Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BlackBeautyZ schreef:Christel1 schreef:Ik doe dezelfde opleiding maar dan in Dronten en heb vorige zomer stage gelopen in Canada. Met behulp van workaway heb ik mijn adres gevonden. Dacht dat een account op workaway iets van 30 dollar kost. Er is een heel divers aanbod van verschillende soorten werk en in verschillende landen. Succes met je zoektocht en je mag me altijd een pb sturen.
dat is een goeie tip! dankjewel! vloog de tijd om voor je of vond je het ook lastig om ver van huis te zijn voor een tijd?
BlackBeautyZ schreef:romy_janse schreef:Als je bij dat bedrijf in België terecht kan zou mijn advies zijn om daar gewoon naartoe te gaan. Zeker na een nare ervaring kan je zo weer rustig opbouwen en je kan altijd nog een keer ergens anders in het buitenland gaan werken.
dat adres in belgie is op rij afstand. ik ga dan gewoon elke avond naar huis. van de ene kant ideaal maar van de anderer kant: ik wil van de heimwee af en ik wil later niet spijt krijgen dat ik deze kans om ervaring in het buiteland op doen niet aangepakt heb. het is zo dubbel
casperzazoe schreef:African dreamhorse in Zuid-Afrika is een goede! En inderdaad via Workaway proberen. (Alles met paarden in Namibië , Zimbabwe en Tanzania zit vol voor die periode want dan probeer ik ook) over Zuid-afrika weet ik niet. Je hebt geen visum nodig voor 3 maanden dus die stress heb je niet. Amerika en Australië kan lastig worden op zo'n kort termijn denk ik?
Moet het perse voor die datum zijn of kan het iets afwijken? Ik ken ook nog wel wat particuliere bedrijven maar die zijn allemaal in Zuidelijk Afrika.