Toch ga ik eens kijken bij de zaken die hier in het topic genoemd worden. Wie weet!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ashleytjuhh schreef:ik volg even. kan zelden iets leuks vinden.
valt mij dat vaak grotere maten kleding gelijk heel vormloos is of vol met bloemen staan
een hand breedte onder mijn bh rand begint mijn buik pas "bol"te worden waardoor ik in veel dingen weer zwanger lijk. Met broeken heb ik heup omvang maat 42 en maar boven been maat 46/48.
Piuni schreef:Only heeft hele leuke dingen!
Verder is er een styliste die iets steviger is en bij verschillende winkels shopt en ook alles laat zien wat ze in de winkels past. Hierdoor heb ik een hele andere kijk op kleding gekregen. Ik vindt haar video's echt heerlijk om te zien en zij shopt vooral bij de bekendere winkels zoals zara enz terwijl ze niet het makkelijkste figuur heeft. Hieronder een linkje!
https://www.youtube.com/user/edithdohmen
Boras schreef:De XL van Hema past ook om een stevig postuur.
Ze hebben best leuke dingen de laatste tijd.
Ik dacht dat Shooby alleen de normale maten verkoopt.
Verder valt het me op dat MS Mode wordt genoemd.
Ik weet niet beter dat die allesbehalve trendy kleding verkoopt. Misschien toch eens binnen lopen.
Lau schreef:raket schreef:Lau wat een leuk spijkerjasje!
Is van de ms![]()
Ze hebben een heel nieuw trendy imago wat ze aan het bouwen zijm. Loop maar eens binnen
Deze hele outfit os bijv van de ms;
[ [url=m/96y8Xp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Am88fo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Edit:
Voor de stevige dames die het leuk vinden, ik wil best een keer met jullie gaan shoppen.
Anoniem schreef:Lau schreef:
Is van de ms![]()
Ze hebben een heel nieuw trendy imago wat ze aan het bouwen zijm. Loop maar eens binnen
Deze hele outfit os bijv van de ms;
[ [url=m/96y8Xp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Am88fo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Edit:
Voor de stevige dames die het leuk vinden, ik wil best een keer met jullie gaan shoppen.
Dit is wel heel uitgesproken qua stijl en combinaties. Leuk voor jou, maar ik vind het niet perse mooi of flatteus staan.
Gelukkig verschillen smaken.
Die twee outfits met die bloemenbroek vind ik prachtig, dat wel! Maar dat blauwe jurkje en rode rokje vind ik ongeacht maat 36 of 56 gewoon echt veel te kort.
Daarop afgaande zou ik niet met jou gaan shoppen voor iets wat bij mijn lichaam past.