voelt echt zo ellendig. Maar helaas moet nu aan mezelf denken even.Ik bedoelde apc ook met zijn ultra droge humor die hoe ellendig je ook voelt altijd een lach veroorzaakt
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
voelt echt zo ellendig. Maar helaas moet nu aan mezelf denken even.
Giolli schreef:Ik gok dat je niet mijn Arie bedoeld, Kaatje, die is nog niet zo spraakzaam en humor heeft ze helemaal niet.

vroegahh spraken we elkaar heel veel maar minder, maar toch konden we gisteren vanouds 4,5 uur bellen 
Ik wou dat we dichterbij woonden zodat we elkaar vaker konden zien, maar ja, helaas lukt dat niet, maar bellen we wel regelmatig 
Maar jullie zijn super lief en al het liefde een leed die daar gedeeld word is super fijn! Dank jullie wel dat jullie al zo lang mijn vriendinnetjes zijn

dat hebben we gecombineerd waardoor ik nu 2 super lieve paardjes heb waar ik ongeveer alles mee mag en alles goed is.
bedankt voor de steun en gezelligheid Bubblewrap schreef:En helemaal vergeten dat ze ook bokker is... Eclair! Ik app elke dag met jou, en vergeet soms zelfs dat we elkaar kennen via bokt zoveel appen we
Ik kan mijn verhaal altijd bij je kwijt, en geniet mee met al je verhalen. Een grote ster voor jou!
Ook een hele grote ster voor jou, ook ik kan altijd mijn verhaal bij je kwijt

Dank je wel!