Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

)
. watchthesky schreef:Hier gaat alles in de inzamelbak.
Ik vind een tientje echt niet de moeite om iets op marktplaats te gaan zetten en de kledingbank is alleen maar open op tijden dat ik werk.
Weggooien is zonde, dan belanden er heel veel nog prima bruikbare of recyclebare dingen in de verbrandingsoven of op de afvalberg.
Alleen ondergoed gaat wel bij het restafval voor de verbrandingsoven, ik kan me niet voorstellen dat er een markt is voor tweedehands ondergoed en het lijkt me ook voor de mensen die bij de inzamelorganisatie het binnengekomen spul sorteren wel zo fijn dat dat er niet bij zit, ook al doe ik alleen gewassen spullen in de zak.
colunder schreef:Ik breng het naar de dierenambulance,daar staat een container van stichting dierenlot en die betalen de dierenambulance per kilo.
.
.
Megamutsj schreef:Hoi iedereen!
Ik heb op zolder 2 grote vuilniszakken vol met kleding die ik niet meer aantrek. Ik wil zo meteen mijn kledingkast wederom uitpluizen en gereed maken voor de koudere dagen die gaan komen.
Maar nu is de vraag.. Wat te doen met de kleding?
Ik vind het zonde om het weg te gooien. Ik ben een enorme fan van kleding-ruil-party's maar die kan ik praktisch amper vinden op internet..
Op marktplaats zetten kan ook, maar komt serieus geen kip op af.![]()
Goede doelen of de kringloop is ook een idee..
Dichtbij hebben wij ook een soort van container waar je kleding in kan dumpen, maar vraag mij af wat ze er dan mee doen.
Weggooien wil ik echt niet doen. Het liefst zou ik er wat centjes mee verdienen of ruilen, maar daar is weinig animo naar.
Een goed doel oid sta ik zeker voor open.
Mijn vraag is; Wat doen jullie ermee?
Hebben jullie misschien een idee of een goed doel of whatever waarvan jij zegt; "dat moet je ermee doen!"
Shoot me!