xxCYNNxx schreef:hmmm voor kopers wordt het idd veiliger, maar voor verkopers?
Want ik neem aan dat er ook een knop is waarmee je kan aangeven dat je niks ontvangen hebt en zo als koper je geld weer terug krijgt.
Dus wie zegt dat koper niet gewoon die knop aanklikt terwijl die toch het product ontvangen heeft. Immers hoef je alleen voor een pakje te tekenen als deze onder rembours verstuurd is. Dus hoe bewijs je dan als verkoper dat koper wel degelijk het product ontvangen heeft?
Dus geheel waterdicht is het systeem niet op deze manier. Dan zou het in elk geval gekoppeld moeten worden aan tekenen bij ontvangst. Maakt het al wat waterdichter voor de verkoper, omdat je dan via de pakketbezorgdienst kan bewijzen dat er getekend is voor ontvangst en koper dus wel degelijk zn/haar pakket ontvangen heeft.
Tenslotte zijn er niet alleen verkopers die de boel belazeren, maar ook kopers.
Het dikgedrukte is dus ook PRECIES waar ik bang voor ben. Ik wacht nog even reactie af op het normaal overmaken naar mijn rekening. Wil hij dat niet, dan verzend ik hem niet.
@ Dracarys drankje!! Fijn om te weten hoe het eruit hoort te zien

Je kan zo moeilijk bewijzen dat je wel het artikel hebt opgestuurd, straks krijg je je geld niet, dat risico wil ik niet lopen.