Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
karuna schreef:Ik stop nooit dekbed in, wil,graag bewegingsvrijheid hebben
Fennadev schreef:Hoe heb je aan het eind van de nacht dan nog een deken over je voeten heen?
Ik ben zo iemand die veel beweegt, vannacht mijn dekbed half los gewoeld, ik zou niet kunnen zonder die flap onderaan mijn dekbed. Ik heb inderdaad wel het probleem dat ik bovenin geen dekbed meer in de hoeken heb en ik vind dat vervelend. Maar koude voeten zijn nog vervelender.
Maar voor ts lijken me inderdaad de overtrekken van de IKEA een goed plan.
Ik lig als een soort lijk in bed 9 van de 10 keer (dwz: ik beweeg écht haast niet 's nachts) dus ik heb dat niet zo. Ik mummificeer mezelf dan weer wél graag dus van mij hoeft die instopflap ook niet, gebruik 'm toch nooit
vind het ook niet fijn om het dekbed in te stoppen dus dit is ideaal! naomiiiii schreef:Ik heb echt jullie hulp nodig.. ik heb nu denk ik zo'n 15 dekbedovertrekken geprobeerd. Allemaal niks. Niet vanwege de stof oid maar vanwege de maten. De lengte is altijd te lang. Onze deken is 200x200 en dekbedden zijn altijd 200x220 of langer. Op dekbed discounter had ik er een paar gevonden die 200 x 200/220 waren maar ook hierbij heb je na 1 nachtje slapen zo'n irritant flapje aan de voorkant en dat ligt echt niet fijn.
Waar halen jullie je dekbedovertrekken, maat 200x200, met de achterkant niet helemaal open (anders valt de deken er weer uit).
Ik was laatst zo ver dat ik een maat 200x200 had gevonden, maar die was 150 euro. Dat is weer een beetje té.
Dorus schreef:Ikea en Hema
Mijn man klaagt altijd steen en been dat ze tekort zijn en continue los gaan aan het voeteind.
Dus ik zou graag willen weten waar jij je dekbedden vandaan hebt