Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Hanafubuki schreef:60 euro bij OHRA. Helaas nog maar 3 schadevrije jaren ipv 9 nadat er schade was die echt hersteld moest worden, veroorzaakt door een ander maar helaas geen briefje en Waarborgfonds doet ook niks.
Auto is 4 jaar oud.
Hanafubuki schreef:60 euro bij OHRA. Helaas nog maar 3 schadevrije jaren ipv 9 nadat er schade was die echt hersteld moest worden, veroorzaakt door een ander maar helaas geen briefje en Waarborgfonds doet ook niks.
Auto is 4 jaar oud.
Jes schreef:Hanafubuki schreef:60 euro bij OHRA. Helaas nog maar 3 schadevrije jaren ipv 9 nadat er schade was die echt hersteld moest worden, veroorzaakt door een ander maar helaas geen briefje en Waarborgfonds doet ook niks.
Auto is 4 jaar oud.
Voor een volgende keer, zeg tegen het waarborg fonds dat je je betaalde premies terug wilt hebben.
Mijn moeder had ook eens schade door een ander zonder briefje.
Waarborgfonds wilde niet betalen dus zo gespeeld en toen kon het wel ineens.

daantjuhhh schreef:Ik ben bij de anwb verzekerd
Auto uit 2011
5 schadevrije jaren.
Ik betaal voor allrisk 56 euro ( incl inzittenden verz)
Je verzekeringspremie hangt van enorm veel factoren af waardoor je nooit je verzekering kunt vergelijken met die van een ander persoon.
Van gewicht van de auto, postcode, merk, type, leeftijd bestuurder, waarde van auto enz.
) uiteindelijk werd mijn nieuwe polis 149 euro per maand. Want ze kijken er niet naar wat voor ongeluk je hebt gehad. Ieder ongeluk is -5 schadevrije jaren.
(50.000km op jaarbasis reed ik) _Ekenna schreef:MarlouDuo schreef:Ik heb mijn auto uit 2010 ook allrisk verzekerd. Mijn situatie is niet echt gemiddeld zeg maar, maar ik betaal €197,- per maand voor allrisk bij centraal beheer achmea.
Jaloers op de prijzen hier die ik voorbij zie komen
Hoe dan?!
Waren ook verzekeringen bij waar ik hem zelfs niet mocht verzekeren helaas. Eef_Bam schreef:Ik zou het niet doen, allrisk. Heb zelf ook mijn 1e auto, 7 jaar oud allrisk verzekerd. 1 schade gereden, netjes betaald door de verzekering. Maar nu sta ik op -5 schadevrije jaren, betaal de komende 5 jaar veel meer voor alleen wa dan voorheen voor allrisk. En een nieuwe verzekering afsluiten kan bijna nergens.
capopjekop schreef:Maar als het jouw schuld niet was dan komt de schade toch op conto van de wa van de schuldige? Of denk ik dan te simpel