Dit is het enige wat erin staat.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Jolien87 schreef:Ik vind het eerlijk gezegd best schokkend dat je zo met die waarde bezig bent.
Je zou toch denken dat de emotionele waarde het grootst is en dan zou het niet moeten uitmaken wat zoiets oplevert.
Ik wil niet weten hoeveel de spulletjes van mijn opa's en oma's waard zijn die we in huis hebben. Ik koester ze en pieker er niet over om ze te verkopen in ruil voor een mooie reis. Daar kun je ook voor sparen.

Annet_Dottie schreef:Jolien87 schreef:Ik vind het eerlijk gezegd best schokkend dat je zo met die waarde bezig bent.
Je zou toch denken dat de emotionele waarde het grootst is en dan zou het niet moeten uitmaken wat zoiets oplevert.
Ik wil niet weten hoeveel de spulletjes van mijn opa's en oma's waard zijn die we in huis hebben. Ik koester ze en pieker er niet over om ze te verkopen in ruil voor een mooie reis. Daar kun je ook voor sparen.
Ik zag de titel van het topic staan en dacht interessant maar sta eigenlijk ook een beetje met m'n mond vol tanden en dan vooral over de zin familiehistorie is leuk maar een mooie reis is dan toch leuker
Je krijgt iets als erfstuk neem ik aan wat van je oma geweest is en wat jij denkt is ooh wat zal het waard zijn en laat ik kijken of ik er rijk van kan worden![]()
Ik heb serieus praktisch niks wat van mijn oma geweest is omdat na haar overleden alle ooms en tantes die zich normaal niet lieten zien in een paar dagen het huis leeg hadden, toen mijn broer echter ging samenwonen begin dit jaar kreeg ik ineens 2 spreuken bordjes in handen of ik die wou hebben, waaronder 1 wat altijd mijn favoriet was, die hangt nu hier op een mooi plekje waar net als bij oma iedereen die binnen loopt hem kan zien.
Ik vind het "jammer" dat ik niet meer heb, en kan dan ook geen enkel begrip op brengen hoe je zoiets dierbaars aanziet voor geld of een reis... Heel bijzonder

Liggen nu veilig opgeborgen. Toch is dat leuk om te weten.