CV ketel, onderhoud of nieuwe

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 20:34

LiannePuthzy

Re: CV ketel, onderhoud of nieuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 20:40

In welke omgeving woon je TS?

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 20:51

Geen cv monteur/bedrijf in je dorp aanwezig?
Wij hebben een eenmanszaak uit ons dorp, onze straat, die onze cv ketel schoonmaakt.
Zij hebben de oude ketel ook vervangen.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-19 20:52

Ben nu aan het zoeken via werkspot, kijken of ik daar iemand kan vinden. Bedankt voor het meedenken allemaal.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 21:04

Hebben jullie geen buurtapp waar je kan vragen naar een goed, betaalbaar bedrijf?

tylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 21:14

Ik heb een nieuwe ketel nu kosten inclusief door erkend bedrijf laten uitvoeren was 1650 euro.
Onderhoud van mijn oude ketel zonder contract was 67 euro.
Dit bedrijf biedt ook een contract aan voor 67 euro per jaar.

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 21:30

Hier ben ik juist weer overgestapt naar een landelijke doordat de plaatselijke zeer laks om ging met afspraken en deze gerust een paar uur voor tijd afzeggen omdat ze een grotere klus hebben waar meer aan te verdienen is. Dat terwijl je er dus wel vrij voor hebt genomen om thuis te zijn...

Monteur die nu komt is zeer kundig en ze komen hun afspraken wel na. Kosten voor onderhoud zijn vergelijkbaar. Ik zit overigens ook op het randje of ik wel/niet een nieuwe ketel moet. Wil er deze zomer eentje laten installeren. Mij moteur adviseerde weer een intergas te nemen. Die schijnen zeer degelijk te zijn.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-19 21:53

Ik heb wat rond zitten kijken en ik zie via werkspot ook wat bedrijven die welke echt onderhoud en montage bedrijven. Zo zag ik er een aantal met goede reviews die zowel cv doen als badkamers. Misschien laat ik er zo een komen over een half jaar zodat ze onderhoud aan de cv kunnen doen en een offerte voor de badkamer kunnen maken.

Yanaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 22:22

Wij zaten vorige week met bijna hetzelfde.. of kleine reparatie bij ketel van 14j oud of een nieuwe. Wij hebben het risico niet genomen en hebben afgelopen week een nieuwe laten plaatsen a 1900euro incl montage alles.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 22:28

moonsparkle schreef:
Ik heb wat rond zitten kijken en ik zie via werkspot ook wat bedrijven die welke echt onderhoud en montage bedrijven. Zo zag ik er een aantal met goede reviews die zowel cv doen als badkamers. Misschien laat ik er zo een komen over een half jaar zodat ze onderhoud aan de cv kunnen doen en een offerte voor de badkamer kunnen maken.

Maar wanneer jullie daar geen 10 jaar meer willen wonen, waarom dan een nieuwe cv en badkamer, die 10 tot 15 duizend euro kun je beter in de volgende woning stoppen.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-19 22:59

Omdat de badkamer sinds de oplevering van dit huis in 87 niet vernieuwd is en echt vergane glorie is, er zijn zelfs wat tegels gebroken/van de muur. Het is dus niet een kwestie van smaak, maar sommige dingen zijn ook echt stuk. Het maakt je huis ook meer waard en 10 jaar is nog best een tijd.