Panamas zijn idd te gek, gaan lang mee, blijven mooi! Maar de gevoerde versie is idd érg warm, mijn man komt soms met natte sokken uit die van hem. Ik heb zelf twee paar ongevoerde en heb nooit last van natte sokken maar zijn weer niet t model dat je zoekt.
Bullboxer heeft idd ook een hoop halfhoge laarzen zonder teveel poespas.
Kijk, daarom dus dit topic. Zeer waardevolle informatie Ik heb het zelden koud of koude voeten, dan lijken de gevoerde Panama’s -hoe mooi ook- me wat teveel van het goede.
Prince
Geplaatst: 29-11-18 20:11
Ik heb ook gevoerde Panama jacks en ik heb ze nu al een paar weken aan een helemaal geen last van te warme voeten ofzo. Zitten gewoon super lekker.
Mlies
Geplaatst: 29-11-18 20:19
Prince schreef:
Ik heb ook gevoerde Panama jacks en ik heb ze nu al een paar weken aan een helemaal geen last van te warme voeten ofzo. Zitten gewoon super lekker.
Hier idem! Geen zweetpootjes hoor, gewoon lekker en zitten top!
Ik heb deze van de ANWB vorig jaar gekocht en nog steeds erg blij mee!
Deze heb ik ook in iets andere kleur. Dragen heerlijk! Je kunt het randje nog omslaan dan heb je een bontrandje. Zijn heerlijk warm en geen zweetvoeten.
Nee, ik heb ook geen last van zweetvoeten.. Ik heb de Panama Jacks Felina Igloo.
Anoniem
Geplaatst: 30-11-18 11:02
Heeft Sascha niet zoiets? Ik heb daar jaren terug precies zo’n laars gevonden.
kraakte
Geplaatst: 30-11-18 11:08
Je kunt eens bij anwb kijken. Ik heb zo’n model, wel met nepbont aan de binnenkant maar heb daar nooit te warme voeten in. Draag ze zelfs wel eens in de zomer.
Edit: Deze
Berdien
Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-18 11:34
Ik heb zelf niet zulke goede ervaringen met ANWB laarzen. Heb ze een paar jaar achter elkaar gehad, maar elke keer liet de binnenvoering na een tijdje los en zat de laars muurvast om m'n voet gefrommeld.
Denk dat de laatste gaan blijven. De kwaliteit leer is beter en de anderen hebben een dunne zool dus niet erg warm in de winter. Maar dat zou mijn keuze zijn.