Ja soms heb je dat. Ik heb in de horeca gewerkt en daar was de basis indd tomatensaus en daar deden we verschillende groente doorheen pureren. Maar zeker als je het zelf maakt en iets niet lust kan ik mij voorstellen dat dat een dingetje kan zijn. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ik ben er nog niet wild op, maar tis iets
Maar als jij er iets aan hebt is dat ook altijd goed. Pasta (en rijst) kook ik zelf altijd in boullion ipv water. Geeft meer smaak. Pasta en rijst is heel saai. Vooral pasta kun je echt tot ''pap'' koken misschien dat dat scheelt. En het aankleden met een (room)sausje doet ook veel.
Je kunt ze poffen in de oven, koken, stamppot mee maken of lekker ovenpatat 
En zin om hele dagen in de keuken te gaan staan koken, allemaal kleine dingen maken die je dan kan proeven 
Citaat:Ooh lekker! Jij zei ook tomaat mozzarella toch? Heb je daar meer een receptje van voor mij?

Ik vind het ook lekkerder met even kort koken. Annet_Dottie schreef:Ik vind het persoonlijk altijd juist bijzonder als mensen zeggen ik lust allesdan denk ik eigenlijk hoe dan?
Sites als de appie kijk ik wel eens tussen bij de recepten maar vind ik vaak onnodig veel ingrediënten er op hebben staan en het zijn al heel snel best uitgebreide maaltijden.. Maar ik ga zeker nog eens er naar kijken. Denk dat ik binnenkort gewoon een keer weer een prei quiche ga maken!