Welke stofzuiger (gezin met 4kids en hond)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 17:29

Wij hebben een zakloze miele. Deze hij is duur in aanschaf, maar wat een heerlijk ding! Wij hebben een hele grote hond, dus veel haar en veel zand. Deze is daar ideaal voor, we hebben hem nu een jaar of twee. Hij werd toen we nog twee honden hadden drie keer per dag gebruikt, inmiddels nog een keer per dag, maar hij werkt nog super. Nog geen gekkigheid mee gehad dat er wat stuk was of iets dergelijks. Gewoon de fijne kwaliteit die ik van Miele gewend ben :))
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 21-01-19 17:29, in het totaal 1 keer bewerkt

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-19 17:29

Onze AEG hadden we in april gekocht en in juli kon hij al voor reparatie weg (iets met de stang) was ik hem 2 weken kwijt.

De stang kregen we nieuw als garantie.
Inmiddels heb ik 3 stofzuigmonden en een slang vervangen. En heeft hij dus zijn aparte kuren...

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-19 17:30

xJitskee schreef:
Wij hebben een zakloze miele. Deze hij is duur in aanschaf, maar wat een heerlijk ding! Wij hebben een hele grote hond, dus veel haar en veel zand. Deze is daar ideaal voor, we hebben hem nu een jaar of twee. Hij werd toen we nog twee honden hadden drie keer per dag gebruikt, inmiddels nog een keer per dag, maar hij werkt nog super. Nog geen gekkigheid mee gehad dat er wat stuk was of iets dergelijks. Gewoon de fijne kwaliteit die ik van Miele gewend ben :))

Zo duur vind ik hem niet zo duur was ons prut stofzuiger ook.

TeSzZz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 17:31

Ik heb deze een paar maanden terug gekocht: https://www.coolblue.nl/product/795031/ ... aMEALw_wcB

Nog geen 6 maanden terug dus qua levensduur kan ik er echt nog niks over zeggen, maar ik ben er tot nu toe (met 2 verharende langharige honden en een kind) erg blij mee. Snoer is lang genoeg, zuigt goed, krijg ook de bank en de trap prima haarvrij met t meubelmondstuk. Ik zuig elke dag en de bak leeg ik elke paar dagen. Dan klop ik ook t filter uit en als t nodig is kan ik m uitspoelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 17:32

Ik verplaats dit topic van Het leven zonder paarden naar Huis, tuin en techniek. Daar hoort het thuis :)

kiwiwitje

Re: Welke stofzuiger (gezin met 4kids en hond)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 17:47

Hier geen kinderen maar wel 3 katten en 2 honden. Wij hebben 2 dyson stofzuigers. Eentje beneden en eentje boven. Zuig er ook hooi, zand en zaagsel mee op en wij zijn er super tevreden over. Eentje hebben we nu ruim 1 jaar denk ik, en een paar maanden geleden er een tweede bijgekocht. Beide snoerloos.

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-19 17:48

Shanna schreef:
Ik verplaats dit topic van Het leven zonder paarden naar Huis, tuin en techniek. Daar hoort het thuis :)

O sorry verkeerd.
Dank je!