Zou je tegen je ouders durven zeggen......#16+

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 11:00

Mijn ouders zouden zoiets nooit vragen. Ik vind het ook niet echt een toegevoegde waarde hebben.
Ik ben sinds mijn 16e met mijn vriend samen, dus gok dat zij het aantal wel goed raden. Is niet zo moeilijk in mijn geval.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 11:00

Mijn moeder zou het niet vragen.
Maar ik durf het best te vertellen.
We hebben een kind en niet onbevlekt zwanger geworden.

Zou je het van je ouders willen weten?

Toen mijn schoonvader ziek was van de kanker en over zijn seksleven begon hoefde dat niet van mij.
O en mijn zusje heeft 2 kinderen, maar ook geen seks :+

zonnebloem18

Re: Zou je tegen je ouders durven zeggen......#16+

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 11:15

Ik zou niet weten hoe het ter sprake zou moeten komen maar ik zou daar best eerlijk in durven zijn. Nou ben ik wel met meer mensen intiem geweest dan dat ik daadwerkelijk naar bed ben geweest, maar ook dat is geen schrikbarend aantal.

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 11:22

Mijn ma weet dit gewoon..
Van een vriendin die het laatst zei schrok ik wel. Die had er ruim 30

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 11:27

Het zou voor mij niet uitmaken of mijn ouders het weten of niet.
Seks is heel gewoon om te hebben, daar hoeft wat mij betreft niet zo krampachtig over gezwegen te worden.

Het is toch fijn om van seks te genieten?

Ik zou me kunnen voorstellen dat ik zo'n gesprek ooit eens met mijn moeder zou hebben en zou daar dan ook gewoon open over praten met haar.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 11:28

Vumana89 schreef:

Ligt er ook aan hoe oud je bent.
Als je er 25 hebt gehad als je 20 jaar bent, of 25 als je 45 bent. In dat laatste geval, heb je maar eens per jaar een ONS.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 11:30

En is er iets mis met iemand van 22 die iedere week een ONS heeft?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 11:35

Mijn ouders zouden dat nooit vragen en heb ook niet zoveel behoefte het ze te zeggen :') al kan ik ze op 1 hand tellen

One night stands zijn gewoon niks voor mij, hou daar niet van en ook absoluut geen behoefte aan :)

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 11:36

Vumana89 schreef:

Hoezo vind je dat schokkend?

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 11:39

Palmera schreef:
En is er iets mis met iemand van 22 die iedere week een ONS heeft?

De poster waar ik op reageerde schreef dat ze schrok van het aantal van haar vriendin.

En verder, als je op je 22e iedere week een ONS hebt, moet je dat vooral zelf weten.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 12:03

Als 30 al schokkend is := hemeltje lief. Laat ik het zo zeggen, ik ben nog nooit vreemd gegaan, maar als DJ en ex-danseres (geen stripper) heb ik wel wat van de wereld gezien zegmaar ;) Mijn ouders weten dit ook en ik kan met mijn moeder alles bespreken. Nu alweer ruim 6 jaar braaf getrouwd en monogaam :D

Dus voor de mensen die denken dat het niet 'goed kan komen' (er was echt helemaal niets mis met mijn leven overigens :D) je kan ook rustig worden en bij één vent blijven plakken.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 12:04

Palmera schreef:
Danique_G schreef:
“ur body is a temple”

Klopt, mijn lichaam is een tempel. Ik laat het graag aanbidden. :+

*vind ik leuk* _/-\o_ :')

Maar... 30 vind ik niet schokkend. Heb een mannelijke collega die dik over de 200 zit en nog lang niet klaar is (is ca 28 en geniet nog steeds) daar schrok ik wel een beetje van :+
Laatst bijgewerkt door Rennie89 op 27-12-18 12:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 12:09

Ik kan werkelijk overal over praten met mijn ouders, vooral mijn moeder.
Ben in een heel religieuze omgeving opgegroeid, maar zelfs dat heeft mijn ouders nooit weerhouden om ons mee te geven dat we werkelijk alles bespreekbaar mogen maken als we dat willen.

Een taboe is er pas als je er zelf een taboe van maakt.

Overigens merk ik wel dat sommige mensen zich ongemakkelijk voelen als ik openlijk over bepaalde zaken praat (en nee, dan heb ik het niet over welk standje ik heb gedaan die avond, maar bijvoorbeeld dat ik al ruim een maand last heb van mijn spiraal die geplaatst is, sommige mensen vinden het een taboe om over dat soort zaken te spreken, ik niet.)

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 12:19

Vooropgesteld dat iedereen moet doen wat ze zelf willen hoor :j
Ik had haar 'preutser' verwacht. Hahaha.
Mijne zijn op 1 hand te tellen, gewoon omdat ik lange relaties heb gehad.
En verder is het alleen maar goed om lekker te genieten van het leven.
Maar ja, bij mijn ma kan er gewoon over gesproken worden :j

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 12:26

Er heerst een taboe op het aantal sekspartners bij een vrouw maar geloof me, de gemiddelde persoon met lange relaties en weinig sekspartners heeft 10x meer seks gehad dan iemand die alleen maar scharrels en one night stands heeft gehad lol. Iedereen heeft behoeftes en als je geen vriend of vaste scharrel kan vinden of willen dan moet je toch op een andere manier aan je dosis menselijk contact komen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 12:33

Ik heb ook niks tegen ONS's, het is gewoon mijn ding niet :D
Maar leef je uit, ik denk inderdaad wel dat de mensen in een relatie (over het algemeen) vaker seks hebben dan degene zonder :)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 12:39

Ik heb er ook niks meer mee. Vroeger wel eens gedaan hoor maar niet mijn ding meer. Ik ben een zeer fanatiek persoon, vond ik het leuk, wil ik weer :+ heel simpel. Wil het liefst gewoon een relatie maar dat gaat niet zo makkelijk, niet bij mij iig schijnbaar... Maar nee ik zal echt niet mijn aantal sekspartners aan Mn ouders vertellen..niet dat het schokkend is ofzo, maar het is iets wat ik liever anders had gezien en het is ook privé.

jasmijn16

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 12:43

Ik vertel mijn ouders alles, maar dit soort dingen nou net niet. Ik ben single en heb ook behoeftes, tinder is mijn beste vriend }>

Laatst was ik een paar dagen weg en als verrassing had mijn moeder mij. Kamer netjes gemaakt. Super lief, echter had ik wel mijn pakje condooms heel pontificaal spontaan vol in het zicht in mijn kast liggen, daar had ik ze niet neer gelegd.. Ik ben er niet over begonnen en mijn moeder gelukkig ook niet haha

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 12:44

Ik ben 19, maagd en heb nog nooit een relatie gehad of dingen met mensen gedaan, en dat weten m'n ouders ook best wel, maar al zou ik wekelijks met 4 mensen het bed in duiken zou ik het nog in geuren en kleuren mogen vertellen van ze denm ik, al zou ik het liever stilhouden misschien dan :') het komt toch al nooit ter sprake

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 14:00

Mijn ouders zijn de meest ruimdenkende accepterende ouders die alles best vinden zolang ik maar gelukkig ben.

Toen ik 18 was zei mijn moeder “als je met een vent van 45 thuis komt vind ik dat best, als je maar echt van hem houdt en hij echt van jou” ... en toen dacht ik IEW! MAM NEE. Maar het zei wel iets over hoe accepterend ze zijn.

Maar de details hoeven ze niet te weten. Ik hoef die van hun ook niet te weten, dus dan laten we dat lekker zo.

We hebben het best wel eens over intieme dingen hoor, maar ga niet mijn hele sexuele levensverhaal uit de doeken doen. Zitten ze oom helemaal niet op te wachten. Ik schaam me nergens voor, ouders vonden ook alles best, maar sommige dingen zijn gewoon privé.

xMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 14:04

Ja hoor. We zijn een heel open gezin en ook hierover worden geen geheimen gehouden. Ik ben inmiddels 5.5 jaar samen met mijn man, maar daarvoor waren ze ook altijd wanneer het erg gezellig was geweest in het weekend, dit straalde ik blijkbaar uit :')

Ieder voor zich natuurlijk. Kan me goed voorstellen dat er mensen genoeg zijn die dit soort dingen liever voor zich houden.

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 14:11

Ik geef gewoon eerlijk antwoord. Kan ze gelukkig op 1 hand tellen

Ianthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 14:12

Mijn ouders weten niets over mijn leven, dus dat zouden ze ook niet te weten komen nee.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 14:13

Zonder alle berichten gelezen te hebben... Ja ik zou het ze kùnnen vertellen maar ze zullen eerder het antwoord krijgen dat het ze niks aan gaat. Zolang het niet tegen mijn wil in is moet het ze verder niets boeien met wie en met hoeveel ik het bed in duik :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 14:13

Mijn ouders weten het antwoord wel :+