Ervaringen Tele2 mobiel & ervaringen T-mobile Iphone+

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Depende

Re: Ervaringen Tele2 mobiel & ervaringen T-mobile Iphone+

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 09:05

Hier ook zeer slechte ervaringen met de klantenservice van Tele2. Vreselijk, voor mij echt nooit weer, puur uit principe.

Verder qua netwerk geen klachten. :Y)

Levitate

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 09:08

Ik woon trouwens in Den Bosch, altijd prima bereik. In de bossen niet overal, maar dan hebben mijn ouders ook niet overal bereik. Verder rijd ik vaak naar de veluwe, overal waar de wegen liggen (en op de hei) goed bereik!

maaikemuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 09:11

Wat voor problemen zouden er zijn met tmobile en Apple?!? Want deze combi heb ik al vanaf 2008 en werkelijk nog nooit een probleem gehad. Verder eigenlijk nooit problemen met tmobile.

LieZ_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 09:22

Hier ook een tevreden Tele2 klant met een iPhone 7S.
Overal prima bereik, zelfs in Indonesië had ik vrijwel overal bereik.

Hier ook een positieve ervaring met de klantenservice, werd netjes geholpen en binnen enkele minuten was het geregeld.

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 09:30

Wij (moeder, mijn vriend en ik) hebben alle drie Tele2 en qua bereik helemaal niks over te klagen!
Het enige nadeel vond ik dat ik (mijn vriend dan weer niet) bijna geen bereik had in Italië tijdens onze vakantie dit jaar. Hij had vrijwel overal 4G en ik kreeg nog niet eens toegang tot 3G :')

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 09:31

Ik ben vorig jaar van KPN overgestapt naar Tele2 en nooit problemen mee gehad! Persoonlijk ook nooit de klantenservice nodig gehad dus daar kan ik niks over zeggen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 09:36

Er is met de 8+ en de X een probleem met bellen via t-mobile. Mijn gesprekken worden steeds beëindigd of ik kan niet eens bellen. simpel en Apple willen beide niks voor mij doen.

iPhone 8+ is verder een super fijne telefoon! Maar als je budget toereikend is zou ik voor een X gaan haha. Mijn vader heeft deze en is echt een gaaf ding.

maaikemuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 10:05

MarlindeRooz schreef:
Er is met de 8+ en de X een probleem met bellen via t-mobile. Mijn gesprekken worden steeds beëindigd of ik kan niet eens bellen. simpel en Apple willen beide niks voor mij doen.

iPhone 8+ is verder een super fijne telefoon! Maar als je budget toereikend is zou ik voor een X gaan haha. Mijn vader heeft deze en is echt een gaaf ding.

Echt nog nooit last van gehad!

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 10:08

Ik heb zelf geen t-mobile, maar toen ik nog tussen de paarden werkte was ik de gene met bereik tussen de weilanden en de t-mobile mensen hadden vaak geen bereik.
Ook bij mn moeder in de Achterhoek was het bereik van t-mobile vaak veel minder dan die van mij (KPN).

Voor mij is dat een reden om geen t-mobile te kiezen, ben best vaak in de Achterhoek en dan wil ik wel graag bereik hebben :+.
Ik heb een iPhone 7 trouwens.

Denise_Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 10:16

Ik heb de Iphone 8 en Tele2. Echt nog nooit problemen mee gehad! Mijn vriend ook niet (heeft de 7 en Tele2).

Nog een tip... je zou even via studentmobiel (en dan iphone 8 & Tele2 selecteren) kunnen kijken. Dat scheelt vaak nog best wat!

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-18 20:48

Denise_Storm schreef:
Ik heb de Iphone 8 en Tele2. Echt nog nooit problemen mee gehad! Mijn vriend ook niet (heeft de 7 en Tele2).

Nog een tip... je zou even via studentmobiel (en dan iphone 8 & Tele2 selecteren) kunnen kijken. Dat scheelt vaak nog best wat!

Helaas heb ik geen recht meer op studentmobiel haha. :+

maaikemuis schreef:
MarlindeRooz schreef:

Echt nog nooit last van gehad!

Welke iPhone heb je dan? :)

Zijn er hier ook mensen die hun iPhone 8+ of iPhone X hebben verzekerd en zo ja waar?
Of mensen die dit niet hebben gedaan en waarom niet?
Daar twijfel ik nog even over omdat het vrij kostbare telefoons zijn en zeker de X.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 21:06

Ik heb een kostbaarheden buitenshuis verzekering. Dekt het als je buitenshuis je scherm kapot laat vallen oid. Is bij zilveren kruis.

Myka

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 21:08

Ik vind bij Tele2 heel vervelend als je internet op is, dat je dan nieuw bij moet kopen i.p.v. dat het traag wordt zoals bij andere providers vaak wel is.

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-18 21:11

MarlindeRooz schreef:
Ik heb een kostbaarheden buitenshuis verzekering. Dekt het als je buitenshuis je scherm kapot laat vallen oid. Is bij zilveren kruis.

Oh kan dat bij het zilverenkruis? Wat dekt het dan precies? :) Is dit ook bij diefstal enz?

NNikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 17:33

NNikki schreef:
Ben volgens mij alleen nog maar in Duitsland geweest met Tele2 maar daar werkt het wel redelijk, op snelwegen niet echt goed maar volgens mij staat Duitsland daar wel bekend om.
Was afgelopen week wel in Zuid-Limburg (dus dichtbij Belgische en Duitse grens) en daar werkte het prima. :j

Ik neem dit even terug, internet deed het vandaag in Duitsland heel erg slecht, heel vervelend want kon mijn navigatie ook niet gebruiken.