Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DeMolenhoek schreef:Ik gok ook dat TS er wil bij zijn zodat ze kan ‘dwingen’ dat alles mee gaat. Als ze nu stiekem komen kunnen ze snel alles van waarde opladen en geen gehoor meer geven.
Ik herken het TS. Wij hebben eind augustus een huis gekocht en echt alles stond er nog. Inboedel, rommel, kapotte ramen etc. Zijn ze nooit komen opruimen. Om een idee te geven:
[ [url=m/siemLH.jpg]Afbeelding[/url] ]
LukieBradley schreef:Pas er maar mee op dat je met een dood kadaver geen gedonder krijgt
Ik zou hier ook echt heel snel klaar mee zijn en alles buiten het hek zetten met de mededeling dat het daar staat.
Kijk maar hoe snel hij er dan is![]()
Evt politie om advies vragen of een wijkagent ofzo dat het in ieder geval al bekend is
DeMolenhoek schreef:Ik gok ook dat TS er wil bij zijn zodat ze kan ‘dwingen’ dat alles mee gaat. Als ze nu stiekem komen kunnen ze snel alles van waarde opladen en geen gehoor meer geven.
Ik herken het TS. Wij hebben eind augustus een huis gekocht en echt alles stond er nog. Inboedel, rommel, kapotte ramen etc. Zijn ze nooit komen opruimen. Om een idee te geven:
[ [url=m/siemLH.jpg]Afbeelding[/url] ]
eclair98 schreef:Ligt dat kadaver nog op je land? Ik zou dan gelijk een vuilnis zak pakken en dat ding er in gooien. Even een heel vies klusje, maar zou niet het risico willen nemen dat het schadelijk is voor het land oid.