Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Romy1234 schreef:CoonArt schreef:JouW grootste blunders. Titel alleen al is een blunder...
Maargoed...
Tsja dat gebeurd dus wel eens, inderdaad 1 van mijn blundersNederlands is niet mijn goedste vak zeg maar
Maar als wij dan toch de taalpolitie gaan uithangen, het is maar goed en niet maargoed...
jumpyhorse schreef:Beste vak![]()
Ikzelf, lang geleden hadden wij een grote weide, met mesthoop in een kuil ernaast zeg maar. Rond die mesthoop ligt een enorme plas ... (hoe heet dat, mest waar regen op komt en dat water dat dan wegloopt, nou dat water dus) en er was ook een drie cm hoog muurtje rond, drie keer raden waarop ik ging balanceren![]()
En neenee niet op mijn zei, niet met mijn rug maar met mijn snuffert eerst![]()
![]()

Hilary schreef:jumpyhorse schreef:Beste vak![]()
Ikzelf, lang geleden hadden wij een grote weide, met mesthoop in een kuil ernaast zeg maar. Rond die mesthoop ligt een enorme plas ... (hoe heet dat, mest waar regen op komt en dat water dat dan wegloopt, nou dat water dus) en er was ook een drie cm hoog muurtje rond, drie keer raden waarop ik ging balanceren![]()
En neenee niet op mijn zei, niet met mijn rug maar met mijn snuffert eerst![]()
![]()
Op je *zij*, niet op je 'zei'
En ik vermoed dat 'goedste vak' een bb (bewuste blooper) was

CoonArt schreef:JouW grootste blunders. Titel alleen al is een blunder...
Maargoed...
volgens mij pieste mijn stagebegeleider bijna in haar broek van het lachen
Relaxed schreef:Hafje81 schreef:Door het rood rijden op mijn rijexamen

heb het gelukkig weer goed schoon gekregen maar was even bang dat ik die hele ruimte verpest had

poes schreef:Westhof schreef:Op het verkeerde feestje naar binnen lopen, bij de buren in plaats van degene bij wie ik moest zijn
In die categorie: ik ben ooit het verkeerde trouwfeest binnengestapt. Daar stond ik dan met een glaasje cava te kijken waar de rest nu toch was?
Locaties lagen 20 min rijden uit elkaar
daar ging onze ene dag in het dorpje