Mensenkennis. Wat zou jij doen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Hoe zou jij reageren?

Niet. Mijn man mag dat zelf oplossen.
82 (30%)
Lachen.
29 (10%)
Een opmerking maken als het te ver ging.
136 (50%)
Niet. We hebben het er thuis wel over.
20 (7%)

Totaal aantal stemmen: 267

Kirania

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 09:10

Hahaha, geweldig ludiek dit :D

Ik zou waarschijnlijk ook een of andere sarcastische opmerking maken of zeggen "Zeg, laat nog wat over voor mij he, straks heb ik niks meer vanavond!" :') Maar als het dan blijft doorgaan zou ik me er gewoon zelf over gooien. Als hij/zij zo graag masseert dan kunnen ze die skills beter verdelen!

Pandameisje

Re: Mensenkennis. Wat zou jij doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 09:19

ik zou zelf pas opmerking gooien als het te ver zou gaan maar dan zou ik ook even goed gesprek gaan hebben met mijn vriend waarom die het zo ver liet komen

paddraigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 09:21

Mag ie zelf oplossen

Moet ie niet zeuren dat ik op het podium mooie mannen in smeer met olie *\o/* :Y)

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 09:22

Giolli schreef:
Het begint met een massage. Dan zegt de masseuse:
Ik zal je billen eens goed masseren
Is dit goed of hou je meer van hard?
*gaat op dhr zitten* oh ik voel dat je het leuk vindt. (‘Aar jij ligt met hoofd naar beneden op je buik dus dat zie je niet. :D )

Ik vind dit trouwens best een normale vraag tijdens een massage

Roos04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 09:26

Leuk programma is het! En leuke stelling dit. Ik zou afwachten tot hij daar zelf wat over zegt/laat stoppen. Bij mij zou ik het ook niet laten gebeuren.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 09:30

Ik zou mijn mond niet kunnen houden. Maar ik zou mijn vriend waarschijnlijk harder op zijn donder geven dan die masseusse als hij niet zelf zou ingrijpen :+

Zou ik een vriend hebben die zo zou zijn. Van die van mij geloof ik wel dat hij zelf ingrijpt.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-18 09:38

Wennii schreef:
Ik vraag me dan alleen af hoe dat zit, want weten alleen die mannen dat ze meedoen aan het programma en hun vriendinnen niet en hebben ze zich dan stiekem opgegeven of weten die vrouwen dat er wat komt maar weten ze niet wat? Of hoe werkt dat?
Want als ze niet op de hoogte zijn dan is dat toch ook best een rotstreek van de vriendjes in kwestie, dat ze hun vriendin in zo'n situatie plaatsen, puur om te kijken hoe ze reageert :(:).

Om gelijk antwoord te geven op de vraag; Ik zou als ik niks door zou hebben dat het om een opgezette situatie gaat waarschijnlijk zeggen dat ze normaal kan doen en anders mag ze vertrekken :Y).
Als ik het ook maar een beetje door zou hebben dat hij me zit te pranken... ooooh dan zou die het krijgen jonge :Y) Dan zou ik gewoon vragen of ze de voorkant ook even wilde doen, dan had ik tenminste een avondje rust :'). Alsjeblieft mens maak het af want anders is het WEER zover vanavond, ik word knettergek van m. Kan ik m niet gewoon hier laten zometeen? :')

Ja, de mannen zitten in het complot en de massage duurt 30 minuten. De masseuse gaat steeds verder en de vraag is wanneer de vrouw zelf zou ingrijpen. :=

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 09:54

Lastige situatie. Ik zou eerst even afwachten of hij er zelf wat van zou zeggen en hem een blik geven van dude meen je dat nou. En als hij niks zou doen dan zou ik naar huis gaan. Ik houd niet van confrontaties in het openbaar.

Wennii

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 10:15

Giolli schreef:
Wennii schreef:
Ik vraag me dan alleen af hoe dat zit, want weten alleen die mannen dat ze meedoen aan het programma en hun vriendinnen niet en hebben ze zich dan stiekem opgegeven of weten die vrouwen dat er wat komt maar weten ze niet wat? Of hoe werkt dat?
Want als ze niet op de hoogte zijn dan is dat toch ook best een rotstreek van de vriendjes in kwestie, dat ze hun vriendin in zo'n situatie plaatsen, puur om te kijken hoe ze reageert :(:).

Om gelijk antwoord te geven op de vraag; Ik zou als ik niks door zou hebben dat het om een opgezette situatie gaat waarschijnlijk zeggen dat ze normaal kan doen en anders mag ze vertrekken :Y).
Als ik het ook maar een beetje door zou hebben dat hij me zit te pranken... ooooh dan zou die het krijgen jonge :Y) Dan zou ik gewoon vragen of ze de voorkant ook even wilde doen, dan had ik tenminste een avondje rust :'). Alsjeblieft mens maak het af want anders is het WEER zover vanavond, ik word knettergek van m. Kan ik m niet gewoon hier laten zometeen? :')

Ja, de mannen zitten in het complot en de massage duurt 30 minuten. De masseuse gaat steeds verder en de vraag is wanneer de vrouw zelf zou ingrijpen. :=

Wat een rotzakjes dan eigenlijk :Y) net aan mijn vriend laten lezen die vroeg gelijk waar hij zich op kon geven :') stupid-ass :')

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-18 10:17

Hahaha! _O- dat vroeg de presentator gister ook nog. Waar kan ik haar boeken?

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 10:46

Wat ik zou doen kan ik niet openbaar typen :')

Kirania

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 10:49

LinsxDot schreef:

_O- :')

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-18 10:52

LinsxDot schreef:

Daarom mag ik jou zo graag. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 10:56

Ik zou hem gewoon lekker laten genieten :')

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 10:58

Hahah grappig.. hier zit ik dan weer te denken; oh.. is het gek als ze je billen masseren? Toen ik op vakantie was kwam ik er achter dat ik dat heel relaxend vind.. en vaak vragen ze dan 'is dit hard genoeg' en dan zeg ik normaal gesproken ja/nee.. daar zou ik niet gek van op kijken.
Ook zaten zij wel eens boven op mij/mijn vriend.. en mn vriend had er zelfs een die over 'm heen liep..

Mijn reactie zou waarschijnlijk geen reactie zijn want als we tegelijkertijd gemasseerd worden boeit het me niet wat met hem gebeurd, ik lig dan half in slaap hahaha

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 11:01

Ik zou niet kunnen zwijgen. _O-
Ik zou denk ik wel in eerste instantie even afwachten of mijn man zelf in grijpt. Indien hij dat niet doet (wat in deze dus het geval zou zijn gezien hij in het complot zou zitten.) zou ik denk ik vragen of hij nog graag getrouwd wil zijn als de massage klaar is. Daarna zou ik de masseuse wel aanspreken ivm professionaliteit. Twee kijven, twee schuld. Hij moet er wat van zeggen dat ze te ver gaat, zij moet haar job doen en niks meer.

Nu vrees ik dat dit sowieso geen situatie is waar wij snel in zullen komen. _O- Ik heb een bloedhekel aan massages dus ik zou het sowieso nooit zien. _O-

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 11:05

Hoe pas jij überhaupt op een massagetafel, Gi :')

Maar on-topic, ik zou denk ik kei hard gaan en met m'n armen over elkaar gaan toekijken. Of direct een goede linkse :P

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-18 11:05

Nagini schreef:
Hahah grappig.. hier zit ik dan weer te denken; oh.. is het gek als ze je billen masseren? Toen ik op vakantie was kwam ik er achter dat ik dat heel relaxend vind.. en vaak vragen ze dan 'is dit hard genoeg' en dan zeg ik normaal gesproken ja/nee.. daar zou ik niet gek van op kijken.
Ook zaten zij wel eens boven op mij/mijn vriend.. en mn vriend had er zelfs een die over 'm heen liep..

Mijn reactie zou waarschijnlijk geen reactie zijn want als we tegelijkertijd gemasseerd worden boeit het me niet wat met hem gebeurd, ik lig dan half in slaap hahaha

Nou goed de opmerkingen gaan in dat half uur natuurlijk steeds verder.
“Oh wat heeft u koude handen, hou mijn billen maar even vast” en “goh ik voel dat je het leuk vind, wilt u nog een keertje alleen langs komen” tot aan “weet je welke films ik het leukste vind? Die met een happy end.”

:')

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-18 11:06

Ailill schreef:

Maar on-topic, ik zou denk ik kei hard gaan en met m'n armen over elkaar gaan toekijken. Of direct een goede linkse :P

_O- Die met zo’n gat in de tafel waar mijn buik in past! En jij had net zo lelijk gereageerd hoor! Ik was van de tafel afgerold denk ik. Oh wat zou ik met deuren slaan thuis.

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 11:09

Giolli schreef:
Ailill schreef:

_O- Die met zo’n gat in de tafel waar mijn buik in past! En jij had net zo lelijk gereageerd hoor! Ik was van de tafel afgerold denk ik. Oh wat zou ik met deuren slaan thuis.

Deuren slaan in huis? Wat braaf zeg. Denk dat er bij mij geen deur meer in huis zal zijn!

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 11:09

Nagini schreef:

Dan zou ik even het filmpje kijken. Mevrouw de masseur kreunt er ook nog eens behoorlijk bij _O-

Ik zou echt niet weten wat ik zou doen. Zou waarschijnlijk te verbaasd zijn.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 11:10

Giolli schreef:
Ailill schreef:

Ik kan vanaf nu nooit meer naar zo'n tafel kijken zonder te lachen, dank u!

Ik was denk ik serieus gaan lachen, bij m'n ex sowieso :')

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 11:10

LinsxDot schreef:
Giolli schreef:

Deuren slaan in huis? Wat braaf zeg. Denk dat er bij mij geen deur meer in huis zal zijn!
Huis? Welk huis?

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-18 11:11

Ik denk dat in deze gemoedstoestand met hormonen er niet veel heel blijft van de arme actrice. Al heeft ze natuurlijk voldoende tijd om te vluchten, voordat ik van de tafel ben.

Maar ik vrees dat vriend lief al lang had gezegd dat ze even moest dimmen

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 11:12

Ailill schreef:
LinsxDot schreef:
Huis? Welk huis?

Het is zijn huis. Dan moet alles kapot toch? Dat is de instelling