Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ineke2 schreef:Ik vertrouw niemand om echt dichtbij mij te komen. Dat is wat pesten met mij gedaan heeft en nog steeds doet.
Eenzaamheid.... dat ken ik meer dan mij lief is... ligt vast aan mij zelf, toch?
* haalt schouders op* moet haast wel...
Gelukkig bestaan er paarden, die zijn voorspelbaar en pesten nooit!
Door jullie ervaringen zijn jullie ook in staat anderen te helpen, vergeet dat niet. Fennadev schreef:Ik was er zonder Alex ook niet meer geweest. Haal nu nog altijd veel vreugde uit onze ritjes, heerlijk met zijn tweeën uren onderweg zijn.![]()
Zonder bemoeienis van andere mensen. Andere mensen kosten me namelijk grotendeels veel energie.
Bij mij is mijn idool uit het leven gestapt terwijl hun muziek mij door de rottigste periode van de middelbare heeft geholpen. Jank er nog steeds om als ik eraan denk, hij was depressief en helaas was er tijdens de vlog van 1 dag voor zijn sterven geen enkele Koreaanse fan die ook maar iets om hem gaf, alleen maar vragen over de anderen van de groep terwijl hij gewoon zichtbaar levensmoe was..
RoyceMack schreef:Destijds hadden we een bedrijfsfeestje bij een luxe restaurant. Mijn toenmalige vriend en ik waren daar. Die tent was van de ouders van die pestkop. Drie keer raden wie ons moest serveren. Heb alles toch even goed geinspecteerd op haren, spuug en andere ranzige sporen van haar xD.
Ik gebruikte nooit fysiek geweld, maar ik was altijd al handig met woorden, dus ik gebruikte mijn woorden om ze de grond in te boren
Toen ik een meisje (nou ja, nu vrouw ha ha!) dat ik op de middelbare school had gepest tegenkwam (in 2015 denk ik?) heb ik haar dan ook mijn persoonlijke excuses aangeboden. Zij nam dit gelukkig ontzettend goed op. Andere mensen die ik heb gepest ben ik eigenlijk niet meer tegen gekomen, maar het idee dat ze er zijn zorgt er al voor dat ik me ontzettend rot voel!!!
SusanH schreef:Bijzonder dat Queen voor veel een grote rol speelt. Is voor mij juist 1 van de redenen dat ik gepest werd. Afwijkende muzieksmaak werd niet getolereerd. Ik droeg wel eens een Queen t shirt naar school en dat werd maar gek gevonden.