dubieus callcenter, hoe kom ik hier vanaf?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 18:25

Lente schreef:
Als ze zich niet aan de regels houden zal je ze ook wel niet op de vingers kunnen laten tikken door een overkoepelende instantie...

Mijn tip (niet zo netjes, wel effectief) is om een scheidsrechtersfluitje aan te schaffen O:)

Ik zeg in zulke gevallen: wacht even, dan roep ik m'n moeder en leg vervolgens de telefoon op de wasbak in het toilet met de deur dicht. Dan heeeel hard Mamaaaa! roepen en zelf weer verder gaan waar ik mee bezig was. De kinderen vinden het hilarisch..
;-)

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-18 18:31

ok...de Award voor de beste reactie gaat naar Alice!!! *\o/* _/-\o_

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-18 18:33

Caira schreef:
Ik had ze van de week ook, kan haast niet missen, binnen 2 minuten noemde ze me een brutaal wijf en hing op. Het is een gave 8-)

Moet bijna wel, ik had de eerste keer ook een vrouw, die vond dat ze mij ook even moest 'opvoeden'. Gekke is dat blijkbaar bij haar een heel stuk opvoeding mist.

Anoniem

Re: dubieus callcenter, hoe kom ik hier vanaf?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 18:34

Gister 1 aan de deur , heb een briefje opgehangen weken terug dat ze niet welkom zijn . Hij lezen en toch doodleuk aanbellen |o

Ik heb een bewindvoerder , bellen ze mij meld ik het gelijk en dan hangen ze op want ze mogen mij niks verkopen

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 18:39

Ik hang meteen op zonder een woord te zeggen :')
Hier komen wel echt geniale dingen voorbij! Die moet ik onthouden. Maakt het spelletje een stuk leuker. Al is het wel heel vervelend TS

eline_di

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 18:40

Opnemen, zeggen dat ze je vader moeten hebben maar dat die slecht ter been is dus dat het ff kan duren.
En dat de telefoon een eeuwigheid laten liggen.

Dropneus95

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 18:42

Kennis van mij had dit ook. Ze wilden haar man spreken. Zegt ze tegen die mensen 'oh hij loopt net naar boven! Ik zal hem even roepen!' doet ze net alsof ze hem roept en vervolgens gaan ze rustig met het gezin door met eten. Telefoon ligt op tafel en na een tijdje horen ze door de telefoon 'mevrouw, mevrouw, komt u man al?' gewoon laten gaan en degene aan de telefoon maar L.Ullen. op een begeven moment horen ze dat er opgehangen werd. Gaat daarna weer de telefoon 'ja uw man kwam maar niet...' zegt ze tegen dat meisje dat der man net weer naar boven is :') gewoon weer op tafel gelegd en nadat er weer is opgehangen zijn ze nooit meer gebeld :')

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-18 18:44

Er is hier sprake van zeer creatieve Bokkers :D

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-18 18:45

Eline...best een goed idee, mijn vader ligt namelijk in het ziekenhuis in Assen en ik woon in de regio Deventer, kan wel ff duren voor hij hier is :D

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 18:46

Ik werd ooit gebeld door een buitenlands nummer. Meneer sprak Engels met een Indiaas accent. Dat m’n computer gehackt was en dat ik een update van Windows / Microsoft moest installeren.
Mijn gespeelde licht paniekerige “OMG wat moet ik doen, ik heb een Apple” (wel in het Engels) zorgde voor een vrij kort gesprek :+

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 18:47

Kinke, kijk deze zeker ook, als je 'm nog niet kent:

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-18 18:49

Hilary schreef:
Ik werd ooit gebeld door een buitenlands nummer. Meneer sprak Engels met een Indiaas accent. Dat m’n computer gehackt was en dat ik een update van Windows / Microsoft moest installeren.
Mijn gespeelde licht paniekerige “OMG wat moet ik doen, ik heb een Apple” (wel in het Engels) zorgde voor een vrij kort gesprek :+

Heb ik ook al gehad, het is ook leuk om in dialect terug te praten :D

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-18 18:53

Lubach is cool :D

mairead

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 18:54

Ik moest aan deze denken :')

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 18:54

Gewoon je vaste telefoonnummer opzeggen? Als je toch een mobiel hebt...

Piuni

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 18:55

Ik werk zelf in een callcenter (uiteraard houden wij ons wel aan de regels en als mensen aangeven om niet meer gebeld te worden zetten wij ze in het recht van verzet)... Wellicht dat je erachter kunt komen welk bedrijf jou belt en duidelijk kunt aangeven dat je het recht van verzet hebt. Als het goed is, is de callcenter verplicht om te melden wie hij/zij is en waarvoor er gebeld wordt. Als je weet welk bedrijf jou zo stoort kunnen ze vaak ook de medewerker van het callcenter achterhalen.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-18 18:58

als het zo simpel was Piuni, dat was namelijk precies wat ik wou zeggen tegen die 'vriendelijke' meneer. Ik kreeg daar niet de kans voor, we hebben hier blijkbaar niet te maken met een callcenter wat zich aan de regels houdt.

Brittjuh97

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 19:05

Wat ik wel eens heb gedaan had is het spelletje mee spelen, kijken wie het langste vol hield.. op een gegeven moment kreeg ik de vraag: 'Mevrouw, bent u wel serieus?' waarop ik antwoord: 'Vertel eens, vind je dit werk leuk ? want zo serieus ben ik dus.' meteen was het ' euhhh.. tot ziens'

Piuni

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 19:06

Kinke schreef:
als het zo simpel was Piuni, dat was namelijk precies wat ik wou zeggen tegen die 'vriendelijke' meneer. Ik kreeg daar niet de kans voor, we hebben hier blijkbaar niet te maken met een callcenter wat zich aan de regels houdt.

Ja dat is dan erg lastig inderdaad... Bellen zij onbekend? Ik bel namelijk voor TMG (telegraaf media groep) en voor de regionale kranten zoals de Limburger bellen wij wel met een onbekend nummer maar voor de Telegraaf zelf staat ons nummer wel in beeld. Als het nummer onbekend is kun je daar vrij weinig mee inderdaad...

Wellicht dat het helpt om een keertje aan de lijn te blijven en wachten tot hun ophangen. Wij laten namelijk altijd een bandje afspelen van het bel me niet register en het recht van verzet. Wellicht dat je, je dan zelf kan inschrijven in het recht van verzet. Maar zoals ik jou zo hoor zullen ze dat bandje wel ook niet afspelen -O-

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-18 19:09

iets zegt mij dat ze niet aan recht van verzet doen ;)
nummer is wel zichtbaar, vandaar dat ik weet dat er heel veel klachten over deze club zijn.

rhijnauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 19:12

ik zeg meestal als er zo'n gek belt 8)7 die zegt "ik ben op zoek naar..." "goed zoeken" :D
Je hoort meestal toch wel aan de stem als ze iets willen aansmeren _-:(

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 19:13

karijn schreef:
Gewoon je vaste telefoonnummer opzeggen? Als je toch een mobiel hebt...

En wat leren die callcenters daarvan?

Piuni

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 19:15

Kinke schreef:
iets zegt mij dat ze niet aan recht van verzet doen ;)
nummer is wel zichtbaar, vandaar dat ik weet dat er heel veel klachten over deze club zijn.

Wellicht dat je het nummer zelf even kunt bellen met bijvoorbeeld een verhaaltje dat je graag de leidinggevende wilt spreken omdat er iets mis is gegaan met het afsluiten van je abonnement/lidmaatschap. Wellicht dat je de leidinggevende dan aan de lijn krijgt en hem/haar eens even haarfijn kan vertellen hoe jij bent benaderd door zijn medewerkers.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 19:20

Rhijnauwen, daar moet je nog mee uitkijken. Ik werd gebeld voor iets anders, iets waar ik wel om verzocht had en waar ik belang bij had. Maar die wist zo'n telefonische-verkoop-toon aan te slaan dat we binnen een minuut ruzie hadden :=

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 19:21

Deze werd me van de week gestuurd, ook creatief :')