En voorgevormd vind ik gewoon niet fijn.
Maar goed, ik kom net een paar van die tepelplakkers tegen van een merk waar ik ook een bh van heb die me heel goed bevalt, en ik zie voornamelijk positieve reacties hierover, dus er is nog hoop

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kinke schreef:Dianta, ik heb alleen goede bh's, heb geen standaard maat. Wat bedoel jij met zachtere/dikkere bh's? Gewoon katoen oid? Want dat is niet dik genoeg.
Kinke schreef:Dianta, ik heb alleen goede bh's, heb geen standaard maat. Wat bedoel jij met zachtere/dikkere bh's? Gewoon katoen oid? Want dat is niet dik genoeg.
lieveli schreef:Freya6 schreef:Misschien dat de hele wereld eens een beetje meer mag wennen aan nipples. Puur natuur.
Preach!
[ Video ]
BarbaLala schreef:Ik snap nooit zo goed wat het probleem is met tepels zien door kleding heen. Mannen hebben het ook en daar kraait geen haan naar, bij vrouwen wordt het gelijk als iets seksueels gezien![]()
Persoonlijk zou ik er lekker schijt aan hebben als je liever geen padded bh's draagt. En als het wel een issue voor je is; voila, de padded bh is er (mede) voor uitgevonden