Hetero, homo, lesbisch, bisexueel, etc, hoe weet je het?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 09:28

Ierpier schreef:
Als je genoeg "girlcrushes" hebt word je op een gegeven moment achterdochtig :') .

dat was voor mij ook een duidelijke :o

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 09:37

Ik vind vrouwen heel mooi om naar te kijken.
Er zijn ook weleens bepaalde dingen gebeurd.
Maar ik kan oprecht zeggen dat ik écht een man nodig heb.
Sterke armen _/-\o_ , een wang die schuurt :(
{:)-:( <- ruzie maken.
En seks.....

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 10:01

Vumana89 schreef:

En seks.....

Hier moet je mij even uit leggen wat een man kan bieden wat een vrouw niet kan.(een vrouw kan zelfs je favoriete kleur dragen)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 10:03

speedfiets_2 schreef:
Vumana89 schreef:

En seks.....

Hier moet je mij even uit leggen wat een man kan bieden wat een vrouw niet kan.(een vrouw kan zelfs je favoriete kleur dragen)

Eh ik kan wel wat bedenken ja. Gemiddeld 15 cm of zo

Lumi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 10:04

speedfiets_2 schreef:
Vumana89 schreef:

En seks.....

Hier moet je mij even uit leggen wat een man kan bieden wat een vrouw niet kan. (een vrouw kan zelfs je favoriete kleur dragen)

:')

antje_vip

Re: Hetero, homo, lesbisch, bisexueel, etc, hoe weet je het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 10:08

Eerlijk gezegd heb ik juist door dit soort openheid twijfels gekregen vroeger, omdat het blijkbaar niet uitmaakt waar je verliefd op word, ipv alleen man-vrouw wat vroeger het standaard beeld was. Wellicht juist goed hoor, omdat je dan alle ruimte hebt om te ontdekken wat je wil.

Inmiddels weet ik wel dat ik echt alleen op mannen val, hoewel ik ook mooie vrouwen heb gezien maar daar geen verliefdheid voor voel.

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 10:19

Mijn favo kleur..
Maar die heb ik niet :) (al snap ik heel goed wat je bedoeld)
Wat Karuna zegt. Ik hou van het lichaam van mijn man. Hem zien, half ontbloot lijf, maakt me al wild. Zelfs al zou ik willen tegenhouden, dat kan gewoon niet.

Een vrouw. Ja heel mooi. En was ook wel leuk, ervaring an sich.
Maar mij te zacht zeg maar.
En daarnaast kan ik gewoon niet goed met een vrouw, simpelweg omdat ik mezelf gewoon soms als prinsesje opstel..

_Nero

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 10:24

Mijn eerste 'kus' was met een meisje
(10j), en denk dat ik het vanaf toen ook wel wist eigenlijk.
Voor mij is het altijd dus wel heel duidelijk geweest, en ben er altijd heel open over geweest.

Ik heb wel eens met een man geëxperimenteerd, maar nee ik val echt alleen op vrouwen.
Ik kan een man wel mooi vinden, maar daar houdt het ook echt mee op.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-18 10:30

Ik heb nog nooit girlcrushes gehad, of ook maar het idee van op vrouwen vallen ooit een kans gegeven.

Maar tegelijkertijd, een echte man-crush heb ik ook nooit gehad. Ik heb wel intens veel van een man (jongen) destijds gehouden, en ook het liefdesverdriet was heel intens en duurde heel lang.

Maar echt verliefd ben ik nooit geweest (ik ben 32 en al heul lang single). Ik date wel, en heb korte relaties gehad van 3-5 maanden, maar uiteindelijk weer afgekapt omdat ik niks voelde, anders dan “comfortabel”.

Seks vind ik eigenlijk ook helemaal niet zoveel aan. Of beter gezegd, dat wat in feite alleen een man kan vind ik gewoon geen klap aan. Ik ben absoluut niet aseksueel ofzo, maar dat stukje ervan doet me niks.

En toen popte laatst de gedachte in mijn hoofd “zou ik niet op vrouwen vallen?”. Dat was echt voor het eerst van mijn leven dat ik überhaupt bij die mogelijkheid stil heb gestaan. Ik heb nog nooit in mijn leven op die manier naar vrouwen gekeken, maar toen dat idee er ineens was, had ik er wel een goed gevoel bij. Niet een “aha, dit is het” of zo, maar wel dat het idee ook niet verkeerd voelde of zo. Maar dan denk ik ondertussen, dat kan toch bijna niet, als het in die 32 jaar überhaupt nog niet eens in me opgekomen is?

Mjah. Het zou kunnen? Ik heb gewoon geen idee...
Laatst bijgewerkt door Shiloh op 01-11-18 10:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Anna_98

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 10:32

Ik noem mezelf hetero. Ik val op mannen, ben ook alleen maar met mannen geweest en ik kijk niet naar vrouwen op die manier.

Maar als ik er zo over nadenk ben ik niet tegen het idee dat ik met een vrouw zou eindigen. Ik denk dat als een vrouw me zou benaderen, dat ik daar toch in ieder geval wel serieus over na zou denken. Maar ik hou sowieso niet zo van stempeltjes, we zien wel weer waar we eindigen

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 11:21

Vumana89 schreef:
En seks.....

Geloof me met een vrouw kan je goed ruzie maken hoor :+

En seks?! Wat denk jij dat lesbiennes celibatair leven ofzo? :')

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 11:47

@ Karuna misschien moet he t bericht van speedfiets nog even lezen

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 11:53

Maartje1990 schreef:
Vumana89 schreef:
En seks.....

Geloof me met een vrouw kan je goed ruzie maken hoor :+

En seks?! Wat denk jij dat lesbiennes celibatair leven ofzo? :')

Hmm, nee.
Zeker niet, en als je mijn eerdere post had gelezen dan had je deze opmerking niet gemaakt :')
Het is mijn ervaring en mening dat de seks met een man anders is en dat dat mijn voorkeur heeft :) Thats all.

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 11:53

speedfiets_2 schreef:
Vumana89 schreef:

En seks.....

_O- _O-

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 11:54

Maartje ik denk dat je mijn antwoord goed begrijpt. Dat is gegarandeerd iets dat een vrouw niet kan geven. :D

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 11:57

Ik denk dat Karuna de warmte ervan bedoeld... :)

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 11:58

Vumana89 schreef:

zijn ook al dingen voor......

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 11:58

Iets levends dat reageert :) geen stukje plastic dat is puur mechanisch. Verder ga ik niet uitwijden. :P

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 12:01

speedfiets_2 schreef:
Vumana89 schreef:

zijn ook al dingen voor......

Serieus?
Dat wist ik niet hahaha -O- naja, anders opwarmen met de handjes :) :brr:

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 12:05

Ik weet het niet. Ik heb nu wel een vriend, maar vroeger ook wel met een vriendinnetje geëxperimenteerd. Ik denk dat ik redelijk richting hetero ben, want ik ben nog nooit echt helemaal verliefd geweest op een vrouw. Ik heb ook de gekke behoefte om gevoelens te ontwikkelen voor jongens die later homo blijken te zijn. Ik zit zelf ook met geen make-up en geen lang haar dus ik ben niet echt heel vrouwelijk wat dat betreft.
Laatst bijgewerkt door Jorex op 01-11-18 12:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 12:07

karuna schreef:
Maartje ik denk dat je mijn antwoord goed begrijpt. Dat is gegarandeerd iets dat een vrouw niet kan geven. :D

Ik denk alleen dat jij speeedfiets niet begrijpt :+

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 12:12

Maartje1990 schreef:
karuna schreef:

Ik denk alleen dat jij speeedfiets niet begrijpt :+

Ik kan bevestigen;
Karuna snapt dat Speedfiets de voorbinddildo bedoelde.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 12:12

Ik kan het wel heel vervelend vinden dat mensen altijd zeggen; niemand is 100% hetero of bi, homo etc.

Zelfde als dat mensen zeggen; niemand is 100% celibatair.

Ik weet van mezelf toch echt voor de volle 100% dat ik alleen op mannen val en ook dat ik hartstikke trouw ben aan mn man. Niet omdat het moet, maar omdat ik het zo voel, fijn vindt en graag wil. Heb echt nooit de behoefte aan een andere man en zie ook niet snel of iemand knap is. Aantrekkingskracht kost bij mij tijd en zit in meer dan uiterlijk. Dan zou ik echt tijd met een andere man moeten doorbrengen.
Maar ik zie er al tegenop als ik eraan denk.

Ik vind het ook prima dat vrouwen hun trekken vinden bij andere vrouwen en daar attributen bij gebruiken. Maar voor mij is het ook echt heel belangrijk bij sex dat het met een compleet mannelijk lichaam is. En een man kan ook echt alles wat een vrouw kan + dat ding in zn broek.

Vaak hoor ik van lesbiennes dat vrouwen zich beter in het vrouwelijk lijf kunnen verplaatsen, de weg beter kennen etc. Maar dat kan een man ook als hij er van houdt, geinteresseerd is en naar de reacties kijkt, luistert en erover praat. Ik heb ook een mond en kan prima zeggen wat ik wil.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 12:14

Ik heb echt geen flauw idee 'wat' ik ben.
Tot ik het weet identificeer ik mij als pan, terwijl de meesten zichzelf zien als hetero tot ze weten dat ze iets anders zijn. Maar ik heb gewoon echt geen idee waar ik op val en heb ook niets van een voorkeur gemerkt. Ik heb kleine crushes gehad op mannen, vrouwen en transgenders (die zijn natuurlijk ook man of vrouw, maar dat ligt wat ingewikkelder).
Ik dénk dat ik echt op persoonlijkheid zou vallen en dat het geslacht niet uitmaakt. Maar ik ben nog nooit serieus verliefd geweest, dus ik weet het niet zeker.

Ik hoef niet perse een label eigenlijk, als mensen het vragen uit nieuwsgierigheid zeg ik pan (puur omdat ik het niet weet en met pan houd je eigenlijk een beetje je opties open). Maar het boeit me vrij weinig onder welk 'label' ik val.
Het is niet heel goed gelukt om mijn gedachtes te verwoorden, dus sorry als het er onduidelijk staat. :')

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 12:15

Bokt lijkt een nieuwe fase te hebben bereikt, online seksuele revolutie :')

Hier altijd gedacht hetero te zijn, vroeger ook wel echt een jongens-jongen, voetbal/vechtsport en dan toch ook de paarden. Rond m'n 16e eerste vriendinnetje want zo gaan die dingen en dat was dikke prima. Wat later, door omstandigheden, met een goede vriend in bed beland en daarna kwamen er toch wel twijfels, dit was eigenlijk net zo fijn als voorheen met een meisje.

Inmiddels 12+ jaar verder, twee relaties gehad, beide 5+ jaar en de eerste met een vrouw en de laatste met een man, ik denk dus echt bi. Al ervaar ik de relaties wel heel anders, zowel persoonlijk als wat betreft de buitenwereld.

Wat betreft vallen op een vrouwelijke/mannelijke vrouw en/of mannelijke/vrouwelijke man, dit is denk ik persoonsgebonden. Uiteindelijk heb je denk ik 2 type mensen, althans ze vallen binnen de vrouwelijke kant of juist de mannelijke. Dus of wat meer verzorgen of eerder wat meer beschermen. Ik ken super vrouwelijke vrouwen die samen een relatie hebben, erg mannelijke mannen die samen zijn en alles er tussen in.

De vraag wie van 'ons' het vrouwtje is kon ik nooit zo waarderen. Zelf ben ik vrij mannelijk, val ook echt op mannelijke mannen (of vrouwelijke vrouwen) en kaats zo'n vraag dan ook altijd terug, want er is altijd een lollige oom of nieuwsgierige tante, vaak binnen een hetero relatie en die krijgen dan direct een wedervraag, vaak kijken ze je dan een beetje schaapachtig aan :j