Nipplegate

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kinke

Re: Nipplegate

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-18 13:10

die van mij zijn al groot genoeg zonder die vulling :)
En voorgevormd vind ik gewoon niet fijn.
Maar goed, ik kom net een paar van die tepelplakkers tegen van een merk waar ik ook een bh van heb die me heel goed bevalt, en ik zie voornamelijk positieve reacties hierover, dus er is nog hoop :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 13:17

Ik draag nooit bh's zo dun dat het überhaupt mogelijk is, dus ik ken het probleem zelf niet. Die covers lijken mij ideaal dan.

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 13:21

Je hebt toch gewoon zachte dikkere bh’s die niet voorgevormd zijn? In alle soorten en maten. Je moet gewoon naar een goede lingeriewinkel gaan.

Overigens ben ik verslaafd aan een voedings bh van Prenatal, die zit zó fijn.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-18 13:24

Dianta, ik heb alleen goede bh's, heb geen standaard maat. Wat bedoel jij met zachtere/dikkere bh's? Gewoon katoen oid? Want dat is niet dik genoeg.

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 13:39

Kinke schreef:
Dianta, ik heb alleen goede bh's, heb geen standaard maat. Wat bedoel jij met zachtere/dikkere bh's? Gewoon katoen oid? Want dat is niet dik genoeg.

Je hebt bh’s waarin geen padding zit, maar wel dik zijn. Denk aan de sportbh’s van de Hema bijvoorbeeld. Dat spul. Dat zit heerlijk. Ik kan het even niet beter omschrijven.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-18 13:40

ah, ik snap hem, ik heb een paar van die sport bh's. Dat dekt toch niet helemaal afdoende bij gladde stof.

thequeensmum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 13:48

Geen idee of ik nu iets doms opper, zoogkompressen?

Nachtlampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 14:11

Pleistertape of gewoon pleisters gebruik ik wel eens in sommige gelegenheden. Dat werkt voor mij prima :) daarnaast zorgen dat je warm blijft, want met kou krijg je er ook eerder last van.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 14:22

Hier vroeger wel altijd nipple gate totdat ik de padded bh’s ontdekte. Ideaal. Ik wil nooit meer anders. Ik heb die van de Hema maar die zijn maar tot een bepaalde cup. Bij de echte lingeriezaken heb je ook grotere maat voorgevormde bh’s.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 14:24

truus1957 schreef:
Geen idee of ik nu iets doms opper, zoogkompressen?

Nee hoor is niet dom. Die kan je gewoon in je slappe bh schuiven en dan zie je ook geen tepel meer. Maar dat lijkt op een padded bh natuurlijk.

Joyced

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 14:29

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 14:59

Kinke schreef:

T'shirts Bh's worden ze genoemd,die zijn niet padded maar wel van dikker matriaal precies daarom omdat je ze onder t'shirts kan dragen zonder dat je wat ziet.

Ik denk niet dat je goede bh's draagt want je hebt het over randjes waarover borsten uitpuilen dat heb je met een goed passende bh niet.
Dat is 1 vd weinige dingen waar ik wat meer geld aan uitgeeft ,een Bh uit een lingerie winkel,ze helpen je met de juiste maat ,want die kan schelen per BH merk.Sinds ik dat ontdekt heb ,draag ik weer graag Bh's.Ik ben ook royaal bedeeld en heb ook lang gesukkeld met bh's.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 15:55

Hier ook dit probleem.

Grote maat F/G... Hele brede borsten.
Verdraag geen beugels.

Blijft weinig over dan sport bh's.
En ja dan heb je dat wel eens :')

Met name als ik op werk uit de vriezer komt..
Vragen ze "heb je het koud??"

:')

Niet meer dan normaal hoor, tepels.
Iedereen heeft ze. Schaam me er niet voor ook.

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 22:33

Ik heb pas ook van die tepelplakkers gekocht, 5 paar voor twee euro of zo, op Ebay. Ik had ze nog niet geprobeerd, maar heb vandaag naar aanleiding van dit topic besloten ze te testen.
Ze werken prima! Je ziet echt niks. Zou er zeker niet 15 euro voor betalen bij Hunkemöller...

Deze zijn het: klik

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 22:56

Ik moest serieus opzoeken wat nipplegate was :+

Maarr tepelplakkers vind ik ideaal daarvoor.
Voel mezelf ok niet prettig als ik dat heb. Draag welliswaar vaak alleen maar paddes bh’s maar als ik die niet draag of vroeger voor de lingerieshows werkte dat perfect!

Deze waren dat
https://www.magicbodyfashion.com/nl/nippless-covers

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 22:57

Ik heb op feesten vaak padded bh 's aan.
Op het werk gewoon twee over elkaar valt het ook minder op.

Freya6

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 23:09

Misschien dat de hele wereld eens een beetje meer mag wennen aan nipples. Puur natuur.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 23:12

Freya6 schreef:
Misschien dat de hele wereld eens een beetje meer mag wennen aan nipples. Puur natuur.

Preach!

Indi_Vito

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 23:23

Borst compressen? Die je na de geboorte van je baby op je tepels legt tegen het lekken _O-

Het is maar een ideetje :D

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 23:25

Ik snap nooit zo goed wat het probleem is met tepels zien door kleding heen. Mannen hebben het ook en daar kraait geen haan naar, bij vrouwen wordt het gelijk als iets seksueels gezien :?
Persoonlijk zou ik er lekker schijt aan hebben als je liever geen padded bh's draagt. En als het wel een issue voor je is; voila, de padded bh is er (mede) voor uitgevonden ;)

Freya6

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 23:28

lieveli schreef:
Freya6 schreef:
<:) Misschien dat de hele wereld eens een beetje meer mag wennen aan nipples. Puur natuur.

Preach!

[ Video ]

_/-\o_

Doutz16

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 23:30

Ik vind het echt verschrikkelijk als je tepels ziet. En ik vind het ook echt niet chil om te zien bij andere mensen.

Ik zit ook met een F en draag gewoon voorgevormde bh's. Maar niet met pushup ofzo. Dus zou gewoon op zoek naar een fijne voorgevormde bh.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 23:33

Er zijn ook beugelloze bhs met padding (zonder push up) wat wellicht wel een goede optie voor je is TS.
Of gewoon losse dunne padding kopen en die in je huidige bh fixen.

Ik draag zelf zulke of sport bhs waar de padding uitgehaald kan worden maar die laat ik er lekker in. Dus nergens last van gelukkig, heeft ook niet mijn voorkeur. :))

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 23:45

BarbaLala schreef:
Ik snap nooit zo goed wat het probleem is met tepels zien door kleding heen. Mannen hebben het ook en daar kraait geen haan naar, bij vrouwen wordt het gelijk als iets seksueels gezien :?
Persoonlijk zou ik er lekker schijt aan hebben als je liever geen padded bh's draagt. En als het wel een issue voor je is; voila, de padded bh is er (mede) voor uitgevonden ;)

Niet alle mannen kunnen er goed mee dealen, dus als je bijvoorbeeld met veel mannen werkt, dan krijg je steeds opmerkingen. Ik vind het zelf ook erg lelijk, zowel bij anderen als mezelf. Ik zal er nooit daadwerkelijk wat van zeggen, maar ik denk bij vrouwen waarbij ze zo priemen dat ze er bijna radio mee kunnen ontvangen wel eens “hallo joh, koop gewoon een padded beha of kleed je wat warmer...” :=

Horseloverl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 23:55

Ik vind tepels niet zon probleem, als je ze ziet ja jammer, ik draag liever geen bh’s omdat ik er pijn van krijg in mijn rug door niet goed herstelde whiplash. Ik heb er dus totaal geen moeite mee. Ik draag meestal calvin klein topjes en die zitten bij mij ook nog eens mooier dan een bh