Onze dochter van 18 kreeg van een neefje dit schilderij.Ons paard samen met onze dochter en een wortel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Indi_Vito schreef:horses_m schreef:Oké:) hier de foto van alle kadotjes onder de boom
[ [url=m/bgcUKP.jpg]Afbeelding[/url] ]
En mijn kadotjes![]()
[ [url=m/kT0UeE.jpg]Afbeelding[/url] ]
- wasmand (2x)
- verjaardagskalender
- armleuning organizer
- jurassic world 2
- droogrek
- senseo koffiezetapparaat
- wasknijpers (2x)
- mcleods daughters seizoen 1 en 2
- Fa douchegel (2x)
- ruitenontdooier
- fles met lampjes (2x)
- antipluizenroller
En voor de diertjes:
- knaagsticks (3x)
- drinkflesje
- snackbal
- knaagdierbroodjes
- mandje voor konijnen
- huisje voor cavia's
Goed verwend dus
Oké, kan jij mij heel heel toevallig vertellen waar ze dat droogrek vandaan hebben? Die van mij is helemaal op en kan hem nergens meer vinden maar deze is zo fijn
Citaat:
Oké, kan jij mij heel heel toevallig vertellen waar ze dat droogrek vandaan hebben? Die van mij is helemaal op en kan hem nergens meer vinden maar deze is zo fijn
Ik heb er ook lang naar gezocht bij ons hadden ze hem laatst bij de blokker weer. De action heeft hem inderdaad ook maar die is kleiner en minder stevig.
Granoek schreef:Wauw zo veel cadeaus!
Gefeliciteerd met die mooie ring hier op de vorige pagina!
Wij doen lootjes trekken binnen de familie. Hebben jarenlang voor iedereen cadeaus gekocht maar jezus wat een geld wordt er dan door gejaagd.
Dit jaar had mijn opa mijn naam getrokken en mama heeft hem wat geholpen dus hebben ze op een kettinghangertje een foto van mijn paarden laten graveren en ik ben er super blij mee!
[ [url=m/DhGY1j.jpg]Afbeelding[/url] ]
Voor mijn vriend doe ik wel altijd nog een cadeautje, hem heb ik dit jaar een wit voorbrenghalster op maat laten maken voor zijn trekpaarden van nu en zijn toekomstige fokproducten!
Bij mijn vriend thuis hetzelfde principe als hier maar daar doen we pas 1 januari cadeautjes. Daar heb ik ook nog eens mijn vriend zijn naam getrokken maar dat weet hij dus nog niet haha.
Kabayo schreef:Ik heb een kerst cadeautje die ik al héél lang wou zelf opgehaaldZó blij mee
[ [url=m/d8WLPE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Phoeboe schreef:Wat leuk al die kado’s!![]()
Ik heb niet alles op de foto maar ik heb een staatslot gekregen, bon van de bijenkorf, nog wat kleinere en grappige kadootjes van het pakjesspel en nog ZO iets moois waar ik echt heeeuul erg blij mee ben van mijn vriend....[ [url=m/3xqKQv.jpg]Afbeelding[/url] ]