Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

) , dat soort dingen. Chocolade bij de chocolaterie etc. Of misschien eens een dagje wellness? Bij Groupon hebben ze vaak deals met lunch etc er allemaal bij in
Babsiej schreef:Ik ken haar wat dat betreft inderdaad niet goed genoeg.
Ik weet dat ze wel een " lekkerbekje " is, houdt wel van snoepen enzo. Maar een wijn , of een stukje vlees vind ik erg persoonlijk en dan ben ik toch wel bang dat ik de plank mis sla![]()
Daarom ook een dilemma vind het echt lastig. Wil haar echt laten blijken dat het echt gewaardeerd wordt. Budget van 50 euro is er trouwens wel.
Etos komt ze inderdaad graag, dus dan misschien zoiets. Maar ik vind het lastig, dan geef ik haar net een cadeaubon voor de etos terwijl ze inderdaad misschien net wat extra boodschappen had kunnen/willen doen![]()
Misschien maak ik het mijzelf ook wel te lastig
) Magrathea schreef:Nou ja, je moet maar denken, zeep enzo heb je toch wel nodig![]()
Ander idee; zelf koekjes bakken oid? Ik vind zelf iets waar moeite in is gestoken zoveel leuker altijd. Een kado van 100 euro is minder leuk dan een kado waar misschien 5 euro in is gaan zitten maar wel tijd/liefde/de moeite van de gever. (Al blijkt dat laatste wel uit dit topic lijkt me.)
Anoniem schreef:Magrathea schreef:Nou ja, je moet maar denken, zeep enzo heb je toch wel nodig![]()
Ander idee; zelf koekjes bakken oid? Ik vind zelf iets waar moeite in is gestoken zoveel leuker altijd. Een kado van 100 euro is minder leuk dan een kado waar misschien 5 euro in is gaan zitten maar wel tijd/liefde/de moeite van de gever. (Al blijkt dat laatste wel uit dit topic lijkt me.)
Mijn werkster krijgt altijd een kerstpakket en een envelop met 200 euro voor kerst.
Ik zal dr dit jaar eens een eigengebakken cake geven.
Ik denk dat ze zich dan gaat afvragen wat ze het afgelopen jaar fout heeft gedaan