Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Sunnda schreef:Het is ook maar waar je jezelf op instelt.
De amwb met deze periode/drukte duurt zowieso vaak zeker 2 uur.(normaal zeggen ze ook anderhalf uur altijd erbij)
De politie heeft belangrijkere prioriteiten dan uren bij een voertuig staan.
Pech hebben is ook echt gewoon pech.
Ik heb het ook altijd op van die hatelijke momenten en bel vaak iemand om mij tijdelijk bij te staan.
sharon488 schreef:Jeetje.. Altijd die rot anwb. Wel betalen maar als er iets gebeurt merk je daar weinig van vind ik.
Zo hebben wij ook eens 2 uur moeten wachten op een andere band. Kwamen ze eindelijk, verkeerde band. Nog een uur moeten wachten

sharon488 schreef:Jeetje.. Altijd die rot anwb. Wel betalen maar als er iets gebeurt merk je daar weinig van vind ik.
Zo hebben wij ook eens 2 uur moeten wachten op een andere band. Kwamen ze eindelijk, verkeerde band. Nog een uur moeten wachten
Polly schreef:Jee zeg wat een reacties, ik wil jullie wel eens horen als je daar staat in het donker in de middle of nowhere.
speedfiets_2 schreef:Rot anwb. Die stinkzakken hebben mij drie dagen langs de kant van de weg laten wachtten in hongarije. Na dat fiasco gelijk opgezegd. Bij mij ook gelukkig een paar omstanders die mij hielpen.
Ashleytjuhh schreef:wat naar ts gelukkig ben je weer thuis. in het vervolg wellicht een sleepkabel in je auto leggen zodat behulpzame mensen je wellicht ergens kunnen neer zetten waar je je veilig voelt.
voor iedereen is het anders om je ergens veilig te voelen.
dat ze jou hebben gemeld dat je illigaal staat als je er niet zelf bent is netjes.
en ja veel mensen hebben nu pech en ze kunnen er niet snel zijn altijd, de ene centrale medewerker kan zeggen spoed.

Onali schreef:De ANWB gaf zelf aan dat ik met spoed geholpen zou worden omdat ik langs de N-weg stond en niet ergens in een straat.
Dan verwacht ik idd niet dat ik zolang moet wachten.
Tijdstip van de pech en dus het afwachten maakte het zodanig laat dat ik moeilijk mensen uit bed kon bellen om mn handje vast te houden.
En de politie hoeft ook geen uren bij me te staan, maar een keer langsrijden is toch niet teveel gevraagd?
Fitzroy schreef:Maar zwaar onderbezet ... dan leg je wel andere prioriteiten dan iemand met pech. Misschien was er elders wel een reanimatie of vechtpartij, dat heeft toch echt meer prio. De meldkamer is uitstekend in staat om dat in te schatten.
het lijkt me een kwestie van een belletje/handeling in een systeem. In ieder geval niet iets wat effect heeft op de onderbezetting.Sunnda schreef:Ze hebben zo'n mooie kaart daar waarop ze zien waar je staat, dus ze kunnnen echt wel inschatten hoe gevaarlijk het echt was.
Edit: zie nu pas de bushalte.
Daar sta je echt niet levensgevaarlijk. En ik gok wel straatverlichting bij rotonde's?
Het zal dus allemaal wel een klein beetje meegevallen hebben met levensgevaarlijk. Wat ik niet anders verwacht had eigenlijk. Als drie hulpverleningsdiensten (anwb, politie en Rws) inschatten dat het wel meevalt met de gevaarszetting (ze hebben kaarten en zien waar je staat) is het bijzonder als het wel zo zou zijn.