Het mysterie van het verdwenen stokbrood...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

eclair98

Re: Het mysterie van het verdwenen stokbrood...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 18:52

En dat is de reden dat ik mijn spullen vanaf het begin af aan vooral op mijn kamer bewaar. Nu heb ik leuke huisgenoten, maar het kan zo snel veranderen := Erg jammer van je spullen...

floorsil

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 19:17

Ik had ook mijn goede bestek op mijn kamer of een bestekset in mijn kastje. Mijn goede pannen bewaarde ik ook in mijn kamer. Ik had een koelkast beneden waar niet zo snel uit gepakt werd dan de koelkasten uit de keuken. Als er iets verdween kwam dat bij ons als vies vaak weer een keer boven water. Dus daar maar even op hopen en idd iets van leren dat je alles wat je dierbaar is goed veilig bewaren. Helaas gebeuren dat soort dingen soms in studentenhuizen

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 19:18

Ik zou een paar flessen drinken met laxeermiddelen klaarzetten.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 19:33

Ik vind dat idee met laxeermiddel nog niet eens zo verkeerd := Wie niet horen wil, moet maar voelen :=

Sansevieria

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 19:35

En dan wel geen wc papier meer aanvullen hé...levert vast hilarische taferelen op _O-

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 20:03

Sassy schreef:
En dan wel geen wc papier meer aanvullen hé...levert vast hilarische taferelen op _O-

Moet je wel je jas op je eigen kamer gelegd hebben..

7ofhearts

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 20:08

Een studerend motorclub lid, inclusief Staffie die een stokbrood en bestek steelt.
Daar gaan we nog veel van horen!! _/-\o_

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 20:14

God TS, ik heb met je te doen. De tip van het laxeermiddel vind ik eigenlijk wel geniaal. En verder zou ik me vooral heel erg voor de geest houden dat het bijijijna januari is. Sterkte.

Bravura

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 20:28

RaafSmits schreef:
Een studerend motorclub lid, inclusief Staffie die een stokbrood en bestek steelt.
Daar gaan we nog veel van horen!! _/-\o_

Ik denk dat een flesje kleurshampoo wel een goed plan is. En daarop een stikker Afblijven. *\o/* Gewoon....in de badkamer laten slingeren.

Laxeermiddel zou ik echt niet doen....straks wordt ie er echt heel ziek van....
Laatst bijgewerkt door Bravura op 05-09-18 20:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 20:32

Dammie schreef:
Sassy schreef:

Moet je wel je jas op je eigen kamer gelegd hebben..

En de wc deur op slot :+

Bravura

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 20:37

theadora99 schreef:
Iemand had groentesoep en heeft t in de ovenschaal gedaan en had bestek nodig om aan zn paard te voeren die er graag stokbrood bij wilde?

:') Pokemon zou er inderdaad raad mee weten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 20:43

Bravura schreef:
theadora99 schreef:
Iemand had groentesoep en heeft t in de ovenschaal gedaan en had bestek nodig om aan zn paard te voeren die er graag stokbrood bij wilde?

:') Pokemon zou er inderdaad raad mee weten.

_O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-18 21:39

Ik heb altijd mijn deur op slot ja haha. _O-

Heb net bestek terug gevonden in de andere la, ga het bestek zo op mijn kamer leggen. :+ Heb netjes mijn set weer compleet gemaakt (12x alles) :+

En ik kan echt hele verhalen vertellen over hem ja pfff... Het is een aardige jongen maar niet als huisgenoot. Er belde laatst ook al een deurwaarder aan. :+

kwii

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 21:46

Ik heb in dezelfde situatie gezeten, met deurwaarders,politie en alles. Oke bij mij was het dan wel iemand zonder hond, en zonder motor :+

Ik zal het je maar vast vertellen, een gesprek gaat niet helpen _-:( Lekker alles achter slot en grendel bewaren is het enige wat je kan doen. En wachten tot jij of hij er uit gaat.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-18 21:47

De grap is dat hij een scooter heeft, geen motor. _O-

kwii

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 21:48

MarlindeRooz schreef:
De grap is dat hij een scooter heeft, geen motor. _O-

Zit er dan op zijn minst wel een kentekenplaat op? :P

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-18 21:52

Ja. :=

Ben inderdaad blij als ik straks weg ben. Hoewel je overal kans hebt op rare buren. Maar die blijven in ieder geval uit je koelkast. :+

Individu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 03:52

Rebel_Jits schreef:
Alles op je kamer houden *\o/*
Deed ik ook. Paar mensen die het leuk vonden om een rol wcpapier per beurt te gebruiken, mijn dure pan leenden (en met mes in te harken -:(- ), maar wel een afwas van hier tot tokio te laten staan.

Btw: als verdachte aan het douchen is, snel de kamer insneaken en je spullen terugpakken. Als diegene kan stelen, dan jij ook :D

Juist *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 07:28

Staat er toevallig sons of anarchy achterop :')

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 07:35

Klinkt alsof mijn oude huisgenoot bij jou is gaan wonen toen hij verhuisde :').

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 07:40

love_western schreef:
Staat er toevallig sons of anarchy achterop :')

:') :') hahah

Balen TS! Gelukkig heb je leuke vooruitzichten :D

CharmingS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 09:46

Uhm mag toch hopen dat je niet perse voor hem gaat verhuizen, wat een idioot zeg.

Ik zou hem gewoon direct aanspreken, wat wil hij doen met zijn stafford? Als hij een beetje hersens heeft een nadenkt en de hond jou laat bijten dan is hij zijn hond kwijt.. Daarnaast moet het wel een getrainde hond zijn wil hij op commando bijten of gewoon een niet opgevoede hond, maar dan had je dat al lang gemerkt.
Heb een tijdje met huisgenoten gewoond en toen verdwenen er ook regelmatig spullen, en die persoon heb ik ook betrapt. Ben toen heel boos geworden en heb ook gezegd dat als het nog eens voorvalt ik maatregelen ga treffen. Heeft heel erg goed geholpen is daarna niet meer gebeurd..

Snap niet dat sommige mensen meteen hun kop in het zand steken en gaan verhuizen ipv voor jezelf op te komen en te zeggen dat hij aub gvd van je spullen af moet blijven..

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 10:05

Je weet niet hoe hij gaat reageren. Als hij boos wordt of gaat schreeuwen en zwaaien met zijn armen dan denkt de hond mss dat zijn baas in gevaar is. En dat soort honden heeft een sterke beschermingsdrang voor zijn familie. Dus ik snap best dat de ts daar voorzichtig mee is. Heeft niet zo zeer te maken met opvoeding van de hond. Dat is meer instinkt.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-18 10:31

Ehm wat dacht je van blaffen waardoor men gewaarschuwd wordt. Maar sowieso ga ik niet naar binnen sneaken. :+

Ga niet hierom weg maar om samen te wonen ja. Hoewel dat wel een grote motivatie is. En de wietlucht en geluiden van anderen. :+

CharmingS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 10:53

capopjekop schreef:
Je weet niet hoe hij gaat reageren. Als hij boos wordt of gaat schreeuwen en zwaaien met zijn armen dan denkt de hond mss dat zijn baas in gevaar is. En dat soort honden heeft een sterke beschermingsdrang voor zijn familie. Dus ik snap best dat de ts daar voorzichtig mee is. Heeft niet zo zeer te maken met opvoeding van de hond. Dat is meer instinkt.

Dan nog heeft hij geen reden om boos te worden of te schreeuwen en moet hij rekening houden met zo'n instinct van een dier. Daarnaast hebben mijn honden ook een beschermingsdrang, maar die heb ik onder controle hoe boos ik dan ook word, en dan worden mijn honden ook nog eens getraind om te bijten, heeft alles met rangorde te maken, en die word vanaf dag 1 bepaald. Dus dat heeft zeeer zeker met opvoeding te maken.

En inderdaad als je stiekem zijn kamer in gaat dan heeft de hond alle reden om te blaffen, doe dat bij mijn honden en je verzet geen stap meer. Wat is er mis met een normaal gesprek voeren en gewoon duidelijk laten weten dat je er niet van gediend bent als mensen jouw spullen stelen/pakken zonder te vragen. Als je om zoiets boos gaat worden en agressief gaat worden in je lichaamshouding dan had ik sowieso de huisbaas er even bij betrokken..