Bokt Adventskalender: Dag 12

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 21:13

En uitgerekend vandaag kan ik mijn zieke overbuurvrouw niet helpen volgende week. -O- voelt echt zo ellendig. Maar helaas moet nu aan mezelf denken even.

Ik bedoelde apc ook met zijn ultra droge humor die hoe ellendig je ook voelt altijd een lach veroorzaakt _O-
Laatst bijgewerkt door karuna op 12-12-18 21:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 21:14

Ik gok dat je niet mijn Arie bedoeld, Kaatje, die is nog niet zo spraakzaam en humor heeft ze helemaal niet. :x

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 21:22

Giolli schreef:
Ik gok dat je niet mijn Arie bedoeld, Kaatje, die is nog niet zo spraakzaam en humor heeft ze helemaal niet. :x

Oh, maar dat komt wel :+
Maar jouw Arie verdient ook een kerststerretje!

Giolli
Zeg maar Ber!

Re: Bokt Adventskalender: Dag 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 21:25

Kleintje! Mini sterretje!

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 22:02

Giolli schreef:

Ik moest die zin van Kaatje ook 3x lezen voordat ik dacht, oh ze bedoeld een ander _O-

Ik wil mijn kerstster aan Murthul geven omdat ik haar gewoon een topper vind <3 vroegahh spraken we elkaar heel veel maar minder, maar toch konden we gisteren vanouds 4,5 uur bellen <3

En aan kaatje89 Omdat ze gewoon een topper is en ik haar reuze gezellig vind. <3 Ik wou dat we dichterbij woonden zodat we elkaar vaker konden zien, maar ja, helaas lukt dat niet, maar bellen we wel regelmatig Je staat op mn bellijstje nog hoor. Ik bel dit jaar nog :+

Ik wil mijn kerstster ook geven aan mijn lieve vriendinnengroepje uit het noorden van het land. Omdat ik allang niet meer weet hoe ze allemaal heten op bokt, ga ik zo een appje sturen met deze link zodat ze het wel lezen _O- Maar jullie zijn super lief en al het liefde een leed die daar gedeeld word is super fijn! Dank jullie wel dat jullie al zo lang mijn vriendinnetjes zijn <3 :+:

Ik wil ook een kerstster geven aan mijn boktgroepje dat samen aan het afvallen is! jullie hebben me zo vaak geholpen als het even niet ging en ik er door zat op wat voor momenten dan ook! Door dit groepje vond ik ook mijn verzorgpaarden en daarom wil ik nog een extra extra kerstster geven aan Zefiros zij zocht een verzorgster en ik zocht verzorgpaarden :D dat hebben we gecombineerd waardoor ik nu 2 super lieve paardjes heb waar ik ongeveer alles mee mag en alles goed is.

En een kerstster aan bokt, want zonder bokt had ik zoveel lieve mensen niet ontmoet <3

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 22:09

Ohh ja en een kerstster voor Pinkie87!
Omdat het zo’n lieverd is. <3

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 22:11

Nou hierbij mijn kerststerretjes.

Meeste zijn niet bokt gerelateerd maar mogen niet vergeten worden, mijn vriend omdat die er altijd voor me is en tijdens me bevalling ik een hele andere jongen zag. Van zorgzaam naar overbezorgd en een geweldige vader sinds 6 weken <3

Mijn lieve moeder en haar vriend, die zoveel liefde enz geven aan mij en me kind.

Giolli me whatsapp vriendin die bijna haar wondertje verwacht en dat ik hoop dat ze net zoveel geluk en liefde van haar kleine vriendin mag krijgen als ik van mijn kleine vriend. En dat we samen de beste moeders van de hele wereld mogen zijn! En dat we nog veel samen mogen lachen en gekke woord spellingen mogen doen en vooral hardste lachen om onze eigen grapjes. Veel mogen shoppen oh excuus vooral ik. Oops. En ik gun haar heel veel spuit luiers zure spuug kleding van de melk slapeloze nachten en heeeull veel wasgoed zo fijn moeder zijn <3 bedankt voor de steun en gezelligheid

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 22:16

En helemaal vergeten dat ze ook bokker is... Eclair! Ik app elke dag met jou, en vergeet soms zelfs dat we elkaar kennen via bokt zoveel appen we _O-
Ik kan mijn verhaal altijd bij je kwijt, en geniet mee met al je verhalen. Een grote ster voor jou!

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 04:12

Ik wil ook iedereen van 1 april topic een kerstster geven.

Ookal zijn we allemaal vaak druk en niet even actief toch komen we steeds weer samen in onze “bokt villa” om lief en leed met elkaar te delen.

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 14:47

Bubblewrap schreef:
En helemaal vergeten dat ze ook bokker is... Eclair! Ik app elke dag met jou, en vergeet soms zelfs dat we elkaar kennen via bokt zoveel appen we _O-
Ik kan mijn verhaal altijd bij je kwijt, en geniet mee met al je verhalen. Een grote ster voor jou!

O, wat ben ik erg, ik lees toevallig dit topic, je had hem nog wel door gestuurd := Ook een hele grote ster voor jou, ook ik kan altijd mijn verhaal bij je kwijt :*

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 14:57

Een dikke grote kerstster vanuit hier gaat naar [***], die al tijden lang voor me klaar staat. Dat waardeer ik enorm! Dus dikke knuffel en een ster aan jou Miran. :*

Ook eentje naar de teamleden en correspondenten, die met zijn allen zorgen voor orde op het forum, een gevulde voorpagina, leuke interviews, informatieve teksten, gebruikers helpen wanneer ze bezwaar hebben etc etc etc. Ster voor hen allen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 18:43

Wat lief van je Nayo <3 Dank je wel!