Jouw grootste blunders

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 13:10

Een merrie uit de wei halen op de manege en na uitgebreid poetsen(ook de buik)en opzadelen erachter komen dat ik een ruin uit de wei heb gepakt.

Anoniem

Re: Jou grootste blunders

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 13:19

Een halfjaartje geleden... :D

We zaten met een groep in de collegezaal met van die klapstoeltjes.
We hadden even pauze en ik zou wat koffie halen. Nu zat mijn vriendin links van mij, met de halve inhoud van haar tas op de tafeltjes/stoeltjes uitgestald naast haar, en als ik via de andere kant (dus rechts) de zaal uit zou lopen moest ik nog een aardig stukje lopen en moesten meerdere mensen moeten opstaan om mij er langs te laten.

Dus ik dacht: "ik ga op het stoeltje staan en klim over de rand, dan ben ik 1 rij hoger en kan ik zo naar de linkerzijkant lopen!"

Ik stap op het stoeltje... Tot dusver niets aan de hand.
Klapt de zitting ineens omhoog/inelkaar, waardoor ik met mijn benen vast sta tussen het omhooggeklapte zitgedeelte en de rugleuning.
De docenten die het verhaal kennen grapten naderhand nog: 'die zaal boek ik niet meer als ik de klas waar jij in zit heb'. _O-

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 13:20

Romy1234 schreef:
CoonArt schreef:
JouW grootste blunders. Titel alleen al is een blunder...

Maargoed...

Tsja dat gebeurd dus wel eens, inderdaad 1 van mijn blunders _O- Nederlands is niet mijn goedste vak zeg maar ;)
Maar als wij dan toch de taalpolitie gaan uithangen, het is maar goed en niet maargoed... :+

Beste vak :+

Ikzelf, lang geleden hadden wij een grote weide, met mesthoop in een kuil ernaast zeg maar. Rond die mesthoop ligt een enorme plas ... (hoe heet dat, mest waar regen op komt en dat water dat dan wegloopt, nou dat water dus) en er was ook een drie cm hoog muurtje rond, drie keer raden waarop ik ging balanceren :')
En neenee niet op mijn zei, niet met mijn rug maar met mijn snuffert eerst _O- _O- _O-

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 13:26

jumpyhorse schreef:

Ikzelf, lang geleden hadden wij een grote weide, met mesthoop in een kuil ernaast zeg maar. Rond die mesthoop ligt een enorme plas ... (hoe heet dat, mest waar regen op komt en dat water dat dan wegloopt, nou dat water dus) en er was ook een drie cm hoog muurtje rond, drie keer raden waarop ik ging balanceren :')
En neenee niet op mijn zei, niet met mijn rug maar met mijn snuffert eerst _O- _O- _O-

Op je *zij*, niet op je 'zei' :+

En ik vermoed dat 'goedste vak' een bb (bewuste blooper) was ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 13:27

Haha, Warboel heeft de titel aangepast :P

Jumpyhorse :+
Lente, ooops. Datvis zo'n 'zakte ik maar door de grond'-momentje :P
Meliaforever, karma :D
Westhof, een feestje is een feestje :+
IHN, heerlijk! Humor op de werkvloer! Wel zonde van de taart...
Britta31, elke manegeruiter heeft wel eens het verkeerde paard gepakt O:)

Och, die rijexamen verhalen. Brrr!

Anoniem

Re: Jouw grootste blunders

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 13:37

Hier ook met afrijden.. Reed vrolijk door bij een zebrapad waar toevallig een ouder stel aan kwam lopen. Had hem gewoon echt gemist. Was een super rustige plek ook dus als er niemand had gelopen was er niets aan de hand geweest, maar vol op de remmen en was gelijk gezakt :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 13:39

Hilary schreef:
jumpyhorse schreef:

Op je *zij*, niet op je 'zei' :+

En ik vermoed dat 'goedste vak' een bb (bewuste blooper) was ;)

Dat was inderdaad een bewuste blooper ja ;)

Bubblewrap, ja heb even gevraagd of ze dat aan konden passen _O-
Na zoveel reacties daar op was het wel duidelijk haha.

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 13:54

Meliaforever schreef:
Toen ik 16 was had ik me een keer ziekgemeld voor de volgende dag voor mijn werk, want ik wilde die avond lekker uit.. 3x raden wie ik tegenkwam. :=

Oei! :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 14:07

Niet op mijn rij examen, wel tijdens het lessen. Ik moest een heel druk kruispunt over en daarna linksaf nog steeds op dat drukke kruispunt... halverwege dat kruispunt was ik “ de weg kwijt” waar ik heen moest dus bleef staan. Midden op dat kruispunt. Instructrice met best wel paniek stem “ gas! Kom op rijden! “ ik ja maar waar heen dan?! Zij “ gassen! Ik stuur wel! Haal je voet nou van de rem! “
Oeps Oja dat is wel handig :') }:0

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 14:18

Bij een open dag was er in de collegezaal een uitleg. Ik had bekertje koffie met zo'n plastic roerstaafje die ik steeds aan het buigen was. Ging de hele tijd goed maar toen boog ik hem te ver en liet hem te snel los.... je raad het al... roerstaafje ging met aardige snelheid door de zaal heen :')

Nienke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 14:26

Ik had nog één les met de scooter voordat ik het uur daarna zou afrijden.
Ik was gewend om achter iemand met een hesje aan te rijden (we hadden les met z'n tweeën en af en toe reed je dan dus achter een ander aan met een hesje waar zo'n grote L op stond).
Alleen deze keer had ik alleen les en we waren net op weg naar het CBR. Voor mij rijdt iemand met een hesje en ik kachel er zo achteraan, door rood. Rijinstructeur achter mij in m'n oortje roepen, je rijdt door rood!!!
Komen we later bij het CBR aan bleek
ik achter m'n examinator aan gekachelt te zijn.... Hij kon er zelf erg om lachen. Het afrijden zelf ging gelukkig wel goed en ben geslaagd.
Maar was wel echt dom!

SannaFotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 14:55

heb te veel blunders gemaakt :')
ik werk bij de blokker en was schappen aan bij bijvullen en er stond een klant voor de kassa dus ik wil er naar toe lopen vergeet ik over het kratje te stappen en boem daar lag ik. Mede collega's schieten in de lach en ik kon met een rood hoofd de klant helpen die ook aan het lachen was :o

ook toen ik aan het werk was wel een andere dag had ik een doos in mijn handen en liep de trap af (wij hebben een blokker met 2 verdiepingen) ik vergat de laatste 2 trap treden en boem jahoor daar lag ik midden in de winkel

ook nog deze afgelopen dinsdag had ik een fotoshoot op de heide paard stond mooi ik dacht loop ik een stukje de heide in kan ik een mooie foto maken dus ik geconcentreerd op het paard loop ik door de heide was er opeens een gat wat ik niet door had dus boem daar lach ik camera wel weten te redden. Het leukste is ook nog dat het een fotoshoot was met me collega die me ook al had zien vallen tijdens me werk dus gelijk toen ik viel 'hier zijn geen kratjes van de blokker hoor'

alice0cullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 15:08

Tijdens een les handenarbeid moest ik de verf opruimen, ik sta op om naar de wasbak te lopen. Struikel ik over een schooltas heen. Verf vliegt door het lokaal, ik op mijn snufferd, sta ik op en roep boos. Welke idioot laat zijn tas daar nou liggen.
Ja, dat was dus mijn tas. :+

Maanden lang aan moeten horen.

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 15:09

CoonArt schreef:
JouW grootste blunders. Titel alleen al is een blunder...

Maargoed...

Nou nou, wat een blunder zeg. Niet iedereen is zo'n held in de Nederlandse taal.

Mijn grootste blunder blijft toch wel die keer dat ik moest stage lopen voor mijn opleiding.
Ik was aan het leren voor een baan in de zorg, en moest als 16/17 jarige voor het eerst iemand helpen bij de verzorging, dus ook helpen bij het aankleden.
Toen ik de client helemaal had geholpen zei ze " en toch zit mijn blousje gek "..
Ik was het kledinghangertje vergeten eruit te halen :o volgens mij pieste mijn stagebegeleider bijna in haar broek van het lachen :')

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 15:09

Relaxed schreef:
Hafje81 schreef:
Door het rood rijden op mijn rijexamen :evaw:

:')

Om in dezelfde categorie te blijven, doorrijden op een zebrapad wanneer mensen over wilde steken, met mijn examen..

Ja ik was gezakt :')

Maar een nog ergere blunder was toen ik met de auto van mijn vriend in het raam van de jumbo reed 'Hallo Jumbo'. En die auto had die net helemaal opgeknapt. Totalloss.

Amado

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 15:12

Euh ja daarnet nog op werk
Ik werk in de vishandel, het was druk en de saus emmer was leeg, dus snel nieuwe pakken en pomp verwisselen.
Een stap achteruit zetten voor een collega en vol met mn voet in de saus emmer vol saus... euh ja :’D
Na ff stuk te zijn gegaan van t lachen maar een andere emmer gepakt en begonnen met mn schoen en broek schoon te maken

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 15:15

Ik heb de titel aangepast idd :))

Mijn grootste blunder was denk ik een paar jaar geleden, toen ik een muurschildering maakte bij een bedrijf.
Ik had al mn tubes verf op de grond liggen en was lekker bezig, maar precies op een deel waarbij zowel staan als op de grond zitten niet echt comfortabel was. Dat je als je staat de hele tijd ongemakkelijk gebukt moet staan, en als je zit je helemaal uit moet rekken... dus ik had bedacht om een krukje te pakken :)*
Ging prima, sleepte m steeds een stukje opzij en dan ging ik weer zitten. Tot ik ‘m opzij zette, ging zitten en *plof* hoorde...

Had ik het krukje op een tube knáloranje verf gezet, en doordat ik erop ging zitten vloog de dop eraf... echt de knaloranje spetters zaten overal :7 :') heb het gelukkig weer goed schoon gekregen maar was even bang dat ik die hele ruimte verpest had :oo

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 15:15

Oh die Jumbo voorgevel doet mij ook aan eentje denken :=

Wij hebben zo'n ford transit busje om gasten van het ene hotel naar het andere te shuttelen. Ik kan daar niét mee rijden, ik kom daar openlijk voor uit en iedereen weet het ook. Maar als ze me dan toch dwingen die bus te pakken om te gaan werken, om wat voor reden dan ook, sta ik niet in voor de gevolgen.

Onze parking gaat onder een soort tunneltje door, past makkelijk. Maar achter dat tunneltje staat onze fietsenberging, en daar ging het fout. Ik nam de bocht te krap en raak met de linkerbovenkant van die bus de dakgoot van dat chaletje, dikke schram natuurlijk pfff.. Maarja, moest toch naar huis dus maar terug ingestapt en de reis verder gezet. 30m verder kom je van de parking op de grote weg, staat nog een lantaarnpaal rechts en auto's links van de uitrit geparkeerd. Ik al maar extra voorzichtig dat ik die auto's niet raak, had namelijk al een aardige deuk in de auto (en mijn ego). Dus ik neem de bocht ruim genoeg, ruim van de auto af, dikke prima. En dan komt dat oorverdovende geluid van een zijdeur die volledig indeukt. Met mijn voorzichtigheid de rechterkant van de auto even uit het oog verloren en zo langs die lantaarnpaal af.. Moest er dus ook nog een nieuwe schuifdeur in.

Dit gebeurde op een afstand van 20meter en een tijdspanne van ongeveer 7min. Nieuwe schuifdeur aan de rechterkant, aan de linkerkant nieuwe wand. Ai toch..

Xanthippe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 15:18

Oh ik weet er ook nog eentje.
Ik heb tot eind maart 6j lang bij bedrijf X gewerkt, maar sinds april ben ik van werk veranderd en werk ik bij bedrijf Y. Y is toevallig klant van X.
Dus vorige week, heel druk op kantoor, maar 2 van de 6 mensen op kantoor, het ene telefoontje na het andere, je kent dat wel.
"Bedrijf X goeiemorgen, met Marjan".
Klant begint hysterisch te lachen, "heb ik het verkeerde nummer gedraaid?"
"Ow oliebol, SORRY, bedrijf Y natuurlijk!!"

Na een korte uitleg begreep hij het helemaal en kon hij er wel mee lachen. De collega's gelukkig ook :D

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 15:23

Westhof schreef:
Op het verkeerde feestje naar binnen lopen, bij de buren in plaats van degene bij wie ik moest zijn :')

In die categorie: ik ben ooit het verkeerde trouwfeest binnengestapt. Daar stond ik dan met een glaasje cava te kijken waar de rest nu toch was?

Locaties lagen 20 min rijden uit elkaar 8)7

Romeo2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 15:43

Een halogeenlamp boven je laptop aanzetten waardoor ie in de fik vliegt

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 15:55

poes schreef:
Westhof schreef:
Op het verkeerde feestje naar binnen lopen, bij de buren in plaats van degene bij wie ik moest zijn :')

In die categorie: ik ben ooit het verkeerde trouwfeest binnengestapt. Daar stond ik dan met een glaasje cava te kijken waar de rest nu toch was?

Locaties lagen 20 min rijden uit elkaar 8)7

In deze categorie. Op vakantie in Amerika verkeerde adres aan mijn vriend doorgegeven (die reed). In Amerika ligt alles iets verder uit elkaar :D daar ging onze ene dag in het dorpje :Y)

Nicky1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 16:34

Niet mijn grootste, wel schaamtevol:
"Dag mevrouw" zeggen aan het eind van een telefoongesprek met een man.....

Individu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 16:40

Westhof schreef:

Haha _O-

Oehlala

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 17:05

Ik ben een keer naar de verkeerde stad gevlogen voor een vergadering. Ik stond in Birmingham, mijn collega kon mij niet vinden om op te halen om er vervolgens na een kwartier telefoneren erachter te komen dat hij in manchester was.