Cayenne schreef:- Mariah Carey. Met stip op 1!
Bwahaha
vergeet Wham! En Chris Rea ook niet! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) Familie
Palmera schreef:Dat schijnheilige gedoe m.b.t lief zijn voor elkaar, vrede op aarde, etc; terwijl we elkaar de rest van het jaar de hersens inslaan.
En die megavreetbuien die klaarblijkelijk bij feestdagen horen. Ik heb er zelf geen last van, maar ik vind het gewoon walgelijk als ik zie hoeveel er in het algemeen naar binnen gestouwd word en vooral hoeveel daarvam gemarteld dierlijk is.
Overproductie en overconsumptie. Alleen omdat het feest is.
Magrathea schreef:Blue_Monday schreef:Sylvana simons die dr kop wel weer zal laten zienO alsjeblieft, niet nu al. (En daarmee bedoel ik niet dat ik vind dat zij zich koest moet houden, meer dat ik me kapot erger aan de disproportionele haat die zij naar haar hoofd geslingerd krijgt voor het geven van haar mening.)

Van zowel voor- als tegenstanders.. Ik vind het onbegrijpelijk dat mensen niks beters te doen hebben dan een leuk feest te verpesten, elk jaar opnieuw
Iedereen zou gewoon moeten ophouden met zeiken en zich bedenken hoe goed we het hebben in Nederland.