Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
MoniqueT schreef:Ha, hier nog zo´n fan van huizenprogramma´s! Ik kijk ook vaak naar Phil en Kirsty en verbaas me vaak over de smaak van de Engelsen. Die vinden slaapkamers ruim waarvan ik denk dat er niet eens met fatsoen een tweepersoonsbed in kan en waarom een open haard in je slaapkamer nu zo geweldig is??
. Bijna altijd met aparte keukens en woonkamers, geen apart toilet beneden, maar 1 badkamer, die vaak boven is. Open plan, zoals we in Nederland gewend zijn, is zelfs in de nieuwbouw heel zeldzaam. Het liefst hebben ze hier aparte zitkamers en woonkeukens (of nou ja, een keuken waar je een eettafel in kwijt kan en zelfs dat is luxe. Ruimte voor een eettafel kan je in het lager geprijste segment echt niet verwachten).
)
karuna schreef:Engelsen zijn goed in tapijt op de badkamer. Inclusief een stoffen wc bril overtrek
In de 80s misschien. Op de badkamer en keuken na wel vaak overal tapijt hier inderdaad, vond dat eerst ook niks maar ben er nu wel aan gewend 

Morganlefay schreef:Wat betreft de Amerikanen, dat zijn cultuurbarbaren, fatsoenlijke huizen zijn daar een zeldzaamheid.