Schoonmaken ben ik niet goed in, en ik heb er een hekel aan om te doen. Mijn vriend ook, dus hij heeft een schoonmaakster sinds hij in dit huis woont. Ik ben erbij komen wonen, de schoonmaakster is er nog steeds en daar ben ik erg blij mee. Heb zelf weinig problemen met een 'stoffig' huishouden, maar ik zie het werk ook gewoon niet liggen. Ik vind het echt niet erg en het is zulk ondankbaar werk, een dag later is het weer vies, waar doe je het dan voor. Schoonmaakster komt 1x per week 2 uurtjes en ze stoft af, stofzuigen/dweilen, doet de badkamer en het toilet en de keuken. Als ze er niet is, maak ik een lijstje voor mezelf en doe ik elke dag iets. En van dat lijstje wijk ik meestal niet af
Wat ik wel doe is de vaatwasser, anders is er geen ruimte meer in de keuken. Handdoeken/ondergoed wassen als er niks meer in de kast ligt en af en toe het beddengoed verschonen. Strijken doe ik niet aan. Ramen zemen hebben we van het zomer nog gedaan. En mijn caviaflat verschoon ik elke maandag. Mijn beesten moeten niet in de viezigheid zitten natuurlijk
Laatst bijgewerkt door MagicMuffin op 29-11-18 13:44, in het totaal 1 keer bewerkt