En ikzelf, nee dankje. Maar ik kan me er niet druk om maken als iemand anders dat wel wilt hoor. Leven en laten leven, zolang de dames er maar wel vrijwillig zitten.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Shadow0 schreef:De kans dat er voldoende waarborgen zijn dat er echt voldoende waarborgen zijn om dit vrijwillig en vooral ook veilig te houden voor de vrouwen lijkt me niet zo groot eigenlijk? Waar kun je heen als vrouw op een eiland in handen van een rijke eigenaar, mocht de man die je is toegewezen ervan houden om zijn sekswerkers af te tuigen? Hoe groot zou de kans zijn dat iemand dan vervolgd wordt? (In een land waar zowel de president als een van de opperrechters op hun positie zijn gekomen ondanks beschuldigingen van seksueel misbruik.)
Als er ooit een situatie komt waarin dit in vrijheid en veiligheid zou kunnen moet iedereen het vooral zelf weten. In de huidige wereld, met zoveel ongelijkheid (waardoor de 'keuze' om bepaald werk toch niet zo vrij is), zoveel seksueel geweld, en zo weinig consequenties voor schadelijk handelen als het gaat om rijke witte mannen met enige standing, lijkt het me een illusie dat dit op een goede manier wordt ingevuld. Ik ga dat niet verdedigen.
(Misschien als het eiland en de cruise boot en het kapitaal in handen was van de vrouwen zelf? Misschien ook niet. Maar in deze context... no way.)
anjali schreef:Ben ik dan de enige hier die dit niets vindt?Het is toch gewoon vrouwenmisbruik,al wordt er voor betaald.Ik vind echt dat sex gekoppeld moet zijn aan liefde en in een relatie thuishoort.Anders is er trouwens toch ook niets aan.
anjali schreef:Ben ik dan de enige hier die dit niets vindt?Het is toch gewoon vrouwenmisbruik,al wordt er voor betaald.Ik vind echt dat sex gekoppeld moet zijn aan liefde en in een relatie thuishoort.Anders is er trouwens toch ook niets aan.
Amber_anne schreef:Maar vergeet niet dat je op een luxe boot zit met gratis drank eten en drugs en niet in een smerige kamer op de wallen
Amber_anne schreef:Maar vergeet niet dat je op een luxe boot zit met gratis drank eten en drugs en niet in een smerige kamer op de wallen
karuna schreef:Shadow, de dames zitten daar vrijwillig.
Citaat:Waarom zou het dan misbruik zijn, prostitutie is er toch overal al zowat. Al dan niet legaal en openbaar. Beter dan zo betaald toch.
karuna schreef:Het is niet op de boot maar op het luxe eiland van de eigenaar. Dat niet onder een land valt dat prostitutie verbied in een uitermate luxe villa.
Citaat:Het bedrijfje ’Good Girls Co’ belooft aan dertig mannen vier dagen lang ’onbeperkte seks’ met zestig prostituees die er ’enkel zijn om de mannen zich als een koning te laten voelen’.
Serendipity1 schreef:Dit vind ik echt walgelijk. Ik ga helemaal met Shadow0 mee en ik quote:Citaat:Het bedrijfje ’Good Girls Co’ belooft aan dertig mannen vier dagen lang ’onbeperkte seks’ met zestig prostituees die er ’enkel zijn om de mannen zich als een koning te laten voelen’.
dan mag een vrouw daar nog zo "vrijwillig" zijn, dit soort denkbeelden zijn gewoon vies
Serendipity1 schreef:Dit vind ik echt walgelijk. Ik ga helemaal met Shadow0 mee en ik quote:Citaat:Het bedrijfje ’Good Girls Co’ belooft aan dertig mannen vier dagen lang ’onbeperkte seks’ met zestig prostituees die er ’enkel zijn om de mannen zich als een koning te laten voelen’.
dan mag een vrouw daar nog zo "vrijwillig" zijn, dit soort denkbeelden zijn gewoon vies
Brainless schreef:En als ik mij door 2 (buur)mannen een weekend lang laat verwennen en die mij een prinses laten voelen is ook vies?