Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
watchthesky schreef:Een kind tot een jaar of drie met je meenemen onder de douche, nou goed, oké, maar ouder dan dat? Nee, ook niet
[***] schreef:Hoe je onpasselijk kan worden van het zien van je eigen moeder naakt vind ik heel bijzonder
karuna schreef:Dat is een interessante logica blijheid.zou zo maar eens een bron van waarheid kunnen hebben
studiemiep schreef:Hier noemen wij het gewoon vagina (vind het niet zo'n mooi woord) maar er is nu eenmaal geen ander lief woord voor wat je imo kunt gebruiken.
Penis noemen wij piemel.
Onze dochter is al best wijs voor haar leeftijd....
bv laatst had ze zich per ongeluk gesneden aan mijn scheermesje (ze liet dus constant haar vinger met pleister aan mensen zien...). Uiteraard vroegen die hoe dat kwam...door een scheermesje...
Mensen zo ohh van papa zijn baard....zegt die 4 jarige van ons...nee van mama's venusheuvel...wahaha
Zahlina schreef:Ik heb het altijd gewoon vagina genoemd bij mijn dochter, net als de penis → piemel of piemelorus bij de jongens.Hoe noem jij de vagina bij je dochter?
Kaka schreef:Vriendin van mij gebruikt vagien. Lijkt op vagina (op zich ook wel interessant waarom veel vrouwen, ik incluis, zo'n klinische associatie hebben met dat woord), maar zonder het verkleineffect.
Ik heb het makkelijker met een jongetje, die heeft gewoon een piemeltje.
wittepit schreef:Denk dat het ook een leuke toevoeging is om te vragen hoe oud iedereen is... ik heb echt het idee dat er een enorme verpreutsing aan de gang is.... dochters van een vriendin van me, 7-8 jaar, die niet zonder bikinibovenstukje naar het zwembad mogen???
Maargoed, ik ben begin 40, kan me nog herinneren dat ik als kind het raar vond dat kennissen van ons naakt sliepen. Zegt denk ik achteraf meer over de mislukte relatie van mijn ouders, dat mijn moeder echt een nachtpon had...
Ik vind borstvoeding in het openbaar en topless zonnen gewoon oké, sauna heerlijk, te dikke mannen zonder T-shirt afschuwelijk en mijn fijnste vakanties waren grotendeels in blote kont. Maar qua familiaire regels? Geen idee.