Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
iirrssjjee schreef:Ik heb ook altijd gedoe.... Te strak om mijn bovenbenen, te wijd bij mijn taille.... En ik haaaat riemen dus dat is geen optie.

Morrie schreef:iirrssjjee schreef:Ik heb ook altijd gedoe.... Te strak om mijn bovenbenen, te wijd bij mijn taille.... En ik haaaat riemen dus dat is geen optie.
ik heb ook de pest aan riemen, dikke bult op m'n (toch al te dikke) buik en altijd gaatjes in m'n t-shirts, maar ik heb er het volgende op gevonden:
De riem zonder gesp
[ [url=m/z4SfSh.jpg]Afbeelding[/url] ]
niet mijn foto, ik ben niet zo slank![]()

Marjoow schreef:Hallo Bokkers!
Ik zal vast niet de enige zijn. Gezegend met dikkere bovenbenen waardoor ze tegen elkaar aan schuren en je spijkerbroeken door dat geschuur om de haverklap scheuren. Superfijn.
Ik heb een tijdje LTB broeken gehad, maar die waren wel duur. Prijsgunstigere broeken haalde ik bij MS. Maargoed, die broeken gaan nooit langer dan 3/4 tot een jaar mee. Dus nog een duurdere LTB geprobeerd. Half jaar, stuk.
Ik draag ze veel, dagelijks. Ik fiets ook veel, niet voordelig voor broeken, I know. Maar dan mag ik toch wel verwachten dat ze wat langer meegaan??
Heeft iemand tips voor goede broeken die steviger zijn? Hoge taille, skinny jeans... Meer eisen heb ik niet
. Ik vind het initiatief alleen fantastisch en denk dat het een oplossing biedt voor de problemen die je ervaart.
Als het komt door schurende bovenbenen zou ik rokken/jurken gaan dragen denk ik. Zo zonde als je continu nieuwe broeken moet kopen.
verootjoo schreef:Mijn spijkerbroeken zijn bijna allemaal van Tommy Hilfiger en ik doe er jaren mee. 5 jaar is meestal het minimum. Heb er in de kast liggen die ouder zijn, sommige wel 10 jaar. En zie nog geen slijtage.
Ik snap echt niet hoe je zo snel door je broeken gaat, dat is zo niet duurzaamAls het komt door schurende bovenbenen zou ik rokken/jurken gaan dragen denk ik. Zo zonde als je continu nieuwe broeken moet kopen.