Yvank_ schreef:Ik kan bijna altijd gewoon doorlopen. Paspoort komt niet uit de tas:=
Jij loopt altijd direct langs de incheckbalies? Hoe dan
Daar krijg je je boardingpass. Of bij zo’n gele machine maar daar moet je ook je paspoort scannen. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
verootjoo schreef:Tiggs schreef:Ik gebruik altijd alleen mijn eerste voornaam (heb er drie, maar de eerste is ook m'n roepnaam) en dat gaat altijd goed.
Edit: maar mijn ervaring is dat ze binnen het Schengen-gebied eigenlijk niet meer om je paspoort vragen...
Hoe check je dan in? Dat gaat altijd met paspoort? Bij mij iig
Destination schreef:verootjoo schreef:
Hoe check je dan in? Dat gaat altijd met paspoort? Bij mij iig
Je kan online inchecken en op veel vliegvelden heb je nu dat je zelf je paspoort kan scannen om door de poortjes gaan. Alleen direct voor het baarden wordt er dan even vluchtig naar je paspoort gekeken maar dat gaat altijd zo snel dat ik me niet kan voorstellen of ze wel kijken of de naam overeen komt.
amado7 schreef:DonDon schreef:Heb ik ook eens gehad. Zodra de voornaam en achternaam er op staat is het goed.
Nee hoor
Meestal moet je dan betalen.
De eerste naam van doopnaam moet er staan.
.
. Het kan dus wel, maar zou het geloof ik toch veranderen
verootjoo schreef:Yvank_ schreef:Ik kan bijna altijd gewoon doorlopen. Paspoort komt niet uit de tas:=
Jij loopt altijd direct langs de incheckbalies? Hoe danDaar krijg je je boardingpass. Of bij zo’n gele machine maar daar moet je ook je paspoort scannen.
janderegelaa schreef:Ryanair is altijd 1e naam + achternaam. En ik vlieg vaak met ze.