Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BertBaley schreef:helemaal niet te breed! Prachtige boom!De boom is voor het mooie iets te breed :’) maar had hem al gekocht voor het huis was gebouwd. Moet voor het mooie nog wat andere versiering in maar ook dat was al gekocht dus dat kan ik nog even shoppen! Zal nog een foto in het licht maken, de kleur van de ballen is ‘pearl’.
[ [url=m/elW4ra.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/IJ01HC.jpg]Afbeelding[/url] ]
xLovesPower schreef:Zo mijn kerstboom staat![]()
Ik wil alleen nog wat rode en groene kerstballen halen![]()
[ [url=m/ahEHmx.jpg]Afbeelding[/url] ]
lor1_1984 schreef:xLovesPower schreef:Zo mijn kerstboom staat![]()
Ik wil alleen nog wat rode en groene kerstballen halen![]()
[ [url=m/ahEHmx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Rood en groen zijn dit jaar geen 'mode'kleuren, wel parelmoerroze, heel zacht blauw (beetje ijsblauwachtig maar dan zachter en meer metallic) en licht metallicachtig groen zag ik wel voorbijkomen.
Mocht je voor rood en groen niet slagen bij de winkels kijk dan even bij kringloopwinkels, die hebben vaak wel de kleuren die uit de mode zijn.
naomiiiii schreef:BertBaley schreef:helemaal niet te breed! Prachtige boom!De boom is voor het mooie iets te breed :’) maar had hem al gekocht voor het huis was gebouwd. Moet voor het mooie nog wat andere versiering in maar ook dat was al gekocht dus dat kan ik nog even shoppen! Zal nog een foto in het licht maken, de kleur van de ballen is ‘pearl’.
[ [url=m/elW4ra.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/IJ01HC.jpg]Afbeelding[/url] ]
meisje_ schreef:Ik neem aan jullie hebben allemaal nepbomen?
Maaarrrr ik mag dit jaar niet eerder dan 5 dec van manlief. We hebben een zoontje (nu 6 weken) en dan mag eeeecht die boom nog niet op :’)
En door de box geen plek voor een grote neppe dus dit jaar komt een kleine echte boom
Ik ga volgen voor inspiratie!