xMyrth schreef:_Dominique dat weet ik nog wel een beetje! Haha
Wat leuk hoeveel bokkers er al reageren met zoveel verschillende voorbeelden
Dat dacht ik al.

En dat is inmiddels 5 jaar geleden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Dominique schreef:Hahahahaha dit topic. Love it already!
Ik denk dat bij veel mensen mijn efteling topic is bij gebleven. Zo niet, dan geef ik wel een korte samenvatting.
Was toen echt zwaar uit mn comfortzone maar wat was het leuk!
Ook ben ik dit jaar voor t eerst alleen op stedentrip geweest. Helemaal alleen! Eerst naar Dublin waar ik in het hostel super leuke mensen heb ontmoet. Een Australische gozer werd smoorverliefd op me en ik heb vrienden gemaakt die oa uit India, Duitsland, Turkije en Canada komen. Dat was zo’n leuke ervaring!
Een maand later had ik de smaak te pakken en ging ik in m’n eentje op surprise trip naar Lissabon. Heel leuk, maar wel weinig mensen ontmoet. Geeft ook niet! Ik had alle tijd voor mezelf, heb op 1 dag ongeveer 30 km gewandeld door de stad. Heerlijk.
Yasmine schreef:Wij (mijn man en ik) hebben onze baan opgezegd, ons appartement achtergelaten, en zijn nu voor een jaar in Australië. Daarna gaan we nog naar Nieuw-Zeeland, Fiji, Hawaii en Canada (terug naar de stad waar ik gestudeerd heb).
Soms krijg ik hartkloppingen als ik eraan denk dat we over iets meer dan een jaar weer naar huis gaan en geen werk of appartement hebben, maar dat zijn zorgen voor later
Yasmine schreef:Wij (mijn man en ik) hebben onze baan opgezegd, ons appartement achtergelaten, en zijn nu voor een jaar in Australië. Daarna gaan we nog naar Nieuw-Zeeland, Fiji, Hawaii en Canada (terug naar de stad waar ik gestudeerd heb).
Soms krijg ik hartkloppingen als ik eraan denk dat we over iets meer dan een jaar weer naar huis gaan en geen werk of appartement hebben, maar dat zijn zorgen voor later
Dispar_Vulgo schreef:Yasmine schreef:Wij (mijn man en ik) hebben onze baan opgezegd, ons appartement achtergelaten, en zijn nu voor een jaar in Australië. Daarna gaan we nog naar Nieuw-Zeeland, Fiji, Hawaii en Canada (terug naar de stad waar ik gestudeerd heb).
Wow kan je wat meer vertellen? Zijn jullie echt op reis of werken jullie daar ook? Waarom besloten jullie zo’n wereldreis te gaan maken?
Het klinkt echt heel gaaf!