Tuincentrum/kerstshow

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-18 18:06

Ik ben ook al eens in Duiven geweest 2 jaar terug. Als andere dingen tov Duiven tegenvallen gaan we daar naar toe :j . Ik vond het toen ook prachtig.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 19:20

Team Duiven! :wave:
Eenmaal daar geweest valt alles in het niets. Leurs in Venlo komt dan nog het meest in de buurt, vind ik.
Wij wilden dit jaar ook naar Duiven gaan maar van een vriend begrepen dat het daar stervensdruk is, ook doordeweeks. Dus ik zou daar zeker nog eens over nadenken.

Almeerplant vind ik juist echt niet eentje waar je heengaat voor een dagje uit. Leuk om spulletjes te snuffelen maar daar ben je ook zo met een half uurtje doorheen.

eva1969

Re: Tuincentrum/kerstshow

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 19:41

Avri in Dongen, heel veel aandacht aan besteed en elk jaar prachtig. Dit jaar zelfs de indische waterlelies nagemaakt en een eftelinghoek.

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 19:42

Idd Avri in Dongen...op 1 hier....

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 19:53

Nog nooit van Avri in Dongen gehoord, maar dat is hier op een half uurtje afstand.
Misschien toch eens gaan kijken :)

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 19:55

Pommier

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 20:20

Geen tuincentrum maar wel in de regio. Kampeerwereld Hendriks in Ermelo is altijd heel mooi. Kerstwereld.nl

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-18 06:48

Als het filmpje op youtube er recht aan doet vind ik de Avri erg tegenvallen :o kampeerwereld Hendriks ziet er wel gezellig uit.

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 09:31

SusanH schreef:
Als het filmpje op youtube er recht aan doet vind ik de Avri erg tegenvallen :o kampeerwereld Hendriks ziet er wel gezellig uit.

Vind die van Hendriks altijd erg leuk!
Vond hem dit jaar wat tegenvallen
Maar denk dat dat meer komt omdat het te veel lijkt op wat ze vorig jaar hadden.

Wij willen heel graag naar duiven dit jaar.

Walkure

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 09:33

Tuincentrum Eurofleur in Leusden! Ik woon in Leusden dus misschien ben ik bevooroordeeld maar het is elk jaar weer helemaal prachtig!

estja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 09:36

Ook ik vond Leurs erg tegenvallen. En zeer hoge prijzen voor simpele dingen die je overal krijgt. Ik geef graag wat meer uit als ik dan echt iets aparts heb maar dat was hier dus niet. Wel duur, niet apart.

Schmitz en Daniels in Vlodrop zijn ook altijd mooi. Zijn 2 tuincentra, pal naast elkaar. Niet in het weekend heen gaan! Dan is het veel te druk.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-18 17:07

Dochter wil ook graag mee dus zit toch vast aan een weekend. Of een woensdagmiddag maar dan moet het dichterbij huis.

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 17:40

Ik moest meteen denken aan Eurofleur in Leusden. Afgelopen jaren was het echt super leuk! Heel veel dorpjes en andere kerstspullen, een kerststal met schaapjes en konijnen, en de sfeer is super leuk :D Dit jaar ben ik nog niet geweest, maar ik ga er vanuit dat het dit jaar ook leuk is :P

nouky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 17:42

Ik ga binnenkort met mijn schoonfamilie mee naar Duiven, het is voor ons best een stukje rijden. Maar ik wil heel graag er heen :)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 17:45

Intratuin duiven. Hier lekker dichtbij en echt mooi opgebouwd :j alleen ook razend druk :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 22:13

Tuinland Zwolle! Ik weet niet hoe ik op Bokt een filmpje kan toevoegen maar man wat was dat een sprookjeswereld. <3

Vond het zelfs mooier dan Duiven, terwijl ik daar elk jaar heen ga. Dat kan dan wel de grootste zijn (wat ik ook niet geloof als ik kijk naar alles waar ik elk jaar heen ga) maar lang niet de mooiste!

sabineG

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 22:32

100% Duiven!!! Ben al vijf keer geweest sinds ze de kerstshow hebben opgebouwd! Echt weer nog mooier dan vorig jaar... wat een keuze! En mocht je kinderen mee nemen... Ga ze eerst lekker uit laten razen in de speelhal... jij lekker aan de koffie en de kids lekker spelen.. Tis nog leuker dan monkey town daar!

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 17:40

Almeerplant: wij waren er op zondag, het is in kassen en dat vind ik altijd benauwend. Wel mooie dingen gezien.
Vorig jaar Eurofleur Leusden: benauwd en in kassen. we werden er claustrofobisch van!
Hendriks in Ermelo: aanrader, ruim opgezet en heel veel verschillende dingen, voor iedereen wel iets!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 17:46

Almeerplant vond ik nooit zo denderend moet ik zeggen. Tuincentrum Osdorp in Amsterdam is ook heel leuk :)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 20:02

Emmaa_ schreef:
Almeerplant vond ik nooit zo denderend moet ik zeggen. Tuincentrum Osdorp in Amsterdam is ook heel leuk :)

Ik vind Almeerplant ook meer een Tuincentrum om de gangbare dingen te halen als je iets nodig hebt, het is wel uitgebreid maar voor de show kun je beter ergens anders heen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 20:04

Jolien87 schreef:
Emmaa_ schreef:

Ik vind Almeerplant ook meer een Tuincentrum om de gangbare dingen te halen als je iets nodig hebt, het is wel uitgebreid maar voor de show kun je beter ergens anders heen.

Precies :j Vind het wel een mooi tuincentrum met een heel fijn en uitgebreid assortiment waar je echt heel veel dingen kan halen, maar het is niet echt een showcentrum imo.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 20:08

Weet iemand hoe het zit met de drukte in Duiven?

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 20:09

Joan73 schreef:
in Venlo bij Leurs! Mega groot tuincentrum met enorme kerstuitstalling. Lijkt in het weekend wel een attractiepark. Daarbij zit ook Equidrome op zelfde terrein. Perfecte combi misschien wel... :)

Ga dan alleen niet op zondag want dan is het druk met ook mensen uit Duitsland...

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 20:24

Zeeuwsemeid schreef:
Intratuin Halsteren

Deze is idd enorm groot, maar de intratuin in Apeldoorn is ook een aanrader.

Leandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 20:54

Tuincentrum 't Vaarderhoogt in Soest. Levende kerststal, allemaal kleine huisjes waar leuke snuisterijen verkocht worden (allemaal mensen die of een eigen winkeltje/webshop hebben of gewoon hobbymatig dingen maken of doen). Elke 4-5 dagen wisselt het aanbod. Optredens van koren, muziek, allerlei hapjes.
Ik ben bevoorrecht dat ik om de hoek woon en dus geregeld even langs ga voor de gezelligheid