wat dikker van stof. Maar zitten heerlijk en gaan lang mee.

Af en toe een only broek. Maar die kwaliteit is minder.

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 16:25

Ik doe jaren met een broek en ik koop ze al tweedehands. Mijn fijnste broeken zijn New Look high waist skinny, zelfs in de winkel niet duur en de 2 die ik nu heb heb ik al 4 jaar (en heb ik niet nieuw gekocht)

Mar_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 16:47

Met LTB broeken deed ik maar maximaal een half jaar dus 2 jaar geleden het merk Mavi geprobeerd.
_/-\o_ De eerste broek ( nu dus 2 jaar oud ) is nu pas aan vervanging toe. Ik draag ze dagelijks voor mijn werk. Voor mij geen ander merk meer

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 16:52

Ik heb ook altijd gedoe.... Te strak om mijn bovenbenen, te wijd bij mijn taille.... En ik haaaat riemen dus dat is geen optie :+.

Laatst bij de Sting gekeken en die zat gelijk super goed! Niet strak, klein beetje rek en netjes om mijn taille. Hoef niet te hijsen!! Lengte is wel ietsjes te lang voor mij, maar ik ben ook maar 1,63m. Aangezien het een skinny model is, blijft hij boven mijn enkels zitten (zit daar alsof je hem nog n stukje moet ophijsen zeg maar). Maar buiten dat zit hij zoooo lekker! En nog niet eens mega duur (€50,-). Ik wil nu niet meer anders! :)

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 17:04

iirrssjjee schreef:
Ik heb ook altijd gedoe.... Te strak om mijn bovenbenen, te wijd bij mijn taille.... En ik haaaat riemen dus dat is geen optie :+.

ik heb ook de pest aan riemen, dikke bult op m'n (toch al te dikke) buik en altijd gaatjes in m'n t-shirts, maar ik heb er het volgende op gevonden:

De riem zonder gesp
Afbeelding

niet mijn foto, ik ben niet zo slank :+ :')

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 17:06

Morrie schreef:
iirrssjjee schreef:

ik heb ook de pest aan riemen, dikke bult op m'n (toch al te dikke) buik en altijd gaatjes in m'n t-shirts, maar ik heb er het volgende op gevonden:

De riem zonder gesp
[ [url=m/z4SfSh.jpg]Afbeelding[/url] ]

niet mijn foto, ik ben niet zo slank :+ :')

Bedankt! Nu (gelukkig) niet meer nodig met mijn nieuwe spijkerbroeken van de Sting, maar wel handig om in huis te hebben voor wanneer ik weer dat probleem ga krijgen! (Wist niet eens dat zoiets bestond joh)

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 17:08

Same problem :+

Sting in 1 maand kapot.
LTB ongeveer een half jaar.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 17:10

Ik ben maar gaan afvallen en krachttraining gaan doen om rechter te gaan lopen. :+

Maar ik heb laatst voor 25 euro oid 7 tweedehands broeken van 1 iemand overgenomen. Dus ik zou fb groepen, marktplaats, united wardrobe en de kringloop in de gaten houden. :+
Aan sommige broeken hingen de kaartjes nog. :=
Dus ik zorg dat ik veel broeken heb zodat ik af kan wisselen...

Ik heb ze van supertrash, levi’s, LTB, Only, C&A, Primark etc. Maar ik heb lengtemaat 34 dus lang niet alles past. :roll:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 17:13

raket

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 17:24

C en A of de Angels broeken vind ik nu het fijnste.

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 17:28

John Banner van Bon Prix daarmee heb ik dat probleem niet.

__Robijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 18:19

H&m shaping skinny regular of high waist. Zijn nu in de sale. Echt super fijne broeken!
Zitten heerlijk. Ik heb de regular en komt net onder mn navel. Ik wil geen andere meer dan die.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 18:21

Some jeans verkrijgbaar op de site van de ms mode <3
En in geselecteerde winkels echt zalige broeken wil nooit meer anders!

Tinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 20:14

Ik zweer bij Tripper, hele goede pasvorm, bij mij dan. Van slijtage bij de benen heb ik eigenlijk nooit last, dus daar kan ik geen oordeel over geven.
Ik heb het omgekeerde probleem van bovenstaande mensen. Te strak bij de taille en te wijd bij mijn bovenbenen.

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 20:46

Ik zweer bij de broeken van de Lidl van Esmara! Die gaan bij mij nu al anderhalf jaar mee, kosten geen drol (tussen de 12 & 20 euro) en zitten vreselijk lekker en mooi :D

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 23:41

Broeken van Zizzi! Wat een verademing. Recent gekocht en wat een fijne broeken voor mensen met brede benen/heupen en slanke taille. Past perfect zelfs zonder riem. Ze hebben van de broeken een goedkopere versie en duurdere versie.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 23:45

Marjoow schreef:
Hallo Bokkers!

Ik zal vast niet de enige zijn. Gezegend met dikkere bovenbenen waardoor ze tegen elkaar aan schuren en je spijkerbroeken door dat geschuur om de haverklap scheuren. Superfijn.

Ik heb een tijdje LTB broeken gehad, maar die waren wel duur. Prijsgunstigere broeken haalde ik bij MS. Maargoed, die broeken gaan nooit langer dan 3/4 tot een jaar mee. Dus nog een duurdere LTB geprobeerd. Half jaar, stuk.

Ik draag ze veel, dagelijks. Ik fiets ook veel, niet voordelig voor broeken, I know. Maar dan mag ik toch wel verwachten dat ze wat langer meegaan??

Heeft iemand tips voor goede broeken die steviger zijn? Hoge taille, skinny jeans... Meer eisen heb ik niet :')

Ander zadel..?

snuffie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 23:51

Ik heb een hoop geprobeerd, maar vind G-star verreweg de beste kwaliteit. Je moet dan alleen wel echt goed kijken of je de broeken hebt met sterkte stof, maar dat voel je gewoon als je ze koopt. Die broek van G-star heb ik al bijna 4 jaar en zie nog helemaal geen slijtageplek.

Verder koop ik Tommy hilfiger, ook prima. Die gaan gemiddeld een jaar of 2 mee.

Daarvoor allerlei broeken geprobeerd van H&m & The sting tot Esprit en C&A en gewoon van die onbekende zaakjes, etc. Die hielden het bij uitzondering een half jaar uit en dan was het op. Maar meestal al na 2 tot 3 maanden.

Edit: Levi's schijnt ook wel sterk te zijn. Zo vi d ik ze ook wel ogen. Maar zelfs dan moet je ook per merk heel erg kijken en voelen wat sterk aandoet.

Rienepien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 20:46

Het antwoord voor mij is Mud Jeans.

Deze eerlijk geproduceerde (!) spijkerbroeken kan je dus leasen. Je betaalt een jaar lang 7,50 per maand voor een (nieuwe) spijkerbroek en na een jaar kan je ervoor kiezen om 'm te houden of weer terug te sturen, zodat de broek gerecycled kan worden. Ik heb die van mij (model Skinny Hazen, hoge taille) nu bijna een jaar en ziet er nog uit als nieuw, ook tussen de benen. Het is fantastische kwaliteit.

Het voordeel van leasen is dat je ze terug kan sturen als 'ie toch kapot gaat. Dan maken zij 'm (volgens mij kosteloos) voor je.

Ik word hier overigens niet voor betaald :D . Ik vind het initiatief alleen fantastisch en denk dat het een oplossing biedt voor de problemen die je ervaart.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 21:13

Mijn spijkerbroeken zijn bijna allemaal van Tommy Hilfiger en ik doe er jaren mee. 5 jaar is meestal het minimum. Heb er in de kast liggen die ouder zijn, sommige wel 10 jaar. En zie nog geen slijtage.

Ik snap echt niet hoe je zo snel door je broeken gaat, dat is zo niet duurzaam := Als het komt door schurende bovenbenen zou ik rokken/jurken gaan dragen denk ik. Zo zonde als je continu nieuwe broeken moet kopen.

leanR

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 21:18

G-star? :)

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-19 21:22

verootjoo schreef:
Mijn spijkerbroeken zijn bijna allemaal van Tommy Hilfiger en ik doe er jaren mee. 5 jaar is meestal het minimum. Heb er in de kast liggen die ouder zijn, sommige wel 10 jaar. En zie nog geen slijtage.

Ik snap echt niet hoe je zo snel door je broeken gaat, dat is zo niet duurzaam := Als het komt door schurende bovenbenen zou ik rokken/jurken gaan dragen denk ik. Zo zonde als je continu nieuwe broeken moet kopen.

Rokken en jurken vind ik verschrikkelijk. Daar voel ik me zo onprettig in. Plus dat ze enorm onhandig zijn op het werk dus dat is wel een no-go..
Daarbij, schurende bovenbenen met stof ertussen is nog niet zo'n probleem. In de zomer met blote benen? Hel. Echt niet prettig..

Ik ga eens kijken naar een aantal merken die hier genoemd zijn!

LieZ_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 14:52

Hier ook bovenbenen die tegen elkaar aanschuren. Ik ben erg tevreden met mijn G-Star spijkerbroeken.
Draag (en was) ze erg vaak en er is nog geen slijtage te zien.

Kosten vaak wat maar dan heb je ook wat :)