Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
midori schreef:Nee dat zelfmoord hou ik idd sws achterwegeHmm ja toch maar eens proberen dan om dat gewoon te zeggen. Ik merk opzich ook wel dat het langzaam iets makkelijker wordt om het te zeggen
Tiggs schreef:midori schreef:Nee dat zelfmoord hou ik idd sws achterwegeHmm ja toch maar eens proberen dan om dat gewoon te zeggen. Ik merk opzich ook wel dat het langzaam iets makkelijker wordt om het te zeggen
Ik zou ook 'gewoon' zeggen dat hij overleden is en als ze doorvragen zeggen dat hij ernstig ziek was. Dat is immers ook zo (ik ga er in ieder geval vanuit dat hij psychische problemen had, anders pleeg je geen suïcide).
Veel sterkte trouwens, ondanks dat de band niet zo sterk was, lijkt het me toch zwaar om je broer te verliezen.
idylle schreef:Tiggs schreef:
Ik zou ook 'gewoon' zeggen dat hij overleden is en als ze doorvragen zeggen dat hij ernstig ziek was. Dat is immers ook zo (ik ga er in ieder geval vanuit dat hij psychische problemen had, anders pleeg je geen suïcide).
Veel sterkte trouwens, ondanks dat de band niet zo sterk was, lijkt het me toch zwaar om je broer te verliezen.
Ernstig ziek zou ik er niet van maken, want geheid dat mensen dan gaan vragen wat hij had... Leg het dan nog maar eens uit.....