Tips voor leuke attenties medewerkers

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Matheno

Re: Tips voor leuke attenties medewerkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 16:59

Hier krijgen we maandelijks een stoelmassage op kantoor, héérlijk!

Santos_05
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 17:04

Wat ik erg leuk vond was dat een manager voor iedereen een vergelijkend bekend persoon had opgezocht. Kwa uiterlijk of werken, maar het idee dat hij persoonlijk de tijd er in had gestoken was al erg leuk

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 17:58

Eten is sowieso een goed idee.
Wij krijgen hier regelmatig een ontbijtje of een lunch.

Ontbijt is dan gewoon chocoladekoeken, boterkoeken, croissants en/of sinterklaaskoeken, chocolademelk, melk, koffie en fruitsap en eventueel wat yoghurtjes en fruit.

Onlangs hebben we een nieuwe medewerker gehad en hebben ze een middagje pizzahut georganiseerd (dolle dinsdag, dus een mediumpizza is dan maar 5.95 geloof ik, iedereen kon zijn smaak doorgeven en smiddags stonden de warme dampende pizza's te wachten :D ).

Als het een verrassing moet blijven maak je er gewoon een (verplichte) meeting van om 9 uur waarin je iedereen met nadruk vraagt om aanwezig te zijn, en zet je de boel klaar in een meetingroom (alhoewel ik het niet zou doen als verrassing, als iedereen al ontbeten heeft sta je daar ook met al je eten.).

Edit: voor de verjaardag van een van de bazen hadden ze een kleine diepvries gehuurd met 3 giga bakken schepijs erin, hoorntjes erbij en iedereen kon een ijsje gaan scheppen (drie smaken dan ook!). Dat was ook super leuk

Bij inzet van het verlof en met het kerstfeestje komt er ook altijd een mobiele frituur. Ook eens een mobiele zoetigheid gehad (kon je pannenkoeken, wafels en ijs halen), maar die opties zijn natuurlijk al snel duurder.

Over de middag maakt een van de collega's soms eens croque monsieurs ook (dan delen we de kostprijs door het aantal personen, maar kan je natuurlijk vanuit de firma laten komen), of vanillepudding met koekjes, of een giga kom soep. (soep is ook leuk! je hebt van die warmhoudpotten, kan je gewoon in de keuken een grote warmhoudpot soep plaatsen waar iedereen door de dag heen een tas kan gaan halen.)

josien_m_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 18:08

Wat ik net gedaan heb is zakjes artisjokzaad gegeven, wel aan een paardenhouder, omdat paarden dat heel lekker vinden en het heel goed voor ze is. Maar je zou ook de zakjes zaad op persoon kunnen uitzoeken. Denk aan augurk (hihi) sla, boontjes, bloemen of wat dan ook.