Feest in hotel melden of niet?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Dreamybol

Re: Feest in hotel melden of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 17:04

Hoop dat je uiteindelijk toch geslapen hebt in het andere hotel! Goed dat je het ze hebt laten oplossen.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-18 12:39

Hebben niks meer gehoord van hotel 1

De eerste nacht in hotel 2 was ook drama :') we lagen naast het verwarmingshok waar veel gebrom en gezoem van de pomp vandaan kwam. Hebben dit bij ontbijt gemeld bij de receptie. En kregen afgelopen nacht weer een andere kamer. Nu gelukkig wel goed geslapen.

Haha t was dus niet een succes dit weekend _O-

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 12:49

Oh balen zeg. Echt niet leuk zo een weekendje weg.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 17:02

O er zijn dus best veel hotels die zich ook als trouwlocatie verhuren, en die mijd ik als de pest :j Ik lees altijd goed de recensies precies om dit soort dingen.
Gezoem etc heb je vaak wel door airco en klimatisatiesystemen merk ik...

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 17:18

@poes of je eigen mini koelkastje die om de zoveel tijd zomaar aanslaat. Slaap je bijna, slaat dat ding aan. Dag dag slaap _O-

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 17:19

Fennadev schreef:
@poes of je eigen mini koelkastje die om de zoveel tijd zomaar aanslaat. Slaap je bijna, slaat dat ding aan. Dag dag slaap _O-

of de leidingen of de lift. Stilte is in veel hotels echt een ding. Ik hoor haast altijd wel gezoem ergens.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-18 18:01

Airco slaap ik wel door heen alleen dit was heel hard en dan een harde kloenk en dan was het weer even rustig. Die man zei dat ze er al langer problemen mee hadden en het ding enorme herrie produceerde. :') ach ja maken we ook weer eens wat mee.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-18 07:42

Nou het verhaal krijgt nog een staartje.. hotel heeft een reservering van 150 euro geplaatst op de creditcard van m’n vriend. Moeten we dus nog even achteraan. Hoop voor ze dat het een foutje is anders wordt ik niet zo blij :(

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 07:46

MarjanB schreef:
Nou het verhaal krijgt nog een staartje.. hotel heeft een reservering van 150 euro geplaatst op de creditcard van m’n vriend. Moeten we dus nog even achteraan. Hoop voor ze dat het een foutje is anders wordt ik niet zo blij :(

Het eerste hotel bedoel je nu?

Ik heb overigens altijd oordopjes bij me als ik ergens overnacht.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-18 07:47

DatBenIkNou schreef:
MarjanB schreef:

Het eerste hotel bedoel je nu?

Jup die waar we gratis konden annuleren..

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 07:56

Irritant! Ik heb laatst op een bungalowpark gezegd en daar werd een bedrijfsfeest georganiseerd voor minstens 300 man. Een bizarre herrie tot een uur of 2, dronken mensen die door het park zwierven en in de tuintjes vielen. Echt top, wij waren daar met de baby dus uitslapen was en niet bij. Ik was echt hels toen := en heb veel geld teruggekregen toen.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 08:09

Pffft dat heb je niet getroffen zeg! Om dit soort dingen te voorkomen zoek ik altijd een rustig AirBNB huisje, misschien tip voor een volgende keer :)

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 08:48

Ik ben benieuwd hoe het afloopt. Hoop dat je alles terug krijgt, das wel mogelijk

Ik heb het in Australië gehad. 4 weken rondreizen. Meestal s morgen vertrekken en dan in de middag bij je hotel aankomen, omgeving verkennen en de volgende dag weer door met onderweg ook mooie bezienswaardigheden.

Halverwege hadden we een luxe hotel geboekt voor 3 nachten om uit te rusten en veel te snorkelen op t great barrier reef. Aangekomen bleek er een half jaar geleden een cycloon overheen getrokken. Daardoor was de helft van t zwembad verzakt en niet bruikbaar, de dichte bosrand waar allemaal kakatou en papegaaien in zaten was omgeknakt en ze waren bezig om die weg te kappen. Daarachter lag de autoweg en heel de nacht van die roadtrains ( vrachtwagen met meerderde aanhangers) we sliepen boven de airco die het hele gebouw aanstuurde.
Ik heb de eerste nacht echt zitten janken zo teleurgesteld was ik. De volgende ochtend had de reisorganisatie binnen 30 min een super mooi en fijn hotel geregeld. Hoefde we de nacht niet te betalen, kregen we de rest van de betaling terug gestort en het nieuwe duurdere hotel kregen we met korting zodat we hetzelfde kwijt waren. Echt fijn.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-18 19:11

Ohh nimber dat is echt zo naar als je aan komt! Gelukkig zijn jullie goed geholpen!

Nou hier is het geld nu ook daadwerkelijk afgeschreven.. we hebben gebeld, meisje kon niks voor ons betekenen maar eigenaar en bedrijfsleider zouden er vandaag beiden zijn en ze zou ons terug laten bellen. Nou vanmiddag dus geen telefoon gehad. Dus vriend heeft nogmaals gebeld en weer een vaag verhaal maar de eigenaar was er en zou ons terug bellen. Net nog niks gehoord en m’n vriend heeft twee keer gebeld en werd weg gedrukt. Dus wat later anoniem gebeld. Jaaaa de eigenaar is nu in Frankrijk en bedrijfsleider bij theater. Morgen zijn ze er. Dus m’n vriend zegt ok morgen wordt ik dus gebeld. Nou zegt ze t kan ook maandag zijn. Dus vriend zegt nee gaan we niet doen anders rijd ik jullie kant op morgen. Nou we gaan het zien

Petpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 19:37

Zorg voor schriftelijk bewijs. Dus e-mail sturen en om reactie vragen. Hierna betaling betwisten bij credit card maatschappij. Dan halen zij het geld terug.

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 09:36

Jeetje, lekker zeg dit... Ik zou inderdaad ook kwaad aan de balie staan en niet weggaan tot ik het geld terug in mijn handen had. Zijn ze nou helemaal betoeterd...

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 10:38

Jeetje, daar zijn jullie mooi klaar mee.
Wil je vertellen (desnoods via pb) welk hotel dit is?

Hopelijk wordt het opgelost. Ze hebben jullie al genoeg overlast bezorgd en dan op deze manier ook nog een trap nageven. Je zou toch eerder denken dat jullie recht hebben op een vergoeding, maar nog €150,- in rekening brengen is wel het laatste wat ze zouden mogen doen.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-18 09:29

We hebben ons geld terug :D maar niks van ze gehoord geen belletje mailtje of wat dan ook :') gekke mensen dus. Maar goed blij dat we het terug hebben.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 09:31

En nu nog even een review online plaatsen? O:)

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 09:38

Nou inderdaad, ff een review plaatsen. Dit is geen normale gang van zaken.

Fijn dat het andere hotel wel netjes de boel heeft opgelost.

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 09:55

Die kregen van mij 0 sterren op iedere recensiesite die ik maar kon vinden _O-
Wel fijn dat je je geld terug hebt. :j

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-18 10:20

Haha nou heb idd op TripAdvisor een recentie geplaatst. Wat een pannenkoeken :+

orkaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 10:24

Jesus slappe hap van het hotel zeg.....heb een hekel als ze zo met klachten omgaan.

(hopelijk blijft de advertentie staan op tripadvisor...welk hotel was het?)