Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xJolien schreef:Zouden die huizen dan ook voor veel goedkoper op de markt komen? Huizen waarin een misdrijf heeft plaatsgevonden? Bijv. bij een familiedrama?
Lente schreef:Mijn vorige appartement, daarvan had de vorige bewoonster suïcide gepleegd door van de bovenste verdieping van de flat te springen met haar dode hondje in haar armen
Ons huidige huis kwam vrij omdat er 500 wietplanten stondenDat hebben we de zomer erna nog wel geroken toen de zon erop stond
Lente schreef:Mijn vorige appartement, daarvan had de vorige bewoonster suïcide gepleegd door van de bovenste verdieping van de flat te springen met haar dode hondje in haar armen
Ons huidige huis kwam vrij omdat er 500 wietplanten stondenDat hebben we de zomer erna nog wel geroken toen de zon erop stond
Trui schreef:Lente schreef:Mijn vorige appartement, daarvan had de vorige bewoonster suïcide gepleegd door van de bovenste verdieping van de flat te springen met haar dode hondje in haar armen
oei waar was dit?wij helaas
dit ook meegemaakt met n buurvrouw + hondje
xsensibel schreef:Trui schreef:
Je woont toch niet in de hoeken he? Die flats worden daar zoveel voor gebruikt..
Hevonen schreef:Ook in ons huis heeft de vorige bewoner (33 j) zelfmoord gepleegd. We hoorden dat pas na de koop. Ik vond het de eerste maanden erg moeilijk, vooral omdat ik de sporen van zijn schoenen op de muur waarvoor hij zich had verhangen nog kon zien.
Hij had veel woedeaanvallen gehad, de gaten in muren en deuren waren daarvan stille getuigen.
Dat eerste half jaar had ik de koop graag ongedaan gemaakt.
Nu is het echt ons huis, mag ook wel na 21 jaar....
Trui schreef:Lente schreef:Mijn vorige appartement, daarvan had de vorige bewoonster suïcide gepleegd door van de bovenste verdieping van de flat te springen met haar dode hondje in haar armen
lieveli schreef:Ik heb daar absoluut geen moeite mee, ik ben er veel te nuchter voor.