Waar vind ik echt lange jeans?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

tiennuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 21:15

Misschien bij looks for tall in Groningen, of bij pretty tall in Apeldoorn. Hebben beide ook een webshop.

Blixem

Re: Waar vind ik echt lange jeans?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 21:25

Levi's line 8 zijn zonder korting rond de 60/70 euro, en zijn ook te vinden in lengtemaat 34

Sequinoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 21:29

Dr. Denim ooit geprobeerd? Had er eentje besteld bij zalando in mijn zoektocht naar de perfecte spijkerbroek, dacht dat ik het LEXY model had besteld. Superfijne broek, maar voor mij (lengtemaat 30-32) veel te lang.

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 21:47

Ik kan met lengtemaat 34 terrecht bij de only.

Lo91

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 22:12

Ik kon ook altijd terecht bij de Vero Moda, maar die hebben ze niet meer in Den Haag.. nu bestel ik via Bestseller.com, daar kun je alles vinden van Vila/VeroModa/Only en nog wat andere merken. Zo blij dat ik die heb ontdekt:-)

Broeken vinden in mijn maat (27-34) was altijd een drama, maar nu bestel ik gewoon een aantal modellen en stuur ik de rest terug wat niet past. Het ene model valt qua lengte net wat beter dan de ander. Hele fijne webshop en service.

Isab123

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 22:19

MalaQ schreef:
LTB. Te koop bij Zalando. Ik heb jaren gezocht... nu trouw aan dit merk, want zijn heerlijke broeken en écht lang :D

Ik ook!! Hele fijne lange broeken en betaalbaar. Ik draag lengtemaat 36 met mijn 1.84 cm.

eshz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 22:41

Absoluut Only, of G-star maar die vallen niet in die prijsklasse. Ik heb lengte 36 en bij de Only slaag ik altijd voor leuke prijzen.

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 22:45

Ik weet dat mijn schoondochter ook in Beilen slaagt voor lengtemaat 38. Zij is 1,93m.

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 23:18

Garcia of Jeans Centre is bij mij altijd Bingo! Heb dan wel geen 34 lengtemaat, maar wel een lastige broekmaat en hier slaag ik werkelijk áltijd!!!

Blijgeestig

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 23:24

Asos heeft een asos tall lijn. Is ook niet heel ere duur en tot nu toe zijn mijn bestellingen altijd gied gegaan en is de site heel erg klant vriendelijk (bijv video van elk kleding stuk, hoe die zit als een model er in loopt) ik ben 1,63 m dus geen ervaring met de tall lijn, maar als ik zo rondkijk is er veel te kiezen :)

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-18 01:19

Dat je met die lengtemaat al sukkelt. Ik heb lengtemaat 38, af en toe lukt 36. Draag nu maar jurkjes of idd boven de enkel.

Heb skinnys met high waist van de H&M die wel uitzonderlijk lang zijn. Dacht corrigerend.

Ltb is bij mij vaak te kort.

beauty1love

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-18 02:54

Ik heb dan niet het probleem dat broeken mij te kort zijn met mijn 1,60 maar ben echt fan van de Levi broeken en dan vooral van de mile high collectie :j hele fijne hoge skinny die ook lekker smal sluit om de enkels en waarvan de kwaliteit ook goed blijft. Meeste modellen liggen wel boven je budget maar volgens mij hebben ze daar momenteel wel sale!

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-18 07:19

Niet helemaal binnen jouw budget maar zijn geld dubbel en dik waard: mac jeans. Ik draag altijd het model dream jeans en ben helemaal verliefd. Die broeken zitten echt als een 2e huid en hoewel ik altijd jeans draag gaan ze jaren mee.
Van broekmaat bestel ik wel een maatje kleiner dan ik anders heb maar lengte maat klopt prima.

linnnde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-18 07:20

Ik heb zelf lengtemaat 36 en ik vind de Topshop fijne lengtes hebben. Is een speciale collectie voor hele lange mensen en juist hele kleine mensen haha. Prijzen zijn rond de 40/50 euro

Onlangs ook een broek van Dr. Denim gekocht, die past ook echt perfect, en maar rond de 40 euro.

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-18 10:29

Wederom iedereen heel erg bedankt voor het meedenken! :D

xLianneeee schreef:
Levi broeken misschien? Ik vind ze altijd heel lang vallen en ze hebben hele leuke modellen met hoge taille. Broeken zijn erg sterk en gaan lang mee. Internet (de site en zalando)in de gaten houden voor korting acties
Blixem schreef:
Levi's line 8 zijn zonder korting rond de 60/70 euro, en zijn ook te vinden in lengtemaat 34

Hier heb ik nog niet gekeken, maar zal ik zeker ook doen!

tiennuh schreef:
Misschien bij looks for tall in Groningen, of bij pretty tall in Apeldoorn. Hebben beide ook een webshop.

Deze kende ik niet, bedankt voor de tip!

Sequinoa schreef:
Dr. Denim ooit geprobeerd? Had er eentje besteld bij zalando in mijn zoektocht naar de perfecte spijkerbroek, dacht dat ik het LEXY model had besteld. Superfijne broek, maar voor mij (lengtemaat 30-32) veel te lang.

Nee nog niet geprobeerd, maar zou dan idd best een optie kunnen zijn!

xxxmh schreef:
Ik kan met lengtemaat 34 terrecht bij de only.
elynevb schreef:
Absoluut Only, of G-star maar die vallen niet in die prijsklasse. Ik heb lengte 36 en bij de Only slaag ik altijd voor leuke prijzen.

bij Only ga ik zeker kijken :) , G-star heb ik ook nog niet bekeken

Lo91 schreef:
Ik kon ook altijd terecht bij de Vero Moda, maar die hebben ze niet meer in Den Haag.. nu bestel ik via Bestseller.com, daar kun je alles vinden van Vila/VeroModa/Only en nog wat andere merken. Zo blij dat ik die heb ontdekt:-)

Broeken vinden in mijn maat (27-34) was altijd een drama, maar nu bestel ik gewoon een aantal modellen en stuur ik de rest terug wat niet past. Het ene model valt qua lengte net wat beter dan de ander. Hele fijne webshop en service.

Die kende ik ook nog niet, maar dat klinkt dan best interessant, ik ga een kijken!

MoniqueT schreef:
Ik weet dat mijn schoondochter ook in Beilen slaagt voor lengtemaat 38. Zij is 1,93m.

Dankjewel! Kans is groot dat ik binnenkort met mijn beste vriendin een dagje Beilen ga doen :D

JPitty schreef:
Garcia of Jeans Centre is bij mij altijd Bingo! Heb dan wel geen 34 lengtemaat, maar wel een lastige broekmaat en hier slaag ik werkelijk áltijd!!!

Ik zal eens kijken, bedankt!

poes schreef:
Dat je met die lengtemaat al sukkelt. Ik heb lengtemaat 38, af en toe lukt 36. Draag nu maar jurkjes of idd boven de enkel.

Heb skinnys met high waist van de H&M die wel uitzonderlijk lang zijn. Dacht corrigerend.

Ltb is bij mij vaak te kort.

Ik had er ook nooit problemen mee, maar ineens lijk ik nergens meer passende broeken te kunnen vinden := . H&M had ik al gekeken, maar ik zal me er nog eens in verdiepen :)

Zoe_97 schreef:
Niet helemaal binnen jouw budget maar zijn geld dubbel en dik waard: mac jeans. Ik draag altijd het model dream jeans en ben helemaal verliefd. Die broeken zitten echt als een 2e huid en hoewel ik altijd jeans draag gaan ze jaren mee.
Van broekmaat bestel ik wel een maatje kleiner dan ik anders heb maar lengte maat klopt prima.

Ik zal eens kijken, wellicht is het toch een uitkomst!

linnnde schreef:
Ik heb zelf lengtemaat 36 en ik vind de Topshop fijne lengtes hebben. Is een speciale collectie voor hele lange mensen en juist hele kleine mensen haha. Prijzen zijn rond de 40/50 euro

Onlangs ook een broek van Dr. Denim gekocht, die past ook echt perfect, en maar rond de 40 euro.

hier zal ik ook eens gaan kijken, dankjewel!

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-18 10:38

Misschien niet de winkel die je zoekt, maar bij de primark hebben ze ook verschillende lengtes. Ik koop daar zelf ook altijd 81 cm of 86 cm..

Zuidpool29

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-18 10:45

Lengtematen 34 hebben ze eigenlijk bij elke winkel?
Kijk eens bij Jeanscenter.

Ik heb een binnenbeenlengte van 93 cm en een taillemaat 28. Dat hebben ze dus nergens behalve op die webshops .Maar 34 heb je werkelijk overal.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-18 10:52

Lengtemaat 34 is redelijk gangbaar voor dames volgens mij.
Ik ben 1,75 meter en draag ook lengtemaat 34.
Ik koop Levi mile high. Heb veel heupen en dit model sluit mooi aan.

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-18 11:03

Hier in Apeldoorn zit een speciale jeans winkel voor lange mensen "pretty tall". Misschien dasreens kijken?

fliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-18 11:24

Bij jeans centre haal ik mijn lengtemaat 36. Soms hebben ze van die acties zoals 2 broeken voor 100 euro. Moet je er vlot bij zijn anders zijn ze uitverkocht.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-18 11:34

Ma_n0n schreef:
Lengtematen 34 hebben ze eigenlijk bij elke winkel?
Kijk eens bij Jeanscenter.

Ik heb een binnenbeenlengte van 93 cm en een taillemaat 28. Dat hebben ze dus nergens behalve op die webshops .Maar 34 heb je werkelijk overal.

_/-\o_

Same here...

Wat moet dat toch heerlijk zijn om binnenbeenlengte 81 te hebben en zo goedkoop broeken te kunnen scoren. Ik vind dat wij al een 'first world problem' hebben met 93.

truus1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-18 11:45

Ik bestel mijn broeken, Mac Jeans, zitten zalig, tegenwoordig bij Highley tall. Webshop. perfecte service en broeken zitten heerlijk en zijn lekker lang. Ik heb lengetemaat 36 nodig. Maar ze hebben natuurlijk ook andere lengtematen.

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-18 11:52

Mijn zus die ook erg lang is haalt veel van haar broeken ook gewoon bij de primarkt alle lengte maten te vinden en erg goedkoop en broeken blijven hier ook vrij lang mooi. Alleen weet ik niet hoeveel keuze ze hebben aan broeken met hoge taille al hebben ze die zeker

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-18 11:55

G-Star Outlet. Zij hebben veel high waist modellen.

Esprit vind ik persoonlijk wat tegenvallen.

Ik vind de denimstof van Only/Vero Moda niet kwalitatief geweldig. Daar komt bij dat juist de zwarte broeken van deze merken altijd zo ruiken en na meerdere wasbeurten blijven ruiken.

LTB, heerlijke broeken en lang zat. Ik ben 1,81m en de lengtemaat 34 is zelfs mij nog te lang. Maar dat vind ik wel fijn want dan kan ik hem nog omslaan.

De jeans van Expresso zijn ook heel fijn.

Mimichelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-18 12:33