Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Magrathea schreef:*loopt onopvallend naar de 4 jaar oude wasmachine niet nog nooit schoon is gemaakt toch eens te kijken waar die filter zit*
Vind er idd ook altijd geld in, pas zelfs een briefje van 10, dus dat loont
Nee er groeit geen briefgeld in mijn wasmachine helaas
Siersma schreef:Als je m op 90/95 laat draaien doe dan een vaatwasblokje in de doseerbak en ook 1 in de trommel. Maakt je machine schoon
LieveLoes schreef:Siersma schreef:Als je m op 90/95 laat draaien doe dan een vaatwasblokje in de doseerbak en ook 1 in de trommel. Maakt je machine schoon
Zou ik toch echt niet doen![]()
Overdosering is zo slecht voor je machine!! Gewoon leeg op 90/95 graden met evt wat schoonmaak azijn / zon ontkalker voor je machine. Niet met zeep gaan liggen frotten... met het leeg draaien probeer je juist je machine van zeepresten te ontdoen.
LieveLoes schreef:Siersma schreef:Als je m op 90/95 laat draaien doe dan een vaatwasblokje in de doseerbak en ook 1 in de trommel. Maakt je machine schoon
Zou ik toch echt niet doen![]()
Overdosering is zo slecht voor je machine!! Gewoon leeg op 90/95 graden met evt wat schoonmaak azijn / zon ontkalker voor je machine. Niet met zeep gaan liggen frotten... met het leeg draaien probeer je juist je machine van zeepresten te ontdoen.
ChantalSmook schreef:Helaas.. we hebben alles nog open gemaakt maar het heeft geen nut meer. Toch maar gaan vervangen. De herrie blijft enorm
Suzanne F. schreef:ChantalSmook schreef:Helaas.. we hebben alles nog open gemaakt maar het heeft geen nut meer. Toch maar gaan vervangen. De herrie blijft enorm
Dan zijn het de lagers ben ik bang. Toch zonde hoor, na 6 jaar. Eigenlijk te kort tenzij je hem heel intensief hebt gebruikt.
Ik heb zelf een AEG maar gebruik hem niet heel intensief. Mijn moeder heeft een Miele die al 25 jaar mee gaat.