Raar beleid, ik snap dat je moeite had je in te houden aan de telefoon. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Raar beleid, ik snap dat je moeite had je in te houden aan de telefoon. Yessy schreef:Ik snap dat je moet blijven betalen, je wil natuurlijk voorkomen dat ineens veel mensen ervoor kiezen ze niet meer te gebruiken, waardoor de kosten voor anderen oplopen en je meer kans hebt op zwerfafval. Maar ik snap niet dat je de container ook echt moet vullen en aan de straat moet zetten. Genoeg mensen die een zero-waste lifestyle hebben, krijgen die dan ook ineens een boete?Raar beleid, ik snap dat je moeite had je in te houden aan de telefoon.
Maiske schreef:die man van de gemeente bleef er maar over doorgaan dat ik ze moest blijven gebruiken. Er wordt nu nog niet op gehandhaafd maar dit zou spoedig komen. In de praktijk zou dit betekenen dat als je een x aantal keren je container niet aanbied er automatisch een boete volgt.
bij jullie dus ook een soepgemeente. Je moet betalen voor containers verplicht. En je moet ze verplicht vullen ook nog? Waarmee dan?
Waarom dat dan is toch papier?
de klikos worden gekeegd door een bedrijf ver weg die dan weer naar een andere regio moet rijden voor het legrn van de wagens. Zinloze milieuvervuilende kilometers
ze slaan nu beetje door. Ze hebben op hun kop gekregen ivm te grote afstanden van gehandicaptenraad. Die hebben even wat wetten en regeltjes gemeld.
gemeente slaat even door geloof ik
een nieuwe container wist ik al. Mooie plek wijk uit. Op meter of 60 van huis. Zo dat ik er geen last van heb. Die zit nu half in de grond. Net hoop herrie achter mijn huis/tuin. Wat blijkt op groen/speelstukje schuin achter me op 80 m van de andere container zijn ze een container aan het ingraven. Ding staat zo helaas 5 meter van hoek van tuin af. En een 20 m van mijn slaapkamer. Hopen dat het niet gaat stinken of ratten aantrekt of veel herrie gaat geven.
Tjsa. Lijkt alsof ze beetje fout gemaakt hebben met verdelen weer