Opgesloten in je eigen huis? Niet voor lang!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Absolem

Re: Opgesloten in je eigen huis? Niet voor lang!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 00:21

Oh dan vreet je jezelf toch ook op van binnen.

Bij mij vorige huurwoning. Was een studenten huis.
De ketel was stuk en het expansie vat ook. Weken lang zonder kachel gezeten. Of een slecht werkende kachel.

Maar we moesten maar wachten want hun loodgieter was een kennis en die was druk.

Na vier weken was ik het wachten zat en heb ik gezegd dat als ze als wiedeweerga niet die ketel lieten fixen ik de huurcommissie ging bellen.

De volgende dag werd er een nieuwe ketel geplaatst. Waarom dat rare moeilijke gedoe toch steeds, Joost mag het weten.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 08:36

Ik heb wel eens in mijn oude appartementje gezeten met een groot gat in mijn dak. Pannen waren eraf gewaaid en het regende zo op mijn plafond met spotjes.

Van Woonwaard moest ik de stroom eraf halen en wachten tot woensdag (het was zaterdag) want het was druk. Ik moest maar onbetaald in een hotelletje zitten.

Toen gedreigd met juristen en het bellen van de krant en zo gek, maar 's avonds lagen er ineens weer dakpannen op het dak!

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 09:18

noviceh schreef:
Goed opgelost! Wel zou ik nu wat aan de poort laten doen, gezien deze nu klemt en je nu ziet waar het probleem zit.

Dat wilde ik inderdaad ook zeggen. Het komt vaker voor dat deuren m/poorten in de winter wel klemmen en in de zomer niet. Beter los je het op in het jaargetijde dat hij klemt.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-18 14:26

Klinkt leuk "fix de poort nu" maar dan is er best een kans dat hij van de zomer niet meer sluit.