MelissaV schreef:LBLGypsyCobs: het is gewoon mijn eerste reactie, een beetje een paniekreactie dat besef ik maar het is echt het enige wat ik als oplossing zie op dit moment. Het is hij eruit of ik eruit.. Ik heb de berichtjes nog maar vind het ook verraad om daarmee naar mijn baas te gaan, hij gaat hem ook niet ontslaan want ze hebben hem echt hard nodig en de job die hij heeft zijn echt heel moeilijk personeelsleden voor te vinden.. Ze hebben hem al 3 jaar gesmeekt om voor ons te komen werken, dus die gaat hij echt niet buiten werken. Dan zou hij eerder mij eruit gooien, mijn job is makkelijker te vervangen door een nieuw iemand.
Beste TS, als ik dit zo allemaal lees en zeker deze reactie, dan denk ik weer te weten waarom oa. Harvey Weinstein zo lang zijn gang kon gaan. Oudere man, meer gewicht in de schaal in het bedrijf, jij bent maar de nieuweling, afhankelijk voor een baan etc.
Laat je niets aanpraten. Jij mag je gedragen en kletsen en sociaal doen zo veel je wil. Alleen je baas kan jou tot orde roepen als hij merkt dat jouw gedrag niet samengaat met de manier van werken op kantoor.
Misschien is niet alles even slim geweest in sociaal opzicht nu dat je erop terug kijkt, maar hey, we zijn allemaal jong geweest. Net in dat opzicht is Meneer X des te schuldiger: hij had beter moeten weten, de man kan verdorie je pa zijn! Walgelijk hoe hij blijft aanklampen en geen NEE accepteert.
Ik ga 100% mee met de reactie van Shadow0.
bigone schreef:Dus al die zaken, zoals dat collega’s op de hoogte zijn , heb je ook al met hem besproken ?? Waarom?? Schiet je niets mee op want uiteindelijk gaat het mensen maar om 1 ding namelijk het behoud van hun baan en dat bedoel ik met professioneler opstellen. Werk is werk en privé is privé .
Waarom? Om hem op de hoogte te stellen van het feit dat er anderen op de hoogte zijn van de situatie en dat dat hem hopelijk tot inkeer brengt?!
Jaja, werk is werk en privé is privé maar het is wel meneer die zich niet aan dat principe houdt...