Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

is de enige die na een jaar al een vaste aanstelling heeft gekregen en de loonsverhoging die hij aangegeven had. Echter gebruiken we maar de helft van zijn loon voor alles incl vaste lasten. Dus we leven er niet naar. Ik heb gewoon een auto van 18 jaar oud. Wel een die bijzonder zuinig is. We passen er niet met zn 5en in.
zo kortzichtig. Varekaj schreef:Zoals TS zegt, je MOET wel communiceren en vertrouwen hebben in elkaar. Anders red je het niet als koppel. Je moet er allebei rotsvast van overtuigd zijn dat je blindelings op elkaar kan bouwen, dat je partner achter je staat.
Ik breng slecht nieuws van het thuisfront gewoon over als het belangrijk is.
...........................
Iedereen heeft wel een antwoord of mening klaar over zijn job gaande van "dat soort mannen hangt toch overal de leuter in want je weet het niet" tot "oh dan zit jij ook wel fijn gebakken, hoef je niet meer te werken toch?"
Eerlijk, hoe moeilijk het ook is om hem telkens te moeten missen, wij weten dat dit voor ons the perfect match is. Dat is het belangrijkste.
Hij is wel onshore begonnen en nadien naar offshore gegaan. Die thuis-werk regeling is "gunstiger" ivm thuisfront. Ik heb hem alleen maar offshore weten werken. Wel de opklim van surveyor naar party chief. Het hoofdkantoor wil nu dat ie eigenlijk nog hogerop gaat. Daarvoor moet ie echter vast op kantoor gaan zitten en dat wil hij absoluut niet. Het is ten eerste minder goed betaald (wel 9 to 5 dus veel meer thuis) en tjah... zijn job is hier inderdaad ook zijn passie.
Hier ook al gehad dat hij langer moest blijven. Of gezeik met visum in die habbibabbi landen
"Even" paar keer in en uit het land vliegen met 2 uurtjes slaap op 26 uur.
Dit keer was niet zo lang. Iets langer dan een maand. MizzMontana schreef:Hier een man die in de burgerluchtvaart werkt. 4,5 of 6 dagen op en dan 1,2 of heel soms 3 dagen af.
Wat ik het moeilijkste vind is als zijn rooster zo loopt dat hij weken, soms maanden achter elkaar vr/za/zo werkt. Alle sociale dingen van vrienden en familie met een “normale” baan vinden plaats in het weekend. Vind dat toch echt leuker om samen met hem te doen dan alleen.
Oh inderdaad Verakaj, alsof iedereen met een reizend beroep maar alles wipt wat los en vast zitzo kortzichtig.
Alsof dat niet met de secretaresse van kantoor kan... dat heeft echt niets te maken met beroep, maar alles met de persoon/relatie.
Geld, tja, het is wel mogelijk door zijn beroep dat ik thuis ben voor de kinderen, maar zeker niet de reden om dit werk te doen. Ik zie zulk soort opmerkingen maar als jaloezie.
Mogen jullie elke keer blijven overnachten als ze in de haven liggen? Hier verschilt het per kapitein. Door misbruik zijn ze er helaas een stuk moeilijker in geworden, dus de laatste keren was het 's avonds heen met aankomst rond 18u en terug huiswaarts rond 23u30. Telkens een dik uur enkele rit met de auto.
maar voor mij is het ook altijd pakjesavond als ie weer voor de deur staat. Donderdag is hij zelfs eerder thuis dan mij. Ik moet naar het ziekenhuis. Het hele dorp weet ook meteen als hij thuiskomt. Dan weet ik weer hoe Mn make up werkt en verban ik Mn slobber broeken en shirts
en verban ik ook 2 kinderen uit mijn bed