Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Meliaforever schreef:Op je 17e verdien je zo'n 4 a 5 euro als je in een winkel werkt. Ik vind 7/8 euro per uur best wel normaal hoor voor een beetje oppassen op die leeftijd. Ik vind het anders als je moeilijkere kinderen hebt of kinderen met een aandoening/handicap.
keshia schreef:50 euro voor een avond is echt veel! Als ik zie dat er volwassenen met een minimumloon er krap aan 6 euro per uur aan overhouden.
Ik betaal net hoe het uitkomt. Maar meestal komt het neer op 4 a 5 euro per uur. Meestal gaat dat over het op bed leggen van 2 kids van 6 en 3. Dit gaat heel gemakkelijk...... binnen 10 min liggen ze op bed.
Rest van de avond bankhangen met chips. Bij ons komt een 17 jarig meisje. Als ze in de winkel werkt verdient ze 4 euro per uur. Bij ons afgerond vaak wat meer. Maar 50 euro zou ik echt teveel vinden! Als je dan een etentje hebt is de lol er zo af..
Ingrid_92 schreef:Wow ik kijk echt op van de bedragen die hier genoemd worden. Ik pas 1 ochtend per week hobbymatig op in een gezin van 3 kids (5, 3 en 0,5 jaar). Ik ontbijt met de kids, breng ze naar school/peuterspeelzaal, haal boodschappen, verzorg de paarden, laat de hond uit en verzorg de baby. Ik krijg daar 7,- per uur voor en ben 26 jaar.
zou daar zelf wel wat meer voor vragen. CalipsoLover schreef:Meliaforever schreef:Op je 17e verdien je zo'n 4 a 5 euro als je in een winkel werkt. Ik vind 7/8 euro per uur best wel normaal hoor voor een beetje oppassen op die leeftijd. Ik vind het anders als je moeilijkere kinderen hebt of kinderen met een aandoening/handicap.
Waar heb je dat gehoord? Ik verdiende op mijn 17 in een winkel wel al 9,50 euro, en omdat ik nu meerderjarig ben iets van een 10,50 euro. En dat zijn zowat de gewone lonen voor iemand van die leeftijd, niemand van mijn leeftijdgenoten verdienen minder dan 9 euro per uur.

best makkelijk geld verdienen
vooral in vergelijking met in de horeco of winkel werken. CalipsoLover schreef:Meliaforever schreef:Op je 17e verdien je zo'n 4 a 5 euro als je in een winkel werkt. Ik vind 7/8 euro per uur best wel normaal hoor voor een beetje oppassen op die leeftijd. Ik vind het anders als je moeilijkere kinderen hebt of kinderen met een aandoening/handicap.
Waar heb je dat gehoord? Ik verdiende op mijn 17 in een winkel wel al 9,50 euro, en omdat ik nu meerderjarig ben iets van een 10,50 euro. En dat zijn zowat de gewone lonen voor iemand van die leeftijd, niemand van mijn leeftijdgenoten verdienen minder dan 9 euro per uur.
CalipsoLover schreef:Meliaforever schreef:Op je 17e verdien je zo'n 4 a 5 euro als je in een winkel werkt. Ik vind 7/8 euro per uur best wel normaal hoor voor een beetje oppassen op die leeftijd. Ik vind het anders als je moeilijkere kinderen hebt of kinderen met een aandoening/handicap.
In België liggen de lonen een stuk hoger. 
Maar ik vind het heerlijk om op hem te passen dus dat maakt me ook niet zoveel uit. Op andere adresjes krijg ik 5 euro per uur, aangezien het vaak 's avonds is. Overdag krijg ik dan meestal 7 euro. Ik ben trouwens 20 jaar.