Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lifaya schreef:Mijn scooter werd vorige week bijna gestolen door 3 kinderen zij het niet dat ik een uberstoere Antilliaanse buurman heb die ze had weggejaagd lol. Waren geen snuggere kinderen want ze probeerde het iets verder in de wijk weer en weer zagen mensen het en hadden de politie ingeschakeld en die hebben ze na een intense achtervolging uiteindelijk opgepaktmaar mijn scooter staat er nog steeds, buurman houd oogje in het zeil
Leuke buurt verder hoor![]()
LoveUggs schreef:lifaya schreef:Mijn scooter werd vorige week bijna gestolen door 3 kinderen zij het niet dat ik een uberstoere Antilliaanse buurman heb die ze had weggejaagd lol. Waren geen snuggere kinderen want ze probeerde het iets verder in de wijk weer en weer zagen mensen het en hadden de politie ingeschakeld en die hebben ze na een intense achtervolging uiteindelijk opgepaktmaar mijn scooter staat er nog steeds, buurman houd oogje in het zeil
Hé, dan woon je bij mij in de buurt
Wat vervelend van je pinpas zeg! Eigenlijk, als je hem bent verloren waar ik het vermoeden heb (als je echt bij mij in de buurt woont), vind ik het niet zo gek dat je gelijk 'leeg geroofd' wordt.. Ik voel mij hier iig niet prettig, kan niet wachten tot wij genoeg gespaard hebben en verhuizen
Met contactloos betalen kan je per dag max 25€ uitgeven, wat ik begreep. Na een x aantal keer moet je betalen met pincode en bij een bedrag hoger dan 25€ ook. Ik weet dat je met ING gewoon online het contactloos betalen kan uitzetten.
lifaya schreef:Ik behoud gewoon het contactloos betalen hoor, ga het niet uitzetten. Vind het zeer praktisch, zeker bij haast. Daarbij kunnen ze dan ook geen code aflezen!
En als ik die pinpas zelf ben verloren heeft de dader het zien gebeuren gezien de 2 minuten die tussen de aankopen zat. Dus nee, niet “gevonden” maar willens en wetend gewoon mijn pas opgeraapt net nadat ik het verloren ben, het ook echt zien gebeuren en ervan te profiteren. Kan ook dat die uit Mn zak gepakt is gezien die open stond (zelf gedaan). Ga morgen langs de Gall en Gall. Ben benieuwd
Loveugs, je woont ook in de gaarden en dreven? Ik vind het zelf echt geen vervelende buurt, heb altijd hangjongeren voor de deur maar nooit last ervan. En ik moet voor werk vaak midden in de nacht de deur uit. Dus wat dat betreft prima.
LoveUggs schreef:lifaya schreef:Mijn scooter werd vorige week bijna gestolen door 3 kinderen zij het niet dat ik een uberstoere Antilliaanse buurman heb die ze had weggejaagd lol. Waren geen snuggere kinderen want ze probeerde het iets verder in de wijk weer en weer zagen mensen het en hadden de politie ingeschakeld en die hebben ze na een intense achtervolging uiteindelijk opgepaktmaar mijn scooter staat er nog steeds, buurman houd oogje in het zeil
Hé, dan woon je bij mij in de buurt
Wat vervelend van je pinpas zeg! Eigenlijk, als je hem bent verloren waar ik het vermoeden heb (als je echt bij mij in de buurt woont), vind ik het niet zo gek dat je gelijk 'leeg geroofd' wordt.. Ik voel mij hier iig niet prettig, kan niet wachten tot wij genoeg gespaard hebben en verhuizen
Met contactloos betalen kan je per dag max 25€ uitgeven, wat ik begreep. Na een x aantal keer moet je betalen met pincode en bij een bedrag hoger dan 25€ ook. Ik weet dat je met ING gewoon online het contactloos betalen kan uitzetten.
Tutti_Frutti schreef:En precies om deze reden heb ik het uit staan... Heb ook wel eens verhalen gehoord van horeca-personeel wat hun pinapparaat langs broekzakken of jaszakken haalt om zo niet getapte/bestelde biertjes af te schrijven. Je kan overigens het maximale bedrag per keer volgensmij wijzigen, in ieder geval bij ING wel.
kimmysan schreef:Ik vind eigenlijk het voordeel van contactloos betalen wel opwegen het nadeel dat er eventueel 50 euro gestolen kan worden.
RoyceMack schreef:Yvje, zelfs als jij geld gaat pinnen en je vergeet het geld eruit te halen en de volgende die gaat pinnen zou het eruit pakken, dan krijg je het nog terug.