daantjuhhh schreef:Oh wat gaaf. Ik hou van zulke ondernemende mensen.
Hij lijkt mij zo te horen iemand die midden in het leven staat. Mooi hoor.
Klopt
Fysiek soms een beetje wankel maar het is iemand die van aanpakken weet. Hij heeft zelf een boerderij in de Italiaanse bergen opgebouwd met perzikbomen, kiwi's enzovoorts. Hij is ook de enige in de familie die een beetje snapt hoe bijzonder je met een paard kunt samenwerken, op die boerderij had hij een paard voor de klusjes, waar hij ook een veulen mee gefokt heeft. En als redelijk jonge knul is hij op eigen houtje naar Zuid-Amerika getrokken in de jaren '50 om daar de handen uit de mouwen te steken. Heel bijzonder iemand is het
Zo iemand die op een vliegveld heel rustig rond loopt met z'n (Europese) paspoort in z'n borstzakje. Iemand die een klein kind in slaap kan zingen met als enige tekst: "lalala"
Iemand met een lach van flapoor tot flapoor. Iemand die ergens in een stoffig dorpje uit z'n al even stoffige pick up springt en daar chocola uitdeelt aan de kinderen die komen aangehold. Iemand die niet snapt dat er bij een grensovergang een joch van 13 staat met een machinegeweer wat even groot is als de dertienjarige douanebeambte. Iemand die altijd weet wat je tegen wie moet zeggen. Iemand die vindt dat je best even naar Chili kan rijden om daar een nieuwe auto uit te zoeken. Iemand die mij geleerd heeft hoe je spaghetti temt met een vork. Zo iemand
Veilige vlucht vast voor jou en je ouders, zal zeker fijn voor ze zijn als er iemand met ze meegaat met zo iets toch wel spannends. Super dat je vader zelf nog achter het stuur kruipt.