Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heel eerlijk, ik kan toch al raden wat er zo ongeveer in voorkwam; Dat meidje dat reacties gaat lezen, en dan iets in de trant van “Wij zijn helemaal geen penny’s, jullie weten niet waarover jullie het hebben kom maar een langs dan kunnen jullie het zelf zien” (want dat zaten ze toch zo trots te verkondigen in dat vorige topic?
)
Maar dat is natuurlijk niet helemaal relevant aan dit topic, dus daar zal ik het maar even bij laten ha ha!!

In het topic stonden namelijk best hele goede vragen en adviezen.
Amado schreef:Enneh, dit kan zichzelf 18 noemen?
Jammer dat ik de video niet kan zien, maar manman grow up
Misschien moeten ze eens bedenken waarom zij allemaal negatieve dingen krijgen en bijv paardenkamp soest niet. Of welke andere stichting dan ook
Koosnaamloos schreef:Amado schreef:Enneh, dit kan zichzelf 18 noemen?
Jammer dat ik de video niet kan zien, maar manman grow up
Misschien moeten ze eens bedenken waarom zij allemaal negatieve dingen krijgen en bijv paardenkamp soest niet. Of welke andere stichting dan ook
Dat komt denk ik ook, omdat andere stichtingen al het geld in paarden redden stoppen. Dit meisje heeft liever dure spullen en een iphone x ipv meer paarden kunnen 'redden.'
)een bontje waarbij ze letterlijk zeggen ‘ja deze is zo mooi deze hebben we gehaald voor fotos of wedstrijd’, veel voor hunzelf als rijbroeken en jasjes en polo’s, dure frontriemen ‘want we hadde nieuwe nodig’, DURE rijbroeken. Ja zo kan ik nog wel even doorgaan. Maar dit is wel wat jij inderdaad ook zegt, liever dure spullen voor zichzelf en dure vlogspullen dan voor de paarden