Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
hele fijne hoge skinny die ook lekker smal sluit om de enkels en waarvan de kwaliteit ook goed blijft. Meeste modellen liggen wel boven je budget maar volgens mij hebben ze daar momenteel wel sale!
xLianneeee schreef:Levi broeken misschien? Ik vind ze altijd heel lang vallen en ze hebben hele leuke modellen met hoge taille. Broeken zijn erg sterk en gaan lang mee. Internet (de site en zalando)in de gaten houden voor korting acties
Blixem schreef:Levi's line 8 zijn zonder korting rond de 60/70 euro, en zijn ook te vinden in lengtemaat 34
tiennuh schreef:Misschien bij looks for tall in Groningen, of bij pretty tall in Apeldoorn. Hebben beide ook een webshop.
Sequinoa schreef:Dr. Denim ooit geprobeerd? Had er eentje besteld bij zalando in mijn zoektocht naar de perfecte spijkerbroek, dacht dat ik het LEXY model had besteld. Superfijne broek, maar voor mij (lengtemaat 30-32) veel te lang.
xxxmh schreef:Ik kan met lengtemaat 34 terrecht bij de only.
elynevb schreef:Absoluut Only, of G-star maar die vallen niet in die prijsklasse. Ik heb lengte 36 en bij de Only slaag ik altijd voor leuke prijzen.
, G-star heb ik ook nog niet bekekenLo91 schreef:Ik kon ook altijd terecht bij de Vero Moda, maar die hebben ze niet meer in Den Haag.. nu bestel ik via Bestseller.com, daar kun je alles vinden van Vila/VeroModa/Only en nog wat andere merken. Zo blij dat ik die heb ontdekt:-)
Broeken vinden in mijn maat (27-34) was altijd een drama, maar nu bestel ik gewoon een aantal modellen en stuur ik de rest terug wat niet past. Het ene model valt qua lengte net wat beter dan de ander. Hele fijne webshop en service.
MoniqueT schreef:Ik weet dat mijn schoondochter ook in Beilen slaagt voor lengtemaat 38. Zij is 1,93m.
JPitty schreef:Garcia of Jeans Centre is bij mij altijd Bingo! Heb dan wel geen 34 lengtemaat, maar wel een lastige broekmaat en hier slaag ik werkelijk áltijd!!!
poes schreef:Dat je met die lengtemaat al sukkelt. Ik heb lengtemaat 38, af en toe lukt 36. Draag nu maar jurkjes of idd boven de enkel.
Heb skinnys met high waist van de H&M die wel uitzonderlijk lang zijn. Dacht corrigerend.
Ltb is bij mij vaak te kort.
. H&M had ik al gekeken, maar ik zal me er nog eens in verdiepen
Zoe_97 schreef:Niet helemaal binnen jouw budget maar zijn geld dubbel en dik waard: mac jeans. Ik draag altijd het model dream jeans en ben helemaal verliefd. Die broeken zitten echt als een 2e huid en hoewel ik altijd jeans draag gaan ze jaren mee.
Van broekmaat bestel ik wel een maatje kleiner dan ik anders heb maar lengte maat klopt prima.
linnnde schreef:Ik heb zelf lengtemaat 36 en ik vind de Topshop fijne lengtes hebben. Is een speciale collectie voor hele lange mensen en juist hele kleine mensen haha. Prijzen zijn rond de 40/50 euro
Onlangs ook een broek van Dr. Denim gekocht, die past ook echt perfect, en maar rond de 40 euro.
Ma_n0n schreef:Lengtematen 34 hebben ze eigenlijk bij elke winkel?
Kijk eens bij Jeanscenter.
Ik heb een binnenbeenlengte van 93 cm en een taillemaat 28. Dat hebben ze dus nergens behalve op die webshops .Maar 34 heb je werkelijk overal.