Geluiden van de buren bij wonen in een stad

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

__Leonie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-18 13:05

Shaggy09 schreef:
__Leonie schreef:
Volgende keer gaan we inderdaad even vragen of we kunnen luisteren bij de buren. Ik kan me namelijk echt niet goed voorstellen dat ze zoveel kan horen dat het overlast veroorzaakt. Verder houden we altijd rekening met buren, ik moet meestal om 6 uur opstaan dus gasten zijn altijd rond 11.00 weg.

Toen we de housewarming hadden, hebben we netjes een briefje door de deur gedaan. Verder is de kamer ook niet leeg dat het heel erg galmt.

Ja slim :j
Ik gaf laatst ook een feestje en doe dan ook altijd briefjes door de bus, maar 2 deuren verder kon de kleine echt niet slapen. Waren super aardige mensen en snap ook dat dat helemaal niet fijn is als je kindje heel de tijd wakker ligt dus heb toen de muziek gewoon goed zacht gezet.

Weet niet wat voor mensen het zijn? Hebben ze ook kindjes of zijn ze juist al wat ouder?

De mevrouw van 2 huizen verder is vrij oud, en is vrij eenzaam volgens mij. Ze houdt eigenlijk altijd de hele straat in de gaten. Onze eigen buurvrouw heeft al wat oudere kinderen die al uit huis zijn.

De buren die recht aan onze woonkamer grenzen zijn jonger en daar horen we nooit wat van. We hebben ze namelijk wel eens gevraagd hoe gehorig het was. Ook ivm onze hond die nog jong is, of ze hem ooit hebben horen piepen. Maar zij gaven aan dat ze nooit last hadden.

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 21:05

hwn schreef:
Wat zijn tokkies ?????

whaha moest toch ff lachen om deze. Dacht dat die term inmiddels wel ingeburgerd was. Ook mooi dat het op wiki nog uitgebreid omschreven staat. Achtergrond wist ik ook niet het fijne van.